پایان ساخت نیروگاه زباله سوز ساری تا 6ماه آینده
سایر خبرها
هشدار مدیرکل امور شهری استانداری مازندران برای تعطیلی عمارت زباله آمل
سرازیر شدن شیرابه آن سبب شده است تا 2 طرح ملی مهم سد هراز و طرح چهار خطه کردن جاده هراز به بن بست برسد. وزارت نیرو سال 90 وعده داده بود که برای حل مشکل ساخت سد طی 2 سال عمارت زباله را تعطیل و مشکل را حل کند ولی هنوز زباله شهرستان آمل به خاطر نبود نیروگاه زباله سوز و مکان جایگزین در این منطقه انباشت می شود. محمد محمدی تاکامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از
دستگاه زباله سوز چینی قطعا متعلق به تهران است
چین در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا دستگاه زباله سوز بیمارستانی به شهرداری تهران اهدا کرده است که طبق گفته برخی از اعضای شورای شهر قم درصدد نصب این زباله سوز در شهرستان خود است.
انتقال مرکز زباله اوشان به مجاورت بوستان یاس فاطمی
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مرکز زباله اوشان در خیابان شهید مژدی به دلیل واقع شدن در بافت مسکونی مزاحمت هایی برای اهالی ایجاد می کند و نیاز به انتقال به مکانی دیگر دارد. بر همین اساس در ابتدا ارتفاعات سوهانک برای این کار در نظر گرفته شده بود، ولی به دلیل مشکلاتی که در اراضی شرقی وجود داشت، این طرح متوقف شد. وی با
واکنش شهردار منطقه22 به سه تذکر شورایی ها/ کم کاری سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و توقع بالای اوقاف!
تامین حدود 5 یا 6 درصد از این نیازها برطرف خواهد شد. او با بیان اینکه عضو شورا معتقد است برخی از بلوک هایی که ساخته نشده جا به جا شوند، گفت: این بلوک ها مجوز دارند مگر این که شهرداری بتواند هزینه کند و در جاهای دیگری به ساخت آن ها مکان اختصاص دهد که ما استقبال می کنیم. کار، کارِ سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است نوذرپور اما در واکنش به انباشت زباله در قسمت غربی
انتقال مرکز زباله اوشان به مجاورت بوستان یاس فاطمی تا پایان نیمه اول امسال انجام می شود
شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مرکز زباله اوشان در خیابان شهید مژدی به دلیل واقع شدن در بافت مسکونی مزاحمت هایی برای اهالی ایجاد می کند و نیاز به انتقال به مکانی دیگر دارد. بر همین اساس در ابتدا ارتفاعات سوهانک برای این کار در نظر گرفته شده بود ولی به دلیل مشکلاتی که در اراضی شرقی وجود داشت، این طرح متوقف شد. وی با بیان اینکه اراضی مجاور بوستان یاس فاطمی جهت ایجاد و
اختصاص اعتبار به کارخانه کمپوست رودسر
هزار متر مربع و مدت زمان اجرا تا زمان تکمیل و بهره برداری آن پایان شهریور ماه امسال پیش بینی شده است. او با اشاره به اقدامات خوب انجام شده برای اجرای این طرح، گفت: بی تردید این طرح بر روی مغازه ها و حتی نوع کاربری آن ها تأثیر گذار خواهد بود. شهردار رودسر با تأکید بر اینکه قطعاً آثار اجرای این طرح در حال حاضر برای مردم قابل لمس نخواهد بود، گفت: شهروندان رودسر مطمئن باشند اجرای
تکمیل ساختمان شهرداری مهریز در اولویت باشد
