چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۵۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۰

پیشنهاد یک کارشناس برای غیر فعال شدن کارت سوخت جایگاه ها

مهر : یک کارشناس انرژی با بیان اینکه بخش عمده قاچاق سوخت قبل از جایگاه انجام می شود، گفت: برای مدیریت این چالش باید کارت سوخت جایگاه داران غیر فعال و استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)