سایر خبرها
فرماندهان عالی نظامی روز پزشک را تبریک گفتند
پزشکان نظامی شهید مدافع سلامت دکتر فتح آبادی، دکتر موسوی خسروی، دکترعزیزی زاویه، دکتر پارسا معین، دکتر پور معبتنا، دکتر نوروزی و خانم دکتر روشندل، درود فرستاده و علو درجات این شاهدان هماره جاوید را از درگاه حضرت احدیت مسالت دارم. سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش هم در پیامی روز پزشک و داروساز را به جامعه پزشکی و تلاشگران عرصه سلامت ارتش، تبریک گفت و اظهار کرد: امسال روز پزشک و
فرماندهان عالی نظامی روز پزشک را تبریک گفتند
پزشکان نظامی شهید مدافع سلامت دکتر فتح آبادی، دکتر موسوی خسروی، دکترعزیزی زاویه، دکتر پارسا معین، دکتر پور معبتنا، دکتر نوروزی و خانم دکتر روشندل، درود فرستاده و علو درجات این شاهدان هماره جاوید را از درگاه حضرت احدیت مسالت دارم. سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش هم در پیامی روز پزشک و داروساز را به جامعه پزشکی و تلاشگران عرصه سلامت ارتش، تبریک گفت و اظهار کرد: امسال روز پزشک و
تجلیل از خانواده های شهدای مدافع سلامت و پزشکان جامعه ایثارگری
به گزارش ایثار واحد گلستان؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به مناسبت روز پزشک از خانواده های شهدای مدافع سلامت و پزشکان جامعه ایثارگری تجلیل به عمل آورد.
جامعه پزشکی ایران کارآمدی نظام اسلامی را در حوزه سلامت به رخ جهانیان کشید
) و یاران باوفایش در دشت نینوا، با احترام و تواضع این روز را به همه پزشکان متعهد که مخلصانه و با از خودگذشتگی در جبهه سلامت فعالیت می کنند، تهنیت گفته و به روح مطهر و پاک شهدای مدافع سلامت به ویژه شهدای جامعه پزشکی در استان مازندران درود می فرستم و از خدای متعال صحت و سلامتی همه دست اندرکاران جامعه پزشکی و توفیق خدمت رسانی بی منت به مردم را مسئلت می نمایم. یقینا اجر این جهاد در نزد خداوند متعال محفوظ خواهد ماند. سرهنگ پاسدار دکتر سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران انتهای پیام/ ...
شهدای مدافع سلامت مایه افتخار آحاد جامعه هستند
به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین مجید یزدی رئیس دفتر ویژه ریاست قوه قضاییه و معاون فرهنگی اجتماعی دادگستری استان قم ، به نمایندگی از سوی رئیس قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان، با حضور در منزل شهید مدافع سلامت دکتر علی اصغر عیسی آبادی ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان گفت: شهدای مدافع سلامت مایه افتخار آحاد جامعه هستند و با ایثاری که از خود نشان دادند بی شک جایگاه رفیعی در پیشگاه
وعده هایمان محقق شد
شاکریم که به وعده ای که به مردم دادیم، عمل کردیم. فرمانده نزاجا با بیان اینکه ارتش در راستای ارتقای حوزه سلامت وارد میدان شده، گفت: در آینده نیز در تجهیز بیمارستان فومن، تکمیل پروژه های بهداشتی و همچنین آب رسانی نیز اقدام خواهیم کرد. عقب ماندگی فومن و شفت به لحاظ توسعه سلامت در گیلان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این مراسم با اشاره به نیاز مبرم کادر سلامت به
طی پیامی؛
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی خطاب به جامعه پزشکی کشور، روز پزشک و دارو ساز را به مجموعه وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، پزشکان، داروسازان و همه زحمت کشان عرصه سلامت در سراسر کشور تبریک گفت به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إنّ اللّهَ عَزَّ و جلَّ الطَّبیبُ، و لکنَّکَ رجُلٌ
بهره برداری از طرح های توسعه و بهسازی حوزه سلامت فومن/ نزاجا برای ارتقای زیرساخت های حوزه سلامت آستین ...
