دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۱۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۳

واکنش تند سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات وزیر دولت امارات علیه ظریف

به گزارش جماران؛ سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در حساب توییتری خود نوشت: کسانی که از ابتدا نه اعتبار داشتند نه مشروعیت و نه استقلال و همه دلخوشی شان خرید امنیت پوشالی از غرب است و نگاه غرب به آنان مانند گاو شیرده، بهتر است درباره اعتبار مقامات مقتدر جمهوری اسلامی ایران که حتی با یک توئیت آب در لانه مورچگان می ریزند، سکوت کنند. انور قرقاش وزیر دولت امارات در توییتر نوشته بود: اشاره ظریف به تیم بی مسخره است؛ مقبولیت او روز به روز کاهش می یابد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)