سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۱۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۰

پروژه بی ثمر زیرگذر دخانیات داد پلیس راهور را هم درآورد

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از فارس از گرگان، زیرگذر دخانیات گرگان واقع در محور ناهارخوران و ابتدای بلوار شهید صیاد شیرازی به عنوان چهارمین تقاطع غیرهمسطح و سومین زیرگذر در این شهر با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان در بهمن ماه سال 1394 و در زمان مسوولیت حسین صادقلو به عنوان شهردار گرگان به بهره برداری رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)