پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۵۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پایگاه خبری گسترش نیوز ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۴:۳۶

وزیر راه و شهرسازی: جاسک به منطقه آزاد تبدیل شد

منطقه پورمبارک و جاسک به منطقه آزاد تبدیل شدند تا قطب اقتصادی جدیدی را برای کشور شکل دهند. گسترش نیوز- محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم روز ملی حمل ونقل که توسط سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شده بود با بیان اینکه حوزه دریایی و بندری یکی از مهم ترین بخش های حمل ونقل کشور به شمار می رود، گفت: متأسفانه در حوزه پیشرفت و استفاده از فرصت های دریایی زمانی که به دریا رسیده ایم، فعالیت های ما متوقف شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)