چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
قوه قضاییه ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۱

اعاده بیش از 10 هزار متر از اراضی ملی در پارسیان هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از خلع ید و رفع تصرف 10 هزار متر مربع از اراضی ملی در مرز دو روستای اکبری و تمبوی جنوبی از توابع شهرستان پارسیان هرمزگان خبر داد. به گزارش روابط عمومی دادگستری هرمزگان،علی صالحی از خلع ید و رفع تصرف 10 هزار متر مربع از اراضی ملی در مرز دو روستای اکبری و تمبوی جنوبی از توابع شهرستان پارسیان هرمزگان خبر داد و ارزش تقریبی اراضی اعاده شده را بیش از یک میلیارد ریال عنوان کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)