برنامه وبودجه و وزارت بهداشت بخش قابل توجه بوده، افزود: همچنان جبران کمبودها حضور همه دستگاه ها و نهادها ازجمله ارتش را می طلبد. وی با اشاره به کمبود زیرساخت های درمان در دو شهرستان شفت و فومن، گفت: زیرساخت های حوزه سلامت شهرستان های فومن و شفت به ویژه در بخش درمان بسیار عقب تر از متوسط آن در استان است و باید همه در این زمینه کمک کنند تا مردم رنج کمتری را حس کنند. انتهای پیام/84007
تقدیم شهدای مدافع سلامت نشان از روحیه انقلابی و تعهد جامعه پزشکی است
قشر فرهیخته به حفظ سلامت مردم است. سپاه فجر استان فارس ضمن پاسداشت مقام والای شهدای مدافع سلامت، روز پزشک را به پزشکان، پرستاران، داروسازان، پیراپزشکان و اعضای کادر بهداشت و درمان کشور به ویژه کادر پزشکی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهر مقدس شیراز و استان فارس تبریک عرض کرده و توفیقات روز افزون همه خدمتگذاران نظام سلامت کشور را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و راهبردهای داهیانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می کند. انتهای پیام/ م
فرمانده نیروی زمینی ارتش:
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح به هر تهدید نامبارکی در کوتاه ترین زمان پاسخ خواهند داد، گفت: از توانمندی این نیروها در حوزه سازندگی نیز استفاده خواهد شد. به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش به نقل از خبرنگار مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در روز ملی "پزشک" و در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح های اجرا شده توسط نیروی زمینی ارتش، همچنین افتتاح طرح
تبریک فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران به مناسبت روز پزشک
/> اینجانب ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند تمامی پزشکان، این روز خجسته را به خانواده بزرگ جامعه پزشکی کشور، به ویژه پزشکان و اعضای خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که این روزها با تلاش شبانه روزی خود برای مداوای بیماران و تسکین آلام دردمندان، برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات دانشگاه ثبت کرده اند تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامت، بهروزی و موفقیت روز افزون آنان را خواستارم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش روز پزشک را تبریک گفت
است. فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: علاوه بر این تلاش بی دریغ همکاران پزشکم برای عدم ایجاد وقفه در روند درمان سایر بیماران با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی، چراغ امید به بخش درمان بویژه در مراکز درمانی نیروهای مسلح را روشن داشته است. نصیرزاده تصریح کرد: این تلاش مومنانه به بیمارستان ها و درمانگاه های تابعه ختم نشده و در قالب مردم یاری ها، به اقصی نقاط کشور با رویکرد
تقدیر از چند خانواده شهید مدافع سلامت همزمان با روز پزشک
است. وی باتاکید بر اینکه تعریف دولت از مدافعان سلامت ناقص است، گفت: همه این افراد پزشکان و پرستاران نیستند، بلکه همه گروه های دیگر نظیر راننده آمبولانس و دیگران را هم شامل می شود که این نقش اصلاح خواهد شد. شهریاری ادامه داد: جامعه پزشکی همیشه در همه صحنه ها حضور داشته و از مردم جدا نبوده اند و امروز هم بحران کرونا نشان داد که نه مدیریت بحران و نه پدافند غیرعامل انتظار لازم
تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگر مدافع سلامت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ در این مراسم که با حضور مهندس اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و آقای دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد از خانواده 4 شهید مدافع سلامت خانواده شهید دکتر وریجی، شهید دکتر سرحدی، شهید دکتر عباسی و شهید دکتر فاطمی به پاس از جان گذشتگی و فداکاری در مقابله با بیماری کرونا تجلیل به عمل آمد. رئیس
افتتاح طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام حسن فومن
دانشکده هوانیروز حضور داشتند. فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در حاشیه بهره برداری از بخش اورژانس بیمارستان فومن گفت : نیروی زمینی ارتش تلاش می کند تا زیرساخت های حوزه سلامت را ارتقا بخشد و بهسازی مرکز سلامت شهر ماکلوان نیز از این دست سیاست هاست. امیر کیومرث حیدری ، با بیان اینکه ارتش در خدمت مردم است و همیشه در کنارشان خواهد ماند، افزود: قرار است نیازمندی های حوزه سلامت و سایر بخش
