پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۳۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۱۸

برداشت بادام درختی در مهریز 80 درصد کاهش یافت

محمد جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرن،ا علت کاهش تولید را ادامه خشکسالی و آفات گیاهی ذکر کرد و افزود: سال گذشته حدود 500 تن محصول برداشت شد که علاوه بر مصرف مردم منطقه بخشی هم برای فروش به بازار شهرهای استان یزد و استان های همجوار ارسال شد. وی ارقام عمده بادام منطقه را سنگی و کاغذی ذکر کرد و یادآور شد: حدود 500 خانوار در کاشت، داشت و برداشت این محصول فعالیت دارند. اراضی کشاورزی منطقه 17 هزار و 500 هکتار است که 60 درصد آن به محصول باغی اختصاص دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)