سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۳۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۵

برخی مدیران در اهواز هنوز برای مقابله با کرونا حساس نشده اند

دبیر شورای سلامت شهرستان اهواز با اشاره به بازدید از دستگاه های اجرایی برای مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: برخی مدیران سازمان ها و ادارات هنوز به اندازه کافی برای مقابله با این ویروس آمادگی و حساسیت لازم را ندارند، و این یک زنگ خطر است. مهرداد شریفی روز شنبه در نشست ستاد پیشگیری از کرونا در شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: هر دستگاه اجرایی مهم ترین سرمایه نیروی انسانی است اما برخی از دستگاه های اجرایی شهرستان اهواز هنوز برای تهیه مواد ضدعفونی کننده ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)