فرمانده نیروی زمینی ارتش: با همراهی برادران سپاهی هر تهدیدی علیه ایران را در کوتاه ترین زمان پاسخ می دهیم
به وعده های خود عمل می کند. فرمانده نیروی زمینی ارتش جانفشانی های نیروهای مسلح برای پاسداشت از کیان و ارزش های انقلاب اسلامی را متذکر شد و ابراز داشت: حضور در محور مقاومت یکی دیگر از اقدامات نیروهای مسلح بعد از دفاع مقدس است تا جایی که حضور در این میدان در کنار سایر نیروها سبب شد دشمنان تازه به دوران رسیده در جای خود بنشینند. وی ایجاد صلابت و قدرت بی بدیل در جامعه به واسطه
مراسم بزرگداشت شهید مدافع سلامت حمیدرضا مهینی برگزار شد
اسلامی تهران برگزار شد. محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ضمن پاسداشت یاد و خاطره همه شهدای سلامت و تسلیت ایام سوگواری ماه محرم اظهارکرد: بیشتر دوستان با نام شهید مهینی آشنایی دارند چرا که او فعالیت های زیادی را در عرصه پزشکی داشته است. وی افزود: ما این حجم از ایثار و از خودگذشتگی را از جامعه پزشکی کشور انتظار نداشتیم؛ امروز تیم پزشکی کشور با شهدای مدافع سلامت
قدرتمندانه در برابر هر تهدیدی علیه انقلاب و نظام ایستادگی می کنیم
امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح به هر تهدید نامبارکی در کوتاه ترین زمان پاسخ خواهند داد، گفت: حفاظت از امنیت، تمامیت ارضی، استقلال و ارزش های انقلاب برعهده نیروهای مسلح است. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در روز ملی “پزشک” و در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح های اجرا شده توسط این نیرو، همچنین
پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان به مناسبت روز پزشک
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سردار جهانبخش کرمی در پیامی ضمن تبریک روز پزشک، از جایگاه ارزنده شغل پزشکی تجلیل و از خدمات این قشر تاثیر گذار قدردانی کرد. یکم شهریور ماه؛روز پزشک یادآور تلاش های خستگی ناپذیر مردان و زنانی است که با علم و تخصص خود، عمده بار مسئولیت سنگین سلامت جامعه را بر دوش کشیده اند و با تاسی از سیره حکمای پیشین این سرزمین، در گسترش اخلاق، حکمت و انسانیت کوشیده اند
آیت الله سلیمانی به شهید مدافع سلامت کاشان ادای احترام کرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، شامگاه پنج شنبه سی ام مرداد در مراسم تجلیل و یادبود دکتر مجید فرهاد، نخستین شهید مدافع سلامت استان اصفهان، در فرهنگسرای فیض کاشان با اشاره به ایثار شهدای مدافع سلامت گفت: ایثار و فداکاری پزشکان و پرستاران در دفاع از سلامت هموطنان جلوه ها و صحنه های زیبایی را در قالب ایثار اجتماعی و در امتداد ایثار شهیدان در جامعه رقم زد.
تبریک استاندار چهارمحال و بختیاری به ایثارگران و جهادگران سلامت
و به طور قطع اولویت اصلی جامعه پزشکی، سلامت بیماران و حفظ کرامت آنهاست. امسال پزشکان زحمت کش علاوه بر تحمل زحمات سالیان گذشته با بیماری کرونا رنج مضاعفی را تحمل کردند که علاوه بر تمامی سختی های این حرفه جسم و جانشان نیز به خطر افتاد، اما دست از خدمت نکشیدند. در این ایام ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مدافع سلامت؛ روز پزشک را به خانواده فرهیخته پزشکان ایثارگر و خانواده بهداشت و درمان فداکار چهارمحال و بختیاری تبریک عرض می نمایم. انتهای پیام/ ...
پیام تبریک استاندار کرمانشاه به مناسبت روز پزشک
یاد و خاطره شهدای والامقام مدافع سلامت؛ به روح بلند این عزیزان که به فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از مکتب عاشورایی تجلی بخشیدند، درود می فرستم و روز پزشک را به خانواده فرهیخته پزشکان ایثارگر و خانواده بهداشت و درمان فداکار تبریک عرض می نمایم. به پاس تلاش های شبانه روزی این عزیزان و مجاهدت های مدافعان سلامت که منشاء همبستگی، امید و وحدت و انسجام در جامعه است؛ از مردم شریف، فهیم، مومن و انقلابی استان کرمانشاه انتظار دارم با همدلی، همراهی و مشارکت و عمل به توصیه های بهداشتی در مهار بیماری کرونا یاری و اهتمام جدی داشته باشند . انتهای پیام/ ...
