16 طرح شیلاتی هرمزگان در صف بهره برداری هفته دولت
سایر منابع:
سایر خبرها
6721 میلیارد ریال طرح آبرسانی در هرمزگان افتتاح می شود
رسید. قصمی افزود: با افتتاح این طرح بخشی از جمعیت شهرستان های بشاگرد، بندرعباس و شهرستان خمیر از آب شرب بهره مند و وضعیت آبرسانی به این مناطق بهبود یافت. در هفته دولت امسال در مجموع 576 طرح با اعتباری افزون بر پنج هزار میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این استان بهره برداری می شود. در این هفته همچنین عملیات اجرایی 20 طرح به ارزش بیش از 430میلیارد ریال آغاز می شود.
مدرسه 6 کلاسه کووه ای در جزیره قشم به مناسبت هفته دولت افتتاح شد
اسلامی، یاد و خاطره این دو انسان وارسته، صدیق و مردمی را گرامی می دارند. معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان گفت: 29 طرحی که امسال در قشم به بهره برداری می رسد نقش مهمی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، خدمات درمانی و ورزشی خواهد داشت. علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم هم در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و اقدامات مثبت دولت تدبیر و امید در ارائه خدمات
هفت طرح عمرانی دولت در قشم به ثمر نشست
تصریح کرد: یک سالن ورزشی چند منظوره در روستای گوران با اعتبار 16 میلیارد ریال از دیگر طرح های امروز بود. وی افزود: 2 زمین چمن مصنوعی در شهر سوزا و روستای سرریگ در مجموع با اعتبار هفت میلیارد و 316 به اتمام رسید که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت. حیدری با اعلام اینکه تا پیش از دولت تدبیر و امید سرانه تولید آب و برق در شهرستان قشم صفر بوده است افزود: امروز علاوه بر تامین برق
قطار افتتاح ها در هرمزگان به حرکت درآمد / پروژه های هفته دولت در حاجی آباد، قشم و ابوموسی بهره برداری شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، در نخستین روز هفته دولت، پروژه های شهرستان های حاجی آباد، قشم و ابوموسی از طریق ارتباط تصویری با استاندار هرمزگان، به بهره برداری رسیدند. افتتاح 34 پروژه در شهرستان حاجی آباد از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با استاندار هرمزگان و با حضور سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان انجام شد. تقاطع غیرهمسطح گهکم، به نمایندگی از
افتتاح و بهره برداری از 32طرح صنعتی ، معدن و تجاری در هرمزگان
استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید و فعالیت خود را آغاز می نمایند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: طرحهای مذکور در شهرستان های بندرعباس، میناب، بندرلنگه، رودان، پارسیان، جاسک، حاجی آباد و شهرستان سیریک در هفته دولت افتتاح به بهره برداری می رسند. قاسمی ادامه داد: از 32 طرح قابل افتتاح و بهره برداری 6 طرح صنعتی، معدنی و تجاری جزو طرح های مهم و ملی است که با
کشف بیش از 12 هزار لیتر سوخت قاچاق در قشم
سرهنگ رامهر جوذری در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: مرزبانان این پایگاه با استفاده از منابع اطلاعاتی از تردد یک فروند لنج تجاری حامل سوخت قاچاق با خبر شدند. وی ادامه داد: براساس این خبر بلافاصله مرزبانان به موقعیت اعزام و پس از کمی جستجو با کمک اکیپ گشت دریایی بندرلنگه موفق شدند شناور را شناسایی و توقیف کنند. مسئول پایگاه دریابانی قشم در خاتمه با اشاره به دستگیری پنج نفر متهم در این عملیات، گفت: در بازرسی مرزبانان از شناور توقیفی 12 هزار و 300 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 861 میلیون ریال کشف شد. انتهای پیام ...
