دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۱۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
سلام نو ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۰:۳۵

ارتش رژیم صهیونیستی 2 جنگنده اف- 35 تحویل گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از رسانه های صهیونیستی، این دو جنگنده از کلاس ای موسوم به شبح هستند که در پایگاه هوایی نواتیم واقع در بئر السبع در جنوب سرزمین های اشغالی مستقر شدند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری از این دو جنگنده جدید اعلام کرد که این جنگنده ها به گروه جنگنده های موسوم به شیرهای جنوب خواهند پیوست. جنگنده هایی که واشنگتن در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده پیشرفته ترین جنگنده از نسل پنجم در جهان و ساخت شرکت "لاکهید مارتین" و ارتش آمریکا است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)