40 میلیارد ریال به بیمارستان دیر تخصیص یافت
سایر منابع:
سایر خبرها
تجلیل از 185 مدافع سلامت در پیرانشهر
به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور فرماندار پیرانشهر، معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان، مسئولین شبکه بهداشت و درمان و ادارات شهرستات پیرانشهر آئین تجلیل از مدافعان سلامت در شبکه بهداشت و درمان برگزار شد. فرماندار پیرانشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: خدمات خانواده بزرگ بهداشت و درمان در شرایط شیوع بیماری کرونا، سبب امید بخشی به مردم شده
بازار گچساران تعطیل می شود / آخرین آمار کرونا در گچساران
کبنا ؛ چهل و هشتمین نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان گچساران به ریاست علی خوان پایه فرماندار در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد . بیش از 4600 مورد نمونه گیری تشخیص کرونا در گچساران دریافت شد به گزارش کبنا، در ابتدای این نشست ملک زاده معاون شبکه بهداشت گچساران به بیان آمارهایی از وضعیت ویروس کرونا در این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از
کرونا قربانی های خود را انتخاب نمی کند/ ساده انگاری ها و عدم رعایت اصول بهداشتی باعث بیماری کرونا می شود
به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی آقاعلی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و شورای سلامت شهرستان با بیان اینکه بی تفاوتی عده ای قلیل در بحث کرونا ویروس، کار را برای دیگران نیز سخت تر می کند افزود: کرونا قربانی های خود را انتخاب نمی کند، بلکه ما شهروندان هستیم که با ساده انگاری و عدم رعایت اصول بهداشتی قربانی کرونا می شویم. فرماندار شهرستان بوئین زهرا در ادامه خاطر نشان کرد
افزایش نگران کننده مبتلایان به کرونا در گچساران
نیز آقا بوده است و همچنین از مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا بیش از 89درصد در سطح شهر و بیش از 10درصد در مناطق روستایی شناسایی شده اند. ملک زاده افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 11درصد از کادر درمان و بهداشت به کرونا مبتلا شده و از مجموع تعداد این افراد 2.8 درصد کادر بهداشت و تعداد 8.8 درصد کادر درمان به کرونا مبتلا شده اند. فرماندار گچساران درادامه ضمن گلایه از
نظارت ها برای مقابله با موج سوم کرونا در اردبیل تشدید می شود
شد. او فعالیت گشت های مشترک بهداشت، سازمان صنعت و معدن، اماکن و اتاق اصناف را یکی از راه های موثر دانست و اعلام کرد: با هرگونه کوتاهی در رعایت موازین بهداشتی برخورد جدی خواهد شد. فرماندار اردبیل با گرامیداشت روز جهانی بهداشت، از زحمات و فعالان عرصه بهداشت و مدافعان سلامت قدردانی کرد و گفت: تجمع مردم در مراسم تشییع و تدفین یکی از علل شیوع ویروس است و لازم است مردم از تجمع در
جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، کارگروه ستاد اربعین و ماه صفر در شهرستان طارم برگزار شد
جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، کارگروه ستاد اربعین و ماه صفر با حضور حاج آقا منصوری امام جمعه شهرستان طارم، مهندس صفری فرماندار و رئیس کارگروه، دکتر ارشد بهرامی رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد . دکتر ارشد بهرامی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم، در جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، کارگروه ستاد اربعین و ماه صفر، گزارشی از آخرین آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان و
وضعیت ثابت قرمز و بحرانی کرونا در تویسرکان ادامه دارد/ضعف مدیریتی در نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی
مدافعان سلامت نکنید/کادر درمانی خسته اند، ماسک بزنید به گزارش رودآور؛ این شهرستان در حال حاضر تنها یک بیمارستان فعال دارد، بی تردید ظرفیت این بیمارستان هم جوابگوی این تعداد بیماران کرونایی نیست، کادر درمانی این مدافعان سلامت از جان خود گذاشته اند دیگر با چه زبانی بگویند؛ مسئولان، کارمندان و مردم لااقل ماسک بزنید، خسته ایم! با جان خود و سلامت جامعه بازی نکنید.دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای چیست؟ انتهای پیام/ز
تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان کوهبنان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مراسم تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان افضل الدین ابوحامد شهرستان کوهبنان با حضور سرهنگ ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان، سرهنگ ترابی فرماندهی انتظامی شهرستان، معاون فرماندار، هرندی ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان، محسنی شهردار کوهبنان و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام
مردم نسبت به کرونا بی تفاوت نباشند
فرماندار بندرانزلی، تنها راه مقابله با این ویروس را رعایت کردن پروتکل های بهداشتی دانست و افزود: مردم نباید نسبت به کرونا بی تفاوت شوند و اصول بهداشتی همچون ماسک زدن و فاصله گذاری فیزیکی را کنار بگذارند. اسماعیل میرغضنفری در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان بندرانزلی، با بیان اینکه شیوع کروناویروس همه لایه های زندگی آحاد جامعه را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار کرد: نه تنها دولت، بلکه
غبار روبی، عطر افشانی و قرائت زیارت عاشورا در گلزار شهدای گتوند
به گزارش خبرنگار بسیج، عبدالرضا احسانی نیا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم و شهدای سلامت و ایثارگران و جانبازان بیان کرد: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهم ترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است و همه ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم. فرماندار شهرستان گتوند در ادامه حضور تمام
مقابله با موج جدید ویروس کرونا نیازمند همکاری مضاعف مردم و رعایت بیشتر اصول بهداشتی است
باید با دقت و تلاش بیشتر برای مقابله با کرونا همت کنند. وی عنوان کرد: اطلاع رسانی عمومی برای هوشیاری مردم همچنان باید ادامه یابد و لازم است محیط های اداری نیز به طور مستمر ضدعفونی شوند. فرماندار اندیمشک بیان کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا درمان قطعی ندارد، تنها راه مبارزه با این ویروس و قطع زنجیره انتشار آن، رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی و رعایت فاصله اجتماعی است.