65 پروژه در سه شهرستان هرمزگان به بهره برداری رسید
استاندار هرمزگان و احمد مرادی یکی از پنج نماینده استان در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه به صورت ویدئو کنفرانسی در آیین بهره برداری از این پروژه ها شرکت کردند. 2نفر از معاونان استاندار هرمزگان نیز با سفر به شهرستان های قشم و حاجی آباد در افتتاح پروژه های شاخص این شهرستان ها حضور داشتند. اعتبار 65طرح های هفته دولت امسال در حاجی آباد، قشم و بوموسی یکهزار و 36میلیارد ریال است. این پروژه ها در بخش های مختلف راه روستایی و آزادراهی، مسکن، مدرسه سازی، کشاوزی،صنعتی و خدماتی و بهداشتی است. ...
بهره برداری از 17 طرح به نمایندگی از 65 طرح در هرمزگان
، به بهره برداری رسیدند. بیشتر بخوانید: بهره برداری از 16 طرح شیلاتی هفته دولت در هرمزگان در ادامه نیز 29 طرح شهرستان قشم از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با استاندار هرمزگان افتتاح شدند. مدرسه 12 کلاسه شهر درگهان به نمایندگی از این طرح ها، به بهره برداری رسید و طرح های دیگری در حوزه آموزشی، ورزشی، امدادی و گردشگری و نیز در شهرستان قشم، به بهره برداری رسیدند. همچنین دو
80 درصد میگوی پرورشی هرمزگان صادر می شود
پایان امسال 19 هزار تن میگوی پرورشی صادر شود که ارز آوری آن در مقایسه با پارسال 10 درصد افزایش خواهد یافت. مجاز افزود: پارسال از 299 مزرعه پرورش میگو ،حدود 140 مزرعه در دو نوبت زیر کشت رفت و امسال تاکنون 315 مزرعه زیر کشت میگوی پرورشی رفته است. وی بیان کرد:بیشترین مزارع پرورش میگو استان در شهرستان میناب (سایت های تیاب شمالی و جنوبی) و شهرستان بندرلنگه (سایت سایه خوش) واقع است و
امام جمعه اهل سنت قشم: خدمات دولت در شرایط کنونی قابل تقدیر است
آغاز به کار دولت، شاخص تولید برق در شهرستان صفر بود که در سنوات گذشته به 130 مگاوات برق تولیدی رسید. نصری اظهار کرد: ماه گذاشته 170 مگاوات برق تولیدی به مجموع انرژی تولید برق شهرستان اضافه شد و تا هفته آتی 170 مگاوات دیگر نیز وارد مدارخواهد شد. وی افزود: در دولت تدبیر و امید، با هدف توسعه متوازن، شاهد توزیع عادلانه امکانات در دورترین جزیره ها و روستاها بودیم. دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است. شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد. ...
سیل امسال به 5400هکتار از زمین های کشاورزی هرمزگان خسارت زد
کشاورزی در سیل سال گذشته، دولت یک هزار و 360میلیاردریال برای تسهیلات، کمک های بلاعوض و زیرساخت ها پرداخت کرد. باقرزاده اظهار داشت: 310میلیارد ریال اعتبار سرمایه ای هم برای زیرساخت هایی از قبیل، کانال ها، جاده های بین مزارع و ترمیم قنات ها اختصاص یافته است. بنا برگزارش های رسیده از سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در اوایل فروردین ماه امسال، خسارت های حاصل از سیل در 8شهرستان و به یک
8 پروژه با اعتبار 501 میلیارد ریال در حاجی آباد هرمزگان به بهره برداری رسید
دستگاه های اجرایی به صورت ویدئو کنفرانسی به بهره برداری رسید. این پروژه ها شامل چهار پروژه در حوزه آموزشی، دو فضای ورزشی، یک طرح امدادی و یک طرح گردشگری است که مورد بهره برداری قرار گرفت. در مجموع 29 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان در شهرستان قشم در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
افتتاح 30 طرح عمرانی در جاسک
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، محمد رادمهر فرماندار جاسک گفت:برای ساخت طرح های افتتاحی در هفته دولت افزون بر هزار و 200 میلیارد ریال هزینه شده است. رادمهر افزود : طرح های هفته دولت امسال 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته که بیشترین آن ها در حوزه آموزش، جوانان، ورزش، انرژی، حمل ونقل جاده ای، بهداشت و درمان، کشاورزی و شیلات است. او گفت
