دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۰۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
پایگاه خبری نوید تهران ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۹

بازماندگان از تحصیل با آموزش الکترونیکی به چرخه آموزش برمی گردند

به گزارش نویدتهران،رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی در نشست روسای ادارات مشارکت های مردمی سراسر کشور از اجرای آزمایشی30 برنامه پرورشی در 6 استان خبرداد وگفت: بازگرداندن بازماندگان از تحصیل به چرخه آموزش با استفاده از آموزش الکترونیکی از برنامه های مدارس آموزش از راه دور است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)