محسن صادقیان یکشنبه شب در جلسه ای که با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر مهریز برگزار شد، افزود: تاکنون 90 درصد عملیات این ساختمان انجام شد ، امیدواریم هرچه سریعتر شاهد افتتاح آن باشیم . وی ادامه داد: بهره برداری از این ساختمان نقش مهمی در تکریم ارباب رجوع و رسیدگی مناسب به نیازهای مردم در شهرداری و شورای شهر دارد و باید این موضوع به جد پیگیری شود. همچنین فرماندار
احداث واحد زباله سوز پزشکی در دستور کار سازمان مدیریت پسماند
سازی، ساخت دستگاه خوددریافت از جمله اقدامات اجرایی شده در سال گذشته است. وی با اشاره به اقدامات این سازمان در سال جاری گفت: احداث کارخانه پیرولیز، احداث واحد زباله سوزی پزشکی، بهینه سازی تولید کمپوست و احداث لندفیل پزشکی بخشی از برنامه های این سازمان در سال جدید است. معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان به فعالیت های فرهنگی و آموزشی در حوزه مدیریت پسماندها اشاره کرد و افزود: از
مدیریت دریاچه چیتگر: در ایام تعطیلی دریاچه، پسماندی تولید نشده است
شهر تهران، انباشت زباله ها و استشمام بوی متعفن در ضلع غربی دریاچه، منظره ای نامناسب ایجاد کرده است. امانی افزود: در حالیکه این محل می تواند فرصت بزرگی جهت انتفاع شهروندان و بهره برداری شهرداری تهران باشد به معضل و تهدیدی بزرگ برای سلامت شهروندان به دلیل دپوی انبوه زباله تبدیل شده است و مجموعه های تحت امر از پذیرفتن مسئولیت اداره این محوطه خالیِ دارای ارزش گردشگری و درآمد زا، شانه خالی کرده اند. به گفته عضو شورای شهر تهران از این دست فضاها که در مرز های استحفاظی مناطق و یا سازمان های شهرداری تهران قرار دارد، در سطح شهر زیاد به چشم می خورد. خبرنگار : علی سی پی ...
ساختمان جدید شهرداری زرند به زودی افتتاح می شود
با پشتکار و سماجت “محمدرضا مهدلو” شهردار زرند، ساختمان اداری شهرداری که کابوس 20 ساله احداث آن داستان ها و روایت های جالبی را به همراه داشت، ظرف دو ماه آینده آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد که این موجب پایان دادن به مدیریت های جزیره ای و سالانه موجب صرفه جویی یک میلیارد تومانی در این نهاد خواهد شد. به گزارش سردبیرالرعایا صدای زرند، حکایت احداث این ساختمان از زمان مدیریت “سیدجواد
اولین پیاده راه کرمانشاه در مدرس بهره برداری می شود
به گزارش شهر روشن از کرمانشاه بیژن مرادی، صبح امروز در مراسم بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری کرمانشاه که با حضور جمعی از مسؤولان اجرایی استان برگزار شد، اظهار داشت: اولین پیاده راه کرمانشاه در خیابان مدرس شهر کرمانشاه تابستان امسال بهره برداری می شود. شهردار منطقه چهار کرمانشاه گفت: در این پروژه که حسب دستور شهردار کرمانشاه به عنوان اولین پروژه پیاده راه شهر کرمانشاه افتتاح شده و
پل جدید اسالم دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد/ اعتبار احداث پل امید در کمربندی تالش اختصاص یافته است
شاهد بهره برداری هرچه سریعتر از پل امید باشیم. اکبری مقدم گفت: کارخانه کمپوست زباله تالش نیز در حال ساخت است که با بهره برداری از این پروژه علاوه بر جلوگیری از تخریب و نابودی محیط زیست، از منافع اقتصادی و تولیدات این کارخانه نیز بهره مند می شویم. گفتنی است در جریان این بازدید میرسیدی مدیرکل دفتر فنی استانداری گیلان، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و نماینده های امور آب استان نیز حضور داشتند.
