رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان بدره همچنان ادامه دارد
سایر منابع:
سایر خبرها
هتل ها و مکان های گردشگری قشم بازگشایی می شود
فرماندار قشم روز چهارشنبه در ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان گفت: در صورت نبود برنامه های پیشگیری مشکل ایجاد می شود و از این رو مردم به خودمراقبتی ادامه دهند و مسوولان نیز نظارت بر اصناف را ادامه دهند. علیرضا نصری افزود: دستگاه های مربوط با بهره گیری از ظرفیت مردم، شورایارهای محلات، دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی، تیم بازرسان افتخاری را تشکیل دهند و نظارت مستمر و پیگیر را پی ریزی
دیدار مردمی فرماندار ویژه شهرستان ری با 20 تن از شهروندان
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، صبح امروز حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با همراهی سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری ری، مدیر حوزه فرماندار، رئیس اداره کار شهرستان ری و روسای ادارات بازرسی و روابط عمومی فرمانداری ری با 20 تن از شهروندان دیدار و ضمن پیگیری مشکلات و درخواست های مطرح شده دستور پیگیری و بررسی صادر نمود.
"وضعیت سفید" هر لحظه قابل تغییر است
علیرضا شریعت عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان محمودآباد که با حضور سید داود موسوی امام جمعه شهرستان، احمد محمدی معاون سیاسی فرماندار، بخشداران مرکزی و سرخرود، فرماندهی انتظامی و سپاه، رئیس سازمان تبلیغات و مدیر شبکه بهداشت و درمان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اعلام وضعیت سفید حاصل تلاش شبانه روزی تمام اعضای ستاد مقابله با کرونا است. وی تصریح
مساجد و اماکن مذهبی شهرستان آبیک بازگشایی می شود
به گزارش آمد خبر (amadkhabar.ir) : قزوین- فرماندار شهرستان آبیک گفت: با توجه به قرار گرفتن آبیک در بین 132 شهرستان سفید کشور به زودی مساجد و اماکن مذهبی این شهرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود. شهرام احمد پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از همه گیری ویروس کرونا فضای همدلی و وحدت در مجموعه مسئولان و مردم شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا شکل
کرونا ویروس با همکاری مردم مهار می شود
کرونا ویروس با همکاری مردم مهار می شود فرماندار حمیدیه گفت: فرآیند بیماری کرونا ویروس طولانی مدت است و باید مردم به مهار و ریشه کنی این بیماری همکاری کنند. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ویروس در این شهرستان گفت: وضعیت بیماری ویروس کرونا به گونه ای است
قدردانی رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی از پیگیری های فرماندار شهرستان ملکان بمنظور تامین و توزیع به موقع ...
ها و رسیدگی به شکایات مردمی تا لحظه افطار ادامه دارد . رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خواستار نظارات هدفمند و برنامه ریزی شده در همه ادارات صمت شهرستانها شد و اظهار داشت : بازدیدهای مشترک با سازمان تعزیرات و شبکه بهداشت همچنان ادامه دارد . امین زاده همچنین با تقدیر از دغدغه فرماندار شهرستان ملکان در تامین و توزیع به موقع اقلام اساسی و بهداشتی استاندارد برای شهروندان گفت
آخرین تمهیدات ستاد مدیریت بیماری کرونا برای شهرستان تبریز/تردد در تبریز از 20 اردیبهشت چگونه خواهد بود؟
جلوگیری کند. سازمان صمت به موضوع گرانفروشی برخی اصناف به جد ورود کرده و بحث تهیه کارتکس ویژه بازرسی اصناف را مورد توجه قرار دهد. تمام ادارات، دستگاه های اجرایی و شرکت های تولیدی یک نفر رابط برای اجرای همه مصوبات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، معرفی کنند. کمیته نظارت و ارزیابی با اکیپ های ترکیبی شهرداری، مرکز بهداشت، سازمان صمت و نیروی انتظامی بر اجرای پروتکل های بهداشتی همه اصناف، مراکز خدماتی، شرکت های تولیدی، ادارات و حمل و نقل عمومی نظارت کنند. انتهای پیام/ ...
