راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در ایذه
سایر منابع:
سایر خبرها
بهره برداری از درمانگاه 3 میلیاردی آستارا در روزهای آینده
بیمارستان نصب و راه اندازی می شود فرماندار شهرستان آستارا نیز در این نشست ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: رشادت ها و تلاش های کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد. حسن رستم زاد بهداشت و درمان را یکی از مهم ترین دغدغه های اساسی مردم عنوان کرد و افزود
آماده باش مجموعه بهداشت و درمان شهرستان صحنه
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ علیرضا حیدری فرماندار صحنه گفت : راهکارها، اقدامات و اتخاذ تدابیر لازم در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید با جدیت مورد بررسی قرار گیرد. او با اشاره به جایگاه و اختیارات کمیته پدافند غیرعامل گفت : باتوجه به اینکه این بیماری واکسن و درمانی ندارد در این شرایط رعایت نکات و توصیه های بهداشتی و خودمراقبتی تنها راه مقابله با
تداوم همدلی و انسجام شهرداری و شورای شهر شادگان امری ضروری است
مهیا کند و انگیزه خدمت را بالا ببرد. معاون فرماندار شادگان در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت تقویت جایگاه مدیریت شهری، افزود: ارایه خدمات مطلوب به منظور افزایش شاخص های زندگی در محیط شهری و رضایتمندی عمومی از وظایف اصلی شهرداری ها است. جنامی در پایان این مراسم بیان کرد: وحدت و همدلی مسوولان و مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت در شهرستان است. لازم به ذکر است که در این مراسم از زحمات حمید حاجی زاده سرپرست شهرداری قدردانی و مسعود امینی با حکم استاندار خوزستان به عنوان شهردار جدید شادگان معرفی شد. ...
کلنگ خانه بهداشت و خدمات سلامت در روستای البوسحاب بخش مرکزی دشت آزادگان به زمین زده شد
به گزارش ایلنا از خوزستان، قاسم ساعدی نماینده مردم شهرستان دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خیرین اهداء کننده زمین و همچنین مدیریت بانک ایران زمین در راستای تقبل احداث مرکز سلامت در این روستا، بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته ان شاء الله دو مرکز سلامت دیگر در شهرستان دشت آزادگان احداث خواهد شد. وی در ادامه، باتوجه به نیاز روستائیان عزیز به
سفر یکروزه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به شهرستان اسفراین
اسفراین را مورد بحث و بررسی قرار داد و مقرر شد طی هفته آتی بازدید از پروژه های در دست اقدام این اداره کل توسط فرماندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت پذیرد . در پایان سفر نیز مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پروژه مسکن مهر 32 واحدی عمران دلاور و همت نور نیز بازدید و در جریان روند پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت . لازم به ذکر است پروژه مسکن مهر 32 واحدی عمران دلاور و همت نور با پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصد طی ماه جاری تحویل متقاضیان خواهد شد .
مجموعه بهداشت و درمان صحنه در آماده باش قرار گرفت
بهداشتی و خودمراقبتی تنها راه مقابله با این ویروس در حوزه پیشگیری و کنترل است. حیدری از کلیه ادارت بخصوص شبکه بهداشت و درمان و دستگاه های خدمات رسان شهرستان خواست باپیش بینی خطرات احتمالی در آماده باش کامل باشند و همچنین همه دستگاه ها وظایف و اقدامات لازم را در زمینه پدافند غیر عامل انجام دهند. وی با تاکید بر موضوع آموزش، افزایش سطح آگاهی مردم و تلاش برای پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس
تخصیص 200 میلیارد ریال از اعتبارات "مقابله با کرونا"به احداث و تجهیز بیمارستان مهدیشهر
دکتر منوچهر فخری 4 تیرماه در نشست بررسی و رفع مشکلات ساخت طرح های نیمه تمام عمرانی مهدیشهر در سالن جلسات شهرداری این شهرستان اظهار کرد: تخصیص این اعتبارات با پیگیری استاندار سمنان و دانشگاه علوم پزشکی سمنان صورت گرفته است. وی افزود: ساخت بیمارستان مهدیشهر از مطالبه های به حق مردم این شهرستان است و اداره کل راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی به صورت ویژه برای تکمیل و تجهیز این طرح اقدام
لزوم ایجاد بسیج رسانه ای در دزفول برای مقابله با بیماری کرونا
به گزارش خبرنگار مهر ، علی فرهمندپور عصر امروز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و فعالان رسانه ای در زمینه مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان دزفول از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز به سر می برد لازم است یک بسیج رسانه ای برای مقابله با کرونا در شهرستان دزفول راه اندازی شود تا اصحاب رسانه دوشادوش سایر جریان ها در مسیر مدیریت شرایط گام بردارند. وی با بیان
