دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۴۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۰

بزرگراه پارسیان به عسلویه در کمتر از 40 روز راه اندازی شد

علی صالحی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه مراحل ساخت بزرگراه پارسیان به عسلویه مدت طولانی بود که به پایان رسیده و شرکت پیمانکار از افتتاح و بهره برداری این پروژه عمرانی امتناع می کرد، این موضوع به صورت ویژه در دستورکار شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان قرار گرفت. وی بیان داشت: این موضوع در نشست 14 آبان ماه امسال شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان مطرح و با حضور مسئولان اجرایی جوانب امر مورد بررسی قرار گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)