افتتاح 311 طرح بزرگ در هرمزگان طی هفت سال گذشته
250 هزار تن با سرمایه گذاری افزون بر 164 هزار و 400 میلیارد ریال از جمله این طرح های شاخص است . استاندار هرمزگان اظهارداشت: همچنین در طول دولت تدبیر و امید 2 هزار و 342 فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری یکهزار و 100 میلیارد ریال، 558 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری 260 هزارمیلیارد ریال و 129 فقره پروانه بهره برداری معدن باسرمایه گذاری یکهزار و 780 میلیارد ریال صادر
19 کیلومتر از رودخانه های پر خطر هرمزگان لایروبی می شود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هوشنگ ملایی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان با ذکر این پروژه ها در مجموع زمینه اشتغال بیش از 390 نفر را فراهم خواهد کرد، عنوان کرد: این ساماندهی در شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد، میناب، بندرلنگه، رودان و پارسیان انجام شد. ملایی با ذکر این نکته که قانون گذار این اجازه را به وزارت نیرو داده است که در صورت کمبود اعتبار، برای لایروبی و ساماندهی
غبارروبی گلزار شهدای شهرستان قشم به مناسبت هفته دولت
به گزارش ایثار واحد هرمزگان، همزمان با نخستین روز از هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با حضور فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران، جمعی از مسئولان و مردم شهید پرور، گلزار شهدای قشم غبارروبی و عطرافشانی شد. شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
بهره برداری از 67 طرح برق رسانی در هرمزگان آغاز شد
اقلیمی استان استفاده شده که حاصل آن افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه توزیع برق بوده است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اضافه کرد: استفاده از کابل های خودنگهدار، سیم های روکشدار ، دال های بتنی در زمین های سست وزمینی نمودن شبکه و بهره گیری از تاسیسات مقاوم در برابر فرسودگی از مهم ترین مزایای طرح های احداث شده در هفته دولت است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ادامه داد
آغاز ساخت نخستین اسکله مارینای گردشگری قشم
: گردشگری دریایی یکی از ظرفیت های جذاب کشور است وساخت هتل های دریایی، رستوران و کلوپ های ورزش های دریایی در اسکله های قشم و همچنین راه اندازی تور های دریایی با ملوانی گردشگران در مسیر های قشم-لارک-هنگام و هرمز موجب توسعه گردشگری دریایی در جزیره قشم می شود. بیشتر بخوانید : رونق بوم گردی ها در هرمزگان شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.
افتتاح و کلنگ زنی 1500 طرح در سیستان و بلوچستان/ بهره برداری 425کلاس درس در جنوب شرق کشور
ایرانشهر به گستره 40 هکتار، کتابخانه مرکزی این دانشگاه با زیربنای سه هزار و 200 متر مربع، پارک کوهستان و مدرسه 14 کلاسه فرهنگ ایرانشهر کلنگ زنی شد و همچنین مدرسه 12 کلاسه مرحوم دکتر محمد نعیم امینی فرد نماینده فقید این شهرستان نیز به بهره برداری رسید. وی بیان کرد: بیش از هزار و پانصد طرح در هفته دولت امسال در سیستان و بلوچستان با اعتباری افزون بر 21 هزار میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود
33 طرح عمرانی هفته دولت تقدیم مردم پارسیان هرمزگان می شود
کلنگ زنی ساختمان آزمایشگاه و خانه بهداشت باغستان از دیگر طرح های افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت پارسیان است. شهرستان پارسیان با 17 هزار نفر جمعیت در فاصله 500 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
شکست آمریکا نتیجه سیاست خارجی دولت است
شود. دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است. شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول 150 و عرضمیانگین 11 کیلومتر در میان آب های خلیج فارس گسترده شده است.
