دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۱۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۳

تلاش های نظارتی دامپزشکی سیستان و بلوچستان در ماه مبارک رمضان تشدید شد

دکتر مهدی حسینی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اداره کل دامپزشکی استان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تشکیل 51 اکیپ نظارت بهداشتی بصورت روزانه و همچنین تشدید اقدامات لازم برای انجام بازدید و نظارت بر تولید و عرضه فرآورده های خام دامی بیش از پیش در تامین امنیت و سلامت غذایی جامعه می کوشد. وی گفت: در این ماه مبارک سلامت فرآورده خام دامی مصرفی جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد که نیازمند تلاش و دقت مضاعف کارشناسان نظارت بهداشتی دامپزشکی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)