امسال 22 کیلومتر از رودخانه های چالدران لایروبی می شود
حسن محمد زاده در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر روند لایروبی رودخانه های پرخطر شهرستان افزود: امسال برای لایروبی 22 کیلومتر از رودخانه های در معرض تهدید سیل شهرستان برنامه ریزی شده است. وی با تاکید براینکه تاکنون 3 کیلومتر از این رود خانه ها لایروبی شده است، افزود: اولویت اجرای این طرح با مناطقی است که در معرض خطر سیل شدید قرار دارند. فرماندار چالدران با تاکید براینکه تلاش می
سرانجام نامعلوم بیمارستان تامین اجتماعی دزفول
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، با افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان دزفول بیمارستان بزرگ این شهر که از ابتدای شیوع کرونا برای درمان بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت تکمیل شده است. دانشگاه علوم پزشکی دزفول حدود 20 درصد از جمعیت استان خوزستان و یا به تعبیری دیگر شهرستان های دزفول، شوش و گتوند را تحت پوشش خود قرار می دهد و در ایام کرونا بیماران شهرستان های شوش و گتوند جهت
فهرج باز هم در وضعیت خطر ناک قرار گرفت/ شاخص کیفی هوا 3 برابر حد مجاز
فرماندار فهرج گفت: برای دومین روز متوالی شاخص کیفی هوا در فهرج 3 برابر حد مجاز و هوا در وضعیت خطرناک قرار گرفته است. به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، امیر باقری زاده اظهار داشت: روز گذشته شاخص کیفی هوا در فهرج به 3 برابر حد مجاز رسید که هنگام ظهر مقداری از وضعیت ریزگردها کاسته شد اما از بامداد امروز وضعیت هوا در فهرج دو باره در وضعیت خطرناک قرار گرفته است. فرماندار فهرج از
دیدار مدیر کل هواشناسی همدان با فرماندار نهاوند
دیدار مدیر کل هواشناسی همدان با فرماندار نهاوند فرماندار شهرستان نهاوند نسبت به تأمین اعتبار لازم سال 1399 ایستگاه هواشناسی این شهرستان قول مساعد داد. به گزارش روابط عمومی هواشناسی همدان، مدیر کل هواشناسی همدان به همراه مسئول حراست، رئیس شبکه پایش و مسئول ایستگاه هواشناسی نهاوند با فرماندار این شهرستان دیدار کرد. در این نشست سعید باقری، مدیر کل هواشناسی همدان گزارش عملکرد هواشناسی و برنامه های هواشناسی نهاوند جهت سال 1399 را ارائه داد. فرماندار شهرستان نهاند در زمینه تأمین اعتبار لازم در سال 1399 قول مساعد داد . ...
برخورد قطار با سواری پژو در شوش سه کشته بر جا گذاشت
فرماندار شوش گفت: عصر دیروز برخورد قطار مسافربری با خودروی سواری پژو در شوش منجر به کشته شدن سه سرنشین خودرو شد. به گزارش تابا ؛عدنان غزی افزود: خودروی پژو قصد عبور از راه آهن را داشت که قطار مسافربری اهواز – تهران حدود ساعت 19:30 دقیقه با آن برخورد کرد. وی با بیان اینکه این حادثه نزدیک ایستگاه آهودشت و روستای مزرعه سه از توابع بخش شاوور شهرستان شوش رخ داد، اظهارداشت: سه
24 هکتار از اراضی داخل بستر فعال رودخانه در چابهار آزادسازی شد
میثم زاده میر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدامات و فعالیت ها با استقرار گروه های گشت و بازرس مدیریت منابع در حوزه حفظ و حراست از حریم و بستر رودخانه ها انجام شده تا بتوان حریم، بستر و مسیل های آب را بازگشایی کرد. وی افزود: مطالعات حریم وبستر رودخانه اکثر رودخانه ها از جمله کاجو و باهوکلات صورت گرفته و با شناسایی متصرفان به حریم و بستر رودخانه اخطاریه لازم
اهدای 2 میلیارد ریالی خیرین به فوریت پزشکی موران گرمی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما ، شهرام حبیب زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کمک 2 میلیارد ریالی خیرین به فوریت پزشکی بخش موران شهرستان گرمی خبرداد و گفت: این خیرین مبلغ 5 میلیارد ریال جهت خرید یک دستگاه آمبولانس برای مرکز درمانی موران نیز اهدا خواهند کرد. وی ضمن تقدیر از خدمات خیرین سلامت و خانواده های جوادی و حامدی به حوزه سلامت استان گفت
بازدید فرماندار شهرستان چرداول از ایستگاه هواشناسی سرابله
بازدید فرماندار شهرستان چرداول از ایستگاه هواشناسی سرابله به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان ایلام، فرماندار شهرستان چرداول و معاونین در معیت مدیر کل هواشناسی استان روز دوشنبه 2 تیر 1399 از ایستگاه هواشناسی سرابله بازدید کردند. در این بازدید ضمن ارائه توضیحات لازم از سوی مدیر کل هواشناسی استان، چالش ها و کمبودهای پیش رو جهت انجام بهتر وظایف محوله بیان و فرماندار نسبت به تلاش جهت رفع این مشکلات و تأمین اعتبار لازم در حد امکان اعلام همکاری و مساعدت نمود.