شهردار: تغییر و تحول اساسی در حوزه نظافت شهر زاهدان انجام خواهد شد
. پربار تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند در خصوص معضل زباله گردی، آسیب شناسی و راهکارهای اساسی برای برطرف کردن آن با بهره گیری از تجارب کلان شهرهای دیگر برنامه هایی را ارائه دهد. معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان نیز در این نشست با تاکید برتقویت نظارت برشرکت های خدماتی گفت: نیاز است تا شرکت های خدماتی قوی و توانمند ازطریق فراخوان در راستای ایجاد رقابت پذیری بیشتر در حوزه امور شهری
اولین پیاده راه کرمانشاه تا آخر تابستان به بهره برداری می رسد
به گزارش خبرنگار مهر ، بیژن مرادی صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه پیاده راه پارکینگ شهرداری اظهار داشت: این اولین پیاده راه شهر کرمانشاه است. وی افزود: در فاز اول 80 متر از کار در بهمن ماه 98 انجام شد و به دلیل برودت هوا از 10 اسفند دوباره کار را شروع کردیم و حدود 120 متر از کار را آماده کردیم. شهردار منطقه 4 کرمانشاه با بیان اینکه تا کنون این پروژه حدود 80
نیروگاه زباله سوز نوشهر به زودی افتتاح می شود
به گزارش برق نیوز . معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت نیروگاه زباله سوز نوشهر پیشرفت مطلوبی دارد و به زودی بهره برداری می شود. مهدی رازجویان با اشاره به ساخت نیروگاه های زباله سوز در نوشهر و ساری گفت: نیروگاه زباله سوز نوشهر در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و بزودی افتتاح می شود و پیمانکار و شهرداری ساری باید با جدید روند ساخت نیروگاه را پیگیری کنند. وی با اشاره
ساختمان اورژانس بیمارستان نوشهر هرچه سریع تر تکمیل شود
به دلیل سهل انگاری عزیزان، مردم نمی توانند از آن بهره ببرند. نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا دولت و استانداری علیرغم اینکه نیروگاه زباله سوز نوشهر تکمیل شده اقدامات لازم برای افتتاح آن را انجام نمی دهند، رها شدن زباله در طبیعت خیانت است. وی با بیان اینکه ساختمان اورژانس بیمارستان نوشهر با 90 درصد پیشرفت فیزیکی باید هرچه سریع تر تکمیل و مورد استفاده قرار گیرد، اظهار کرد: هیات رئیسه مجلس لایحه منطقه آزاد مازندران – خراسان رضوی و استفساریه نیروهای حق التدریس را در دستورکار قرار دهد./ پایان پیام ...
افشاگری شهردار مسکو | آمار واقعی بیماران کرونا در پایتخت روسیه 250 هزار است
حدود دو درصد از ساکنان پایتخت روسیه یا 250 هزار شهروند مسکو به ویروس کرونا آلوده شده اند اما آمار رسمی تعداد مبتلایان کووید-19 در سراسر روسیه کمتر از 150 هزار نفر است، به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مسکو تایمز، شهردار مسکو مدعی شد دست کم دو درصد از شهروندان پایتخت روسیه به کرونا مبتلا شده اند و این شهر هنوز به نقطه اوج بیماری نرسیده است. بر اساس آمار رسمی، از حدود 135 هزار بیمار
حناچی: اداره تهران روزانه به 50 تا 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/ ساخت و ساز به معنی شهرفروشی نیست
/> ساخت و ساز به معنی شهرفروشی نیست شهردار تهران درباره تراکم فروشی توضیح داد: می توان شهر را با ساختن اداره کرد، اما نباید خارج از برنامه تراکم فروخته شود. شهرداری در دوره مدیریت جدید تلاش کرده است هم طبق برنامه تراکم بفروشد و هم آن را به قیمت واقعی و نه به نصف قیمت و ارزان ارائه دهد. هم اکنون در تهران قیمت تراکم معادل قیمت زمین است. در این زمینه شهرداری به سمت تعادل حرکت می کند.