ضرب الاجل ستاد مقابله با کرونا به بانک ها، مراکز خدماتی و تجاری مهاباد
دستورالعمل ها را رعایت نمی کنند، پلمب بانک ها، مراکز خدماتی و تجاری شهر بخصوص مراکز پرتجمع را بصورت جدی در دستور کارخود قرار دادند. اعضای ستاد ضمن اعلام اینکه برای جلوگیری از شیوع بیشتر، تشدید نظارت ها در دستور کار جدی این ستاد قرار دارد بر اجرای دقیق دستورالعمل ها و حتی پلمب مراکز متخلف تأکید کردند. به گزارش هاژه، اجرای محدودیت ها و فاصله گذاری اجتماعی و حتی مسدود کردن
تشکیل کمیته هفتگانه برای برگزاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس در گچساران
گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بازده زمانی سوم خرداد، روز جهانی مقاومت صورت خواهد گرفت، گفت: بر این اساس تشکیل کمیته های هفتگانه برگزار و دستورالعمل ها به این کمیته ها ارسال می شود. سجادپور عنوان کرد: تشکیل شورای هماهنگی ستاد گرامیداشت دفاع مقدس متشکل از روسای ادارات است که ابلاغیه آن از استان ارسال شده است. این مسوول اذعان کرد: دستگاه ها هرچه سریعتر برنامه های پیشنهادی
اعلام وضع سفید در جوین
را با رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی انجام دهند چون این بیماری می تواند سریعا انتقال یافته و جامعه را درگیر کند. حسین جمشیدی افزود: بازرسان کمیته های ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا باید هر روزه از مکان های زیرمجموعه خود به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید نموده و ارائه گزارش نمایند. حسن جمشیدی ادامه داد: با توجه به اعلام وضعیت سفید شهرستان ولی دستورالعمل های لازم در این خصوص ارائه نگردیده است که کما فی سابق هر گونه تجمع مذهبی و غیرمذهبی ممنوع است.
اعلام زمان بازگشایی مدارس فارس بر اساس نظر ستادملی کرونا
اطلاع رسانی خواهد شد. شعبانی با یادآوری اینکه هنوز هیچ تصمیمی در خصوص بازگشایی مدارس در شهرستان هایی از فارس که وضعیت آن ها سفید اعلام شده، اتخاذ نشده است، گفت: ادارات کل آموزش و پرورش در این موضوع کاملا تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کروناویروس هستند. رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان فارس اظهار داشت اگر تصمیمی مبنی بر بازگشایی مراکز آموزشی در شهرستان های دارای وضعیت سفید از سوی ستاد ملی اتخاذ شد، این بازگشایی منوط به رعایت دستورالعمل های تدوین شده خواهد بود.
جذب تسهیلات توسعه روستایی برای راه اندازی اشتغال 1000 نفردرشهرستان گرگان
به گزارش گلستان 24؛ فرماندار گرگان در ستاد اشتغال این شهرستان گفت: تاکنون چهار هزار و 200 شغل معادل 62 درصد سهمیه اشتغال شهرستان گرگان در سامانه رصد به ثبت رسیده است. فرماندار گرگان ادامه داد: در سال گذشته 460 میلیارد تومان تسهیلات روستایی به استان اختصاص یافت و از این میزان 436 میلیارد تومان اعتبار در بخش روستایی جذب شد که سهم شهرستان گرگان از این اعتبارات 76 میلیارد تومان است. که
توزیع روزانه 2000 پرس غذا در دلگان سیستان وبلوچستان
بزمانی گفت: این نهاد با کمک خیرین هیئتی از تهران، اقدام به راه اندازی آشپزخانه کرده و روزانه در قالب رزمایش طرح نذر مهدوی در طول ماه مبارک رمضان برای محرومان غذای گرم طبخ و توزیع می کند. وی افزود: نهادهای بهداشتی شهرستان بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا، بر روند طبخ و توزیع غذا نظارت دارند. مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان اظهار
پاساژ ها و مراکز خرید مسقف مجاز به فعالیت هستند
دیگر ممکن نیست تا نابودی کرونا همه کار وکسب ها تعطیل باشند، چرخه اقتصادی مملکت نیاز به فعالیت دارد. او گفت:تا اینجای کار هم باید از همکاری مردم و کسبه محترم قدردانی کرد. فرماندار آبادان با بیان اینکه قدردان همه کسانی هستیم که بخاطر رعایت دستورالعمل ها متضرر شدند تا به خود و جامعه آسیبی نرسانندافزود:قدردان مردمی هستیم که هفته ها محدودیت ها و قرنطینه آبادان را تحمل و رعایت
جمع آوری 105 میلیون تومان کمک مردمی در شهرستان چرداول
جمع آوری 105 میلیون تومان کمک مردمی در شهرستان چرداول فرماندار چرداول از جمع آوری مبلغ 105 میلیون تومان کمک، جهت توزیع در بین اقشار آسیب پذیر از کرونا در شهرستان چرداول خبر داد. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فتاحی فرماندار چرداول در جلسه هماهنگی پویش کمک های مومنانه که با حضور اعضا در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد ، ضمن قدردانی از کمک های
