پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۴۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۶

فعالسازی "مکانیسم ماشه" جنبه تبلیغاتی دارد / ایران در مقابل زیاده خواهی ...

سید کریم حسینی، به طرح مجدد فعالسازی مکانیسم ماشه از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا پس از شکست مفتضحانه در شورای امنیت به دنبال این بوده که این مهم را کم اثر جلوه دهد؛ بنابراین مجددا طرح فعالسازی مکانیسم ماشه را در مجامع بین المللی علیه کشورمان مطرح کرده است. وی در ادامه افزود: البته آمریکا از برجام خارج شده که بخواهد از این ابزار علیه کشورمان استفاده کند و همچنین فکر می کنم کشورهای عضو برجام هم ترامپ را در این باره همراهی نخواهند کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)