ساخت دیوار حفاظتی دفنگاه زباله سراوان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، عملیات اجرای ساخت دیوار حفاظتی دفنگاه زباله های سراوان به روزهای پایانی خود رسیده است. اجرای این پروژه که از چند ماه پیش آغاز شده، هم اکنون روزهای پایانی خود را سپری می کند و از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است. این دیواره حفاظتی، تاسیسات و تجهیزات مربوط به تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان را از احتمال رانش کوه زباله ها مصون می دارد. اجرای این پروژه مهم را معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت بر عهده گرفته و عملی کرده است. ...
کیسه های زباله مخصوص مبتلایان کرونا در همدان توزیع شد
جمع آوری زباله در سایت پسماند شهر همدان دفن خواهد شد. معاون شهردار همدان یادآور شد: خدمات پسماند به این دسته از خانواده ها در جمع آوری و انتقال زباله های عفونی به سایت دفن زباله به صورت ویژه انجام می شود. منبع خبر : ایرنا
روایت شهربانو امانی از وضعیت شرم آور در بوستان و دریاچه چیتگر
موضوع حائز اهمیت در مجموعه شهرداری تهران که مدعی اجرای مدیریت یکپارچه شهری است، به هیچ عنوان رعایت نشده است و نشانه ای از این ادعا در بدنه شهرداری دیده نمی شود. امانی ادامه داد: در حالیکه این محل می تواند فرصت بزرگی برای انتفاع شهروندان و بهره برداری شهرداری تهران باشد به معضل و تهدیدی بزرگ برای سلامت شهروندان به دلیل دپوی انبوه زباله تبدیل شده است و مجموعه های تحت امر از پذیرفتن مسئولیت
وضعیت اقتصادی مردم از میزان تولید زباله ها قابل سنجش است / خطر در کمین منطقه گردشگری باباموسی
، درصد زباله خشک بیشتر است و احداث سایت پردازش در آن مناطق می تواند بهره وری اقتصادی بالایی داشته باشد. عظیمی اضافه کرد: میزان و نوع تولید زباله در واقع بستگی به رفاه جامعه دارد، شاید بشود تب جامعه را از مواد زباله که دور ریخته می شود تشخیص داد. این کارشناس مسئول با بیان اینکه در بجنورد نسبت تولید زباله های تر در مقابل زباله خشک بیشتر است و میزان مواد بازیافتی موجود در زباله
تذکر به شهردار تهران برای تخلفات در ساخت شهرک مروارید
زهرا نژادبهرام عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در تذکری به حناچی درباره بی توجهی به انجام تخلفات گسترده در منطقه 22 تهران،گفت: تخلف و فساد در ساخت شهرک مروارید واقع در منطقه 22 تهران زیاد است. این شهرک در دوره مدیریت پیشین شهرداری تهران، با شعار تبدیل شدن به یکی از مدرن ترین شهرک های ایران از محل 70 درصد سهم شهرداری، شکل گرفته است. وی افزود: این شهرک در حال حاضر 59 بلوک
استفساریه تعیین تکلیف نیروهای حق التدریسی در دستورکار مجلس قرار گیرد
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، قاسم احمدی لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 14 اردیبهشت) در تذکر شفاهی در جلسه علنی اظهارداشت: نیروگاه زباله سوز نوشهر آماده افتتاح است و اگر یک روز هم در محیط و طبیعت زباله ای با وجود این آمادگی افتتاح نیروگاه ریخته شود، خیانت است، لذا از دولت و استاندار می خواهم هر چه سریع تر در مورد آغاز فعالیت و عملیاتی شدن این نیروگاه