ابراز رضایت فرماندار پاکدشت از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی شهرستان پاکدشت
فرماندار پاکدشت در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن ماه میهمانی خدا گفت : شهرستان پاکدشت با دارا بودن ظرفیت های مختلف فرهنگی و هنری همواره توانسته است عملکرد مناسبی در بین دیگر شهرستانهای استان تهران داشته باشد، به طوریکه در سالهای اخیر با تعامل اداراتشهرستان، علی الخصوص فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی شاهد اجرای برنامه های خوب و متنوعی نظیر برپایی نمایشگاه های کتاب ، گل و گیاه
خسارت به مراتع با کوچ زود هنگام عشایر
خسارت به مراتع با کوچ زود هنگام عشایر فرماندار ورزقان گفت: کوچ زودهنگام عشایر به ییلاق ورزقان موجب خسارت به مراتع و مشکلات اجتماعی در شهرستان می شود. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، یحیوی فرماندار ورزقان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: عشایر محترم باید طبق قانون از 15 خرداد ماه وارد ییلاق شهرستان ورزقان بشوند و زودتر از آن خلاف قانون و
امکان تعطیلی دوباره بازار مهاباد وجود دارد
ستاد مقابله با کرونای مهاباد؛ امکان تعطیلی دوباره بازار مهاباد وجود دارد فرماندار مهاباد گفت: به دلیل سیر صعودی بیماری کرونا در این شهرستان امکان تعطیلی دوباره بازار مهاباد وجود دارد. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، ایرج شجاعی فرماندار با اعلام اینکه روند شیوع ویروس کرونا در این شهرستان سیر صعودی دارد، گفت: احتمال دارد بازار
انجام مراسمات مذهبی با رعایت کامل نکات بهداشتی در کلاردشت
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از بلاغ ، طی روز گذشته، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اعلام وضعیت سفید کرونا در چهار شهرستان استان اظهار کرد: طبق بررسی ها وضعیت شهرستان های محمودآباد، کلاردشت، میاندرود و سوادکوه شمالی از نظر کرونا و شیوع آن سفید شده و معیار انتخاب شهرستان های سفید، کاهش شمار افراد بستری شده کرونایی است.
اعلام وضعیت سفید در قصرشیرین
اعلام وضعیت سفید در قصرشیرین فرماندار قصرشیرین گفت : اعلام وضعیت سفید در این شهرستان به معنای پایان بحران کرونا نیست و مردم همچنان باید موازین و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : روز گذشته از طریق ستاد ملی کرونا تعدادی از شهر های کشور به لحاظ ویروس کرونا
نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر در بهارستان برگزار شد
خدمات عمومی، عملکرد هیأت های مذهبی، حسینیه ها، مساجد و ادارات فرهنگی از جمله مواردی بود که درراین نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت. درپایان ناگفته نماند که در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر مقرر گردید از طریق دبیرخانه شورا که به عهده سپاه پاسداران شهرستان بهارستان می باشد، کمیته های مختلف در حوزه های گوناگون تشکیل و در راستای امر به معروف و نهی از منکر فعالیت نمایند. انتهای پیام/ ع
حفاظت از عرصه های منابع طبیعی در رامهرمز
گردید. در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های منابع طبیعی از سوی عبداللهی رئیس اداره منابع طبیعی و پرداختن به مسائل و مشکلات حفاظتی عرصه های منابع طبیعی با پاورپوینت و تکیه بر مواد قانونی خواستار همکاری موثر ستاد بحران ، ادارات و بخشداران و دهیاران و شوراها با امکانات خودرویی و نیروی انسانی در جهت حفاظت گردید. و در ادامه دادستان ضمن اعلام حمایت قاطع ،صریح و شفاف از منابع
جلسه ستاد ملخ در شهرستان ارزوئیه برگزار شد
به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه در این نشست گفت: پنج شبکه مراقبت، متشکل از 12 دیده بان کار ردیابی وپایش مراتع وکانونها ی ریزش ملخ را انجام میدهند. وی تصریح کرد: کار دیده بانی در این شهرستان از اوایل اسفندماه آغاز شده است و اولین ریزش دستجات ملخ که البته از تراکم ریزش پایینی برخوردار بود در 30 فروردین ماه مشاهده گردید وتیم شبکه مراقبت با توجه به