استاندار گلستان: مطالبات 200 میلیارد تومانی کادردرمانی/ 1000 تخت بیمارستانی در استان دایر می شود
داشتند و به خوبی اطلاع رسانی کردند. استاندار گلستان با اشاره به ایجاد یکهزار تخت بیمارستان جدید در استان گفت: با افتتاح پنج بیمارستان در استان به میانگین کشوری می رسیم، در شرق استان مشکلات سخت افزاری زیادی در بخش درمان وجود دارد و گلستان در این بخش دچار عقب ماندگی شده است. وی ادامه داد: 150 دستگاه ونتیلاتور در استان گلستان داشتیم و با کمک اتاق بازرگانی 55 دستگاه ونتیلاتور
بهداشت یاران محیط در آرامش روحی و روانی جامعه از نقش بسزایی برخوردار هستند
اسلامشهر(پانا) - به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط، نشست فرماندار اسلامشهر با کارکنان بهداشت محیط منطقه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. در این جلسه، فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: کارکنان شاغل در بهداشت محیط که اکثرا" از بانوان هستند گمنام بوده و در شرایط سخت دوران کرونا ویروس همراه مردم در اجرای پروتکل های بهداشتی منطبق با سیاست های وزارت
316 نفر از کارکنان بهداشت و درمان دشتستان به کرونا مبتلا شدند
اند. فرماندار شهرستان دشتستان با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی مناسب افزود: نسبت به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم در راستای ارتقای سواد سلامت آنان برنامه ریزی لازم صورت گیرد. وی نظارت مستمر بر صنوف را یکی از اقدامات مهم برشمرد و ادامه داد: بیش از 24 هزار و 300 مورد بازدید از صنوف مختلف در شهرستان دشتستان انجام شده است. نوروزی بیان کرد: همچنان به همراهی خوب مردم در
316 نفر از نیروهای بهداشت و درمان دشتستان به کرونا مبتلا شدند
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا و تلاش کادر بهداشت و درمان این شهرستان برای مقابله با این ویروس منحوس 316 نفر از کارکنان این مجموعه درگیر این بیماری شدند. به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، فتح الله نووزی در آیین تجلیل از تلاشگران عرصه سلامت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: بیش از هفت ماه است که همه تلاشگران عرصه سلامت در خط مقدم نبرد با کرونا سخت مشغول
میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان بوشهر 58 درصد است
اتحاد خبر - مهشید شهنه مطلق: استاندار بوشهر گفت: در مجموع 58 درصد پروتکل ها در این استان رعایت می شود که رضایت بخش نیست. به گزارش اتحاد خبر، عبدالکریم گراوند روز شنبه در همایش تجلیل از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس و شهدای عرصه سلامت اظهار کرد: ایثار و فداکاری پزشکان و کادر درمان در ماه های گذشته وصف ناپذیر و شایسته تقدیر است
مرکز پخش خون جنوب استان بوشهر در بیمارستان کنگان راه اندازی می شود
جلسه ای که در بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان با حضور فرماندار کنگان،مدیرکل انتقال خون استان،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی وهیات و همچنین سرپرست بیمارستان کنگان و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان همراه برگزار شد، با توجه به بعد مسافت جنوب استان از مرکز جهت تسهیل در خدمت رسانی در کمترین زمان به بیماران و نیازمندان خون بیمارستان کنگان به عنوان مرکز پخش خون و معین بیمارستانها و مراکز درمانی جنوب
طی آیینی همزمان با روز جهانی بهداشت محیط؛ کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط شهرستان آران و بیدگل توسط ...
پیشرفت های اجتماعی است فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر فرهنگ سازی رعایت بیشتر اصول بهداشتی و پوشش همگانی سلامت گفت: سلامت جامعه در گرو رعایت اصول بهداشتی از سوی صنوف، صنعتگران صاحبان صنایع و همگان است و بالا بردن سطح آگاهی عموم مردم به موضوع ارتقای بهداشت مهم ارزیابی می شود.
24 استان وضعیت قرمز، فوت 172 بیمار دیگر
به گزارش خبرنگار سلامت گروه علمی فرهنگی هنری خبرگزاری صدا و سیما ، خانم دکتر سیما لاری افزود : با فوت 172 بیمار دیگر مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جان باختگان بیماری کووید19 در کشور به 25 هزار و 394 نفر رسید، 24 استان کشور در وضعیت قرمز هستند. دکتر لاری افزود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (پنجم مهر 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و 204* بیمار جدید مبتلا به
24 استان وضعیت قرمز، فوت 172 بیمار دیگر
به گزارش خبرنگار سلامت گروه علمی فرهنگی هنری خبرگزاری صدا و سیما ، خانم دکتر سیما لاری افزود : با فوت 172 بیمار دیگر مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جان باختگان بیماری کووید19 در کشور به 25 هزار و 394 نفر رسید، 24 استان کشور در وضعیت قرمز هستند. دکتر لاری افزود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (پنجم مهر 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و 204* بیمار جدید مبتلا به
58 درصد پروتکل های مقابله با کرونا در استان بوشهر رعایت می شود
به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر شنبه در مراسم تجلیل از تلاشگران بهداشت و درمان استان بوشهر اظهار داشت: طی هشت ماه گذشته تلاش زیادی را از سوی نیروهای درمانی و مدافعان سلامت