دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۱۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۲۲

مدیریت پسماند در صدر اولویت های مهم استان مازندران دیده نشد

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از فارس از شهرستان ساری، حسینعلی ابراهیمی کارنامی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه راهبردی مدیریت پسماند مازندران اظهار کرد: در مدیریت پسماند نتوانستیم به خوبی در جامعه آن را مدیریت کنیم که عواقب آن به خود جامعه و محیط زیست بر می گردد. وی با بیان اینکه اگر پسماند مدیریت شوند به شهرداری ها کمک بسیاری می شود، افزود: تشکل ها و رسانه ها در فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدأ می توانند به ما بسیار کمک کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)