چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۷

الاغ هایی با بار سرب

به گزارش ایرنا، حضور 400 تا 500 نفری مردم حاکی از سود بالا و دلالانه ای است که پشت این معدن وجود دارد. معدن هنوز به ثبت نرسیده و سامانی ندارد و از این رو به صورت غیرمجاز، تراشیده می شود البته سود این تیغ زدن های طبیعت تنها به جیب دلالان می رود. مردم مواد معدنی سرب و روی را از ارتفاعات با الاغ، پایین می آورند و به دلالان می فروشند و این مواد پرعیار به سمت استان زنجان بارگیری می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)