افتتاح نیروگاه زباله سوز نوشهر منتظر عادی شدن کرونا
آینده انجام خواهد شد و برای کوه تراشی جزئی نیز از منابع طبیعی مجوزهای مورد نیاز اخذ و این مسئله نیز تا چند هفته دیگر برطرف می شود. معاون استاندار مازندران تنها مانع بهره برداری نیروگاه زباله سوز نوشهر را شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: منتظر حضور یکی از مسئولان کشور برای نظارت و بهره برداری نیروگاه هستیم. طرح ساخت نیروگاه زباله سوز نوشهر با هدف امحای مقدار 200 تن زباله های
حناچی: ساخت و سازها به معنای شهر فروشی نیست
عین حال ارزش زباله های همه مناطق شهر یکی نیست مثلا ارزش زباله های منطقه یک با 12 از اساس قابل مقایسه نیست. شهردار تهران قیمت متوسط امحای زباله را هر کیلو 167 تومان برآورد و اعلام کرد که این میزان رقم بالایی است. حناچی درباره خصوصی سازی اتوبوسرانی گفت: 60 درصد اتوبوسرانی پایتخت در اختیار بخش خصوصی است اما مشکل این بخش یارانه بالایی است که پرداخت می شود و مدیریت شهری به دلیل برخی
طرح کلان ملی تولید راکتور پلاسما بومی شد
تشکیل شده که به طور کامل بومی سازی شده است. آقای ساویز اشاره کرد: خروجی فرایند امحاء، گاز سنتزی و سرباره مذاب بی خطر است. پلاسمای ایجاد شده از مشعل های پلاسمایی این سامانه علاوه بر استفاده در زباله سوز های بیمارستانی می تواند برای کاربرد های مختلفی مانند گازی سازی، اسپری، برش و جوش نیز استفاده شود. وی افزود: در صورت بکارگیری زباله سوز پلاسمایی در ظرفیت های بالاتر برای زباله های شهری یا
اقدام ضربتی برای پاکسازی و ایمن سازی ملک متروکه در منطقه17
محمود کلهری شهردار منطقه17 از اقدام ضربتی برای پاکسازی و ایمن سازی ملک متروکه در محله آذری خبر داد و افزود: برخی با استفاده از غفلت مالک در ملک متروکه ای تجمع و نسبت به دپوی زباله اقدام کردند که با اقدام ضربتی عوامل این منطقه، علاوه بر رفع خطرهای احتمالی،پاکسازی کامل این ملک انجام و معتادین زباله گرد به مراکز نگهداری معرفی شدند. به گزارش شوراآنلاین، کلهری با اعلام این خبر افزود: در روز
برگزاری مناقصه کافی شاپ بش قارداش در ماه جاری/تجهیز اتوبوس های عمومی بجنورد به سیستم ضدعفونی کننده
هادی زارعی، شهردار بجنورد با حضور در دفتر خبری عصر اترک درباره چرایی تبدیل استخر روباز بانوان به کافی شاپ آن نیز به یکباره اظهار کرد: تصمیم بر ساخت، تکمیل و بهره برداری پروژه استخر روباز بانوان شهر بجنورد در دوره مدیریت پیشین شهرداری بجنورد انجام شد. زارعی با یادآوری این مطلب که اجرای این پروژه، مصوبات لازم را اخذ و مراحل قانونی اش را طی کرده بود، تصریح کرد: به علل مختلف این پروژه
تصویب سایت جدید پسماند در میاندوآب لغو سایت مشترک با مهاباد را قوت بخشید
کارگروه پسماند استان اجرا شود، تا این سایت برای دفع پسماند باروق و روستاهای حومه این بخش مورد استفاده قرار گیرد . او گفت: هفته آینده عملیات اجرایی سایت تلخاب از جمله فنس کشی، ساخت استخر برای مهار شیرابه زباله ها توسط شهردار میاندوآب انجام خواهد شد و پسماند بعد از فراهم شدن زیرساخت ها به این سایت منتقل خواهد شد . موضوعی که دو دهه است در میاندوآب دردسر ساز شده است و به گفته فرماندار