دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۰۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۰

سیل، کانون های ریزگرد را سیراب نکرد

سیدعلیرضا شریفی| اهواز - خبرنگار: بارش های زمستان 97 و بهار 98 به حدی بود که بخش زیادی از اراضی خوزستان زیر آب رفت و بارقه های امید برای نبود سالی بدون ریزگرد در دل مردم و مسئولان ایجاد شد. اما ریزگردهای اخیر و برخاستن غبار از کانون های داخلی دوباره این سوال را در ذهن مردم و کارشناسان به وجود آورد که چرا با وجود وقوع سیلابی به بزرگی سیلاب فروردین، هنوز هم خوزستان با معضل ریزگردها مواجه است؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)