پنج فوتی جدید کرونا در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ دکتر فاطمه نوروزیان در ارتباط زنده تلویزیونی با خبر20 شبکه خلیج فارس گفت: فوتی ها از شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه، رودان، قشم و پارسیان هر کدام یک نفر بودند. به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، جانباختگان شامل 4آقا و یک خانم با بازه سنی 48تا84 سال بودند. بیشتر بخوانید؛ تاکید بر رعایت دستور العمل های بهداشتی
افزون بر 8 هزار طرح به همت دولت تدبیر و امید در هرمزگان بهره برداری شده است
فریدون همتی عصر شنبه به مناسبت هفته دولت در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان امام جمعه بندرعباس که به مناسبت هفته دولت انجام شد، اظهار داشت: در هیچکدام از استان ها شاهد این مقیاس از کار در منابع و طرح ها نبوده ایم. وی ادامه داد: در هفته دولت امسال نیز 516 طرح با سرمایه هزینه شده حدود 6 هزار میلیارد تومان آماده بهره برداری است. وی اضافه کرد: به دولت نیز اعلام شده اگر 10 هفته به این
فوت 5 مبتلا به کرونا در هرمزگان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:شمار فوتی های مبتلا به کرونا در هرمزگان به 671 نفر افزایش یافت. نوروزیان افزود:جانباختگان از شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه، رودان، قشم و پارسیان هر کدام یک نفر و با بازه سنی 48 تا 84 ساله بودند. او گفت:اکنون 253 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان
افتتاح و کلنگ زنی 28پروژه در قشم
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، فرماندار شهرستان قشم گفت: بخشی از 28پروژه ویژه هفته دولت با 310هزار و 421میلیون ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد. علیرضا نصری افزود: چهار خانه بهداشت در روستا های دَرَکو، سرریگ، چاهو غربی و دوستکو با 35هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در این آئین ها کلنگ زنی می شود. وی گفت: در حوزه ورزش احدات سه زمین
مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته ای که گذشت
بر یک هزار و 309 میلیارد ریال در حال اجراست که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد. امین قصمی اوایل هفته گذشته در نشستی با حسین رییسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: با بهره برداری از این طرح ها جمعیتی افزون بر 35 هزار نفر از آب شرب پایدار بهره مند می شوند. معاون برنامه ریزی فرمانداری بندرعباس گفت: افزون بر 70 درصد واحدهای بنکداری این شهرستان به محل
یک میلیون و 60 هزار نخ سیگار قاچاق در بندرلنگه کشف شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالاهای دخانی، مأموران پاسگاه لمزان شهرستان بندرلنگه با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود مقادیر زیادی سیگار قاچاق در یک مکان متروکه مطلع و بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند . فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: مأموران ضمن هماهنگی با
ترانزیت کالا به بنادرهرمزگان با 115هزار کامیون انجام شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان روز چهارشنبه به رسانه ها گفت: میزان تناژ ترانزیت ورودی در چهارماهه امسال افزون بر 673 هزار تن بوده که این مقدار ترانزیت ورودی با سه هزارو 331 تردد صورت گرفته است . یوسف عابدینی ادامه داد: بیش ترین میزان تناژ و ترانزیت ورودی در استان به ترتیب مربوط به بندر شهید رجایی، بندرشهید باهنر و بندرهای قشم، کیش و بندرلنگه بوده است . وی بیان
بندرخمیر با 49 طرح عمرانی به استقبال هفته دولت می رود
ارزشمند خواند و ابرازداشت: این هفته فرصت مناسبی برای انعکاس عملکرد دولت و ارائه خدمات به مردم است. وی در پایان با ابراز خرسندی از افتتاح این طرح ها افزود: همه این طرح ها جزو مطالبات اصلی مردم شهرستان خمیر بوده که در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره برداری آن خواهیم بود. شهرستان بندرخمیر با 56 هزار و 148 نفر جمعیت در 175 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.