دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تهران پرس ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۹

ویسی: برنامه ام را به شاهین شهرداری دادم

عبدالله ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تهران پرس، در مورد اینکه مسئولان گروه ملی حکم قضایی برای تخلیه منزلی که در اختیار او است گرفتند، اظهار داشت:فعلا این مشکل حل شده است.قرار شد جلسه ای با مسئولان باشگاه برگزار کنیم تا در این مورد به جمع بندی نهایی برسیم. وی در مورد اینکه وضعیت ادامه همکاری او با شاهین شهرداری بوشهر به کجا انجامید، تصریح کرد:برنامه هایم را به باشگاه ارائه دادم و منتظر جواب مسئولان این تیم هستم تا در این مورد صحبت کنیم.فعلا اتفاق جدیدی نیفتاده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)