لزوم برنامه محوری و استفاده از همه ظرفیت ها جهت توسعه شهرستان رشت
اشاره به لزوم بازرسی منظم و مستمر از ادارات شهرستان، تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع در ادارات و فرمانداری را بسیار لازم و ضروری می دانم چرا که وجود ما وابسته به همین مردم است و در همین راستا وظیفه داریم در اسرع وقت به مشکلات آنان رسیدگی کنیم. میرشمس مومنی زاده نیز در این جلسه با تبریک انتصاب فتح اللهی به عنوان فرماندار رشت، گفت: با توجه به اینکه ایشان از خانواده وزارت کشور و استانداری هستند
گازرسانی به روستاهای غیربرخوردار چالدران در دستور کار است
حسن محمد زاده در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بهره مندی روستاها از مزایای گاز طبیعی افزود: شاخص بهره مندی روستائیان چالدران در مقایسه با میانگین استانی در ردیف پایین تر قرار گرفته است که تلاشهای لازم در جهت بهره مندی روستائیان شهرستان از مزایای نعمت گاز در حال انجام است و برنامه ریزی های لازم برای گازرسانی روستاهای غیر برخوردار در دستور کار قرار گرفته است. وی با تاکید براینکه، چالدران
ادارات فهرج تعطیل شد
امیر باقری زاده، فرماندار شهرستان فهرج دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: شاخص کیفی هوا در فهرج 3 برابر حد مجاز و هوای فهرج در وضعیت خطرناک قرار گرفته است. او اظهارداشت: به علت قرار گرفتن هوای فهرج در وضعیت خطرناک کلیه ادارات فهرج تعطیل شدند. باقری زاده بیان داشت: گرد و غبار از ابتدای صبح امروز در شهرستان فهرج آغاز شده و
زمین لرزه حسینیه خسارتی نداشت
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گفت: این زمین لرزه دو و نه دهم ریشتری در ساعت 9 و 51 دقیقه در عمق هشت کیلومتری زمین روی داد. کیامرث حاجی زاده افزود: کانون این زمین لرزه در فاصله 25 کیلومتری شهر حسینیه، 48 کیلومتری شهر مورموری استان ایلام و 50 کیلومتری شهر پلدختر در استان لرستان بوده است. به گفته او خوشبختانه این زمین لرزه هیچگونه خسارت مالی و جانی در شهر حسینیه نداشته است.
