پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۵۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۳۰

جریمه شکار و صید غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

سید اسدالله هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست بهای جانوران وحشی شکار و صید غیر قانونی از لحاظ مطالبه ضرر و زیان تا یک و نیم برابر افزایش پیدا کرده است . وی افزود: مهمترین شاخصه این مصوبه افزایش 3 برابری بهای جانوران ماده شکار شده است. مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جریمه شکار برخی از گونه ها همچون یوزپلنگ 100 درصد افزایش و برخی دیگر نیز مانند کل و بز 150 درصد افزایش داشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)