چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۳۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
مجله بوبینا ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۴

برای کسانی که گوشی هوشمند ندارند، اجباری در استفاده از شبکه شاد نیست

وزیر آموزش و پرورش: برای کسانی که گوشی هوشمند ندارند، اجباری در استفاده از شبکه شاد نیست حاجی میرزایی گفت: ما برای کمک آمدیم نه برای اذیت کردن مردم و اجبار به کسانی که امکان تهیه گوشی هوشمند ندارند. به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در شبکه آموزش فرارسیدن روز معلم را به همکارانش تبریک گفت و اظهار کرد: حضور دانش آموزان در مدرسه به علت بیماری کرونا متوقف شد، اما ماموریت آموزش و پرورش تعطیل شدنی نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)