20 هزار نفر در چرخه درمان اعتیاد استان قرار دارند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما ،دکتر شهرام حبیب زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و ریاست کمیته درمان و حمایت های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر 26 ژوئن (5 تیرماه) اشاره کرد و گفت: بالغ بر 20 هزار نفر از گرفتار شدگان دام اعتیاد در چرخه درمان اعتیاد استان قرار گرفته اند وی افزود: حوزه درمان
فاصله گذاری اجتماعی در مساجد در اولویت قرار گیرد
حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تصمیمات شورای مقابله با کرونا مبنی بر اقامه نماز جماعت در سطح خوزستان و لزوم رعایت موارد بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس، بیان کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در ماه های اخیر و قرار گرفتن خوزستان در وضعیت قرمز، اجتماع افراد در مساجد، برای سلامتی افراد خطراتی را به همراه داشت اما اکنون باتوجه به شرایط موجود و
رفع مشکلات آب و فاضلاب خرمشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در نشست رفع مشکلات آب و فاضلاب این شهرستان گفت: رسیدگی به مسئله فاضلاب خرمشهر بصورت فوری و اورژانسی در دستور کار بنده است. او با اشاره به بازدید اخیر استاندار خوزستان از پروژه تصفیه خانه آب شرب این شهرستان افزود: پروژه تصفیه خانه خرمشهر که بصورت نیمه تمام مانده و چندسال رهاشده بود درحال
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول معرفی شد
خوبی استفاده کرد تا توسعه شهرستان شتاب بیشتری گیرد. معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: وجود مشکلات در کشور بیانگر نبود نگاه علمی در برخی تصمیمات است که باید این نگاه در اقدامات اجرایی مدنظر قرار گیرد. علی حسین حسین زاده با تشکر از تلاش های سرپرست پیشین فرمانداری ویژه دزفول در برگزاری انتخابات مجلس گفت: پذیرفتن مسوولیت فرمانداری دزفول در شرایط انتخاباتی آن زمان دشوار بود ولی با موفقیت این ماموریت به پایان رسید.
16 روستای چالدران از آب شرب سالم برخوردار می شوند
به گزارش هاناخبر ، حسن محمد زاده با اشاره به اینکه، شهرستان چالدران به دلیل قرار گرفتن در موقعیت مناسب جغرافیایی از آب های زیر زمینی و سطحی فراوانی برخوردار است، افزود: متاسفانه تعدادی از روستاهای شهرستان چالدران از لحاظ آب شرب سالم و بهداشتی با مشکل مواجه هستند. وی با تاکید براینکه، امسال تلاش می شود با بهره برداری از طرح های در دست اجرا، تمامی روستاهای مشکل دار از آب شرب سالم و
سی و سومین جلسه ستاد مبارزه با کرونا در گتوند برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، فرماندار شهرستان گتوند در این جلسه که در سالن اجتماعات قیصر امین پور شهرستان گتوند برگزار شد، گفت: بعضی از مردم عدم حضور در مراسمات عزاداری و عروسی را کسر شان می دانند و در این مورد توجهی به نکات بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی ندارند. عبدالرضا احسانی نیا افزود: اگر مردم فاصله اجتماعی را رعایت نکنند و ماسک نزنند آمادگی 50 درصد
فرماندار مرند بر تقویت اورژانس اجتماعی در این شهرستان تاکید کرد
داود گرشاسبی روز دوشنبه در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان مرند اظهار داشت: نهادهای مختلف باید با داشتن نگرش کلی و عمقی، روابط بین بخشی را افزایش داده و سطح وقوع آسیب های اجتماعی را کاهش دهند. وی اظهار کرد: برای ارائه راهکار جهت کاهش آسیب های اجتماعی باید علل وقوع آنها را پیدا کرده و برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم. فرماندار ویژه مرند ضمن اشاره به موانع و ناهنجاری
در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومی فرماندار شهرستان خوانسار با ...
در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومی فرماندار شهرستان خوانسار با شهروندان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوانسار، در این ملاقات ها که در محل اتاق فرماندار برگزار شد، شهروندان خوانسار در دیدار چهره به چهره با "مهندس محمود مسلم زاده" فرماندار شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. فرماندار خوانسار در این ملاقات ها با توجه به درخواست های مردمی دستورات لازم را برای پیگیری امور و حل مشکلات مردم صادر کرد. شایان ذکر است این ملاقات ها در راستای تکریم ارباب رجوع هر دوشنبه از ساعت 8صبح آغاز و تا 12ظهر ادامه می یابد. ...
سرپرست جدید فرمانداری ویژه دزفول معرفی شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، امروز (دوشنبه 2 تیر) با حضور علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد. در این مراسم علی فرهمندپور با بیان اینکه یکی از توجهات ویژه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را جوانگرایی و استفاده از خردجمعی است و اظهار کرد: ایشان بر توجه به این
انشعابات آب غیر مجاز در شهرستان دشتی قطع می شود
کنند و با صبر و حوصله پاسخگوی مردم باشند. نادری با بیان اینکه رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: در شرایط سخت و بحرانی توانمندی افراد و مدیریت آنها مشخص می شود. وی اضافه کرد: در چند سال اخیر اقدامات خوبی در جهت رفع مشکل آب شهرستان صورت گرفته که انشاالله با تکمیل پروژه های حوزه آب مشکلات به حداقل می رسد. فرماندار دشتی ضمن