دیدار و قدردانی فرمانده سپاه دورود از کادر درمان
بهداشت و درمان شبکه نیز حضور داشتند، فرمانده سپاه دورود ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای صورت گرفته در حوزه سلامت شهرستان، در خصوص هرگونه تعامل و همکاری با شبکه بهداشت، اعلام آمادگی کردند. ثروتی مدیر شبکه بهداشت و درمان دورود نیز ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه شهرستان و فرماندار، اخلاص و مردمی بودن بسیج را به عنوان یک ظرفیت بسیار مهم دانست و ابراز امیدواری کردند که بتوان از این پتانسل در تمامی حوزه ها، به ویژه سلامت مردم استفاده کرد.
شهدای مدافع سلامت، مظهر ایثار و از خودگذشتگی هستند
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز ؛ سردار جلال ستاره جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با خانواده سومین شهید مدافع سلامت استان هرمزگان “لیلا بهمن زاده” ضمن طلب صبر برای خانواده این شهیده ایثارگر، از فداکاری و از خودگذشتگی کادر درمانی کشور و جانفشانی های جامعه پزشکی قدردانی و اظهار کرد: امروز در کنار مدافعان امنیت جامعه، سفیدپوشانی هم در عرصه سلامت جامعه هستند که با رشادت و شجاعت برای دفاع از
ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی مهمترین مولفه در نیروهای مسلح است
را به همرزمان غیور خود می دهد که موانع و مشکلات معیشتی کارکنان و خانواده ها را مرتفع می سازد. امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش با اجرای برنامه های ترسیم شده می تواند در آینده ای نزدیک در حوزه معیشتی به جایگاه مطلوبی برسد، تصریح کرد: از جمله دغدغه های مهم فرمانده محترم کل ارتش رسیدگی به معیشت کارکنان و خانواده هاست که در این راستا به تمامی فرماندهان نیروها نیز اعلام
داعش در جنگ تن به تن نابود شد/ سواد رسانه ای به دروس ما اضافه شد
/> در حوزه محیط کاری خود یعنی ارتش و بعد در نیروهای مسلح و در نهایت پدران مؤمن و انقلابی تأثیر دارد، ما اگر بتوانیم افسر انقلابی و الگو تربیت کنیم یک پدر انقلابی تربیت کرده ایم که فرزندان خوبی به جامعه تحویل می دهد، پس اثرات تربیتی و آموزشی این دانشگاه هم می تواند جامعه و هم محیط کار یعنی سازمان نیروهای مسلح باشد . پیشرفت تکنولوژی در جهان و به تبع آن روش و ابزارهای جنگ بسیار تغییر
کردستان| ملاحضه هیچ کس را در مقابله با امنیت مردم نخواهیم کرد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج ، حسین خوش اقبال پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده ارتش کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر و تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) اظهار داشت: شهدا در راه اسلام و قرآن به شهادت رسیدند. وی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روی امیر سعید اثنی عشری فرمانده سابق ارتش استان افزود: این فرمانده خدوم از
عزم راسخ وزارت دفاع در ارتقای توان رزمی نیروی دریایی ایران
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس ، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح دیدار و گفت وگو کرد. امیر سرتیپ حاتمی در این دیدار با بیان اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری در چارچوب الزامات دفاعی کشور در عرصه حفظ و صیانت از دریا ها گام های بلند و ارزنده ای برداشته است، اظهار داشت: با
شهادت 198 تن از اعضای جامعه سپیدپوش پزشکی در مبارزه با کرونا
خبرگزاری میزان - صبح روز پنجشنبه نشست احیای حقوق عامه در حوزه سلامت و تجلیل از جامعه پزشکی با گرامیداشت روز پزشک و یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت برگزار شد. در این نشست علیرضا زالی فرمانده مبارزه با کرونا در تهران با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه اعلام کرد: در تهران 5 هزار و 200 نفر از کادر درمان در خط مقدم سلامت به کرونا مبتلا شدند و 28 تن از کادر بهداشت و درمان به