چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۹

هرج و مرج در کاخ سفید و آبروی برباد رفته آمریکا

تهران- ایرنا- آمریکایی ها در حال تحمیل یک دو قطبی " خودی و غیر خودی" به جهان هستند. هر کس حتی متحدانش هم اگر در جریان برخورد با مخالفان بین المللی آمریکا، همراهی نکنند از دایره خودی خارج و تنبیه خواهد شد و در این مسیر، تندروها با نفوذ بر ترامپ، آشفتگی های شدیدی در سیاست های بین المللی و داخلی این کشور ایجاد کرده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)