چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شهر سخت افزار ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۱

وزیر ارتباطات: دومین حمله سایبری طی یک هفته اخیر خنثی شد

روز چهار شنبه هفته گذشته وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران اعلام کرد که که اخیراً یک حمله بزرگ علیه زیرساخت های داخلی کشور انجام شده که خوشبختانه این حمله توسط سپر دفاعی امنیتی کشور دفع شده است. حال امروز وزیر ارتباطات از خنثی سازی حمله سایبری دوم به زیرساخت های ارتباطی کشور خبر داده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)