دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۱۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آفتاب یزد ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۲:۰۸

پروژه شبکه جمع آوری و تصفیه خانه شماره 2 فاضلاب پاوه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: پروژه تصفیه خانه شماره 2 فاضلاب شهر پاوه شامل؛ خط انتقال، شبکه جمع آوری و تصفیه خانه، باحضور وزیر محترم نیرو وارد مدار بهره برداری می شود. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، مهندس علیرضا تخت شاهی در این باره افزود: با بهره برداری از طرح تصفیه خانه شماره 2 فاضلاب شهر پاوه، شاهد ارتقای چشمگیری در زمینه جمع آوری، تصفیه و دفع فاضلاب شهری در پاوه خواهیم بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)