فعال شدن واحد های صنفی به معنای عادی شدن شرایط نیست
با شرط رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفته، ولی به معنای عادی شدن شرایط نیست و مهار ویروس کرونا نیست، و پاساژها، مراکز خرید و بازار دزفول تا ساعت 20 اجازه فعالیت دارند، در غیر این صورت با واحد های صنفی متخلف برخورد می شود. او افزایش نظارت و بازرسی از واحد های صنفی شهرستان دزفول برای مقابله با کرونا را ضروری دانست و بیان داشت: نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی برخورد قانونی در پی دارد و طبق
فعالیت صنوف در عجب شیر منوط به رعایت پروتکل بهداشتی است
با رعایت بخشنامه بهداشتی، نمازخانه های بین راهی را از امروز باز کنند. وی با تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر مجموعه سلامت در غربالگری کووید - 19 در مرحله اول گفت: مردم و همه ادارات همکاری با شبکه بهداشت را ادامه دهند و در مرحله دوم غربالگری نیز همکاری کنند. فرماندار عجب شیر تاکید کرد: گندزدایی و ضدعفونی ادارات و اماکن عموم باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نظارت شبکه بهداشت
دره شهر در وضعیت زرد قرار دارد
فرماندار دره شهر ضمن خوش آمدگویی به حاضرین جلسه و آرزوی توفیق برای تمامی خدمت گذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز معلم، روز کارگر و روز شورا های شهر و روستا را نیز تبریک گفت. محمدنژاد فرماندار دره شهر گفت: اخیرا توسط وزارت کشور وضعیت شهرستان های سفید اعلام شد که متاسفانه با توجه به آمار مبتلایان و متوفیان، وضعیت شهرستان ما در وضعیت زرد قرار دارد و بعد از اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند
برگزاری نماز جمعه در مناطق سفید منوط به تایید مسوولان بهداشتی است
گفت: انجام مناسک مذهبی از جمله برگزاری نماز جماعت و شب های قدر در شهرستان های با وضعیت سفید از فردا بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا با رعایت تمام موازین بهداشتی آزاد است. قاسم سلیمانی دشتکی گفت: مناسک مذهبی با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و هوشمند و با حضور کمترین افراد جامعه باید برگزار شد. وی افزود: مردم شهرستان های بدره، دهلران، ملکشاهی و هلیلان در این استان که وضعیت آنها
فرماندار ملارد برای جمع آوری انشعابات غیرمجاز هشدار داد
کارشناسان خبره انجام داده و اقدامات خود را در جلسات آتی ارائه کنند. فرماندار شهرستان ملارد سپس ضمن اخطار به متخلفان و استفاده کنندگان از انشعابات غیرمجاز بر برخورد قاطع با متخلفان تأکید کرد و افزود: مسئولان ادارات آبفا باید هرچه سریع تر نسبت به شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز اقدام کنند. برنجی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان این شهرستان درخواست می شود به منظور عبور از بحران کم آبی در تابستان امسال و جلوگیری از اُفت فشار و قطعی آب، صرفه جویی در مصرف آب را سرلوحه کار خود قرار دهند. انتهای پیام/220/ ...
طی مراسمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر معرفی شد
سایه تعامل و همدلی ادارات شهرستان و همراهی اعضای شورای تامین تصمیمات بسیار خوبی در قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا شهرستان اتخاذ شد، افزود: با همت و تلاش جهادی بسیجیان اقدامات بسیار خوبی در جهت شیوع این ویروس در شهرستان صورت گرفت که جا دارد از زحمات همه این عزیزان قدردانی شود. در این مراسم از زحمات سه ساله سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی تقدیر و سرهنگ پاسدار حسین هاتفی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر معرفی شد. لینک کوتاه : http://ashkezarnews.ir/dHrBQ
پروتکل های بهداشتی در برخی ادارات کرمان رعایت نمی شود
منوجان برگزار شود که مصوب شد با رعایت پروتکل های بهداشتی، انجام شود. فدایی اظهار کرد: تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه در اختیار استان نیست و مکاتبات زیادی با تهران در این زمینه داشته ایم اما تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده است. آغاز به کار مدارس از 27 اردیبهشت در شهرهای سفید وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی، کشور به شهرستان های با خطر کم، متوسط و خطر بالا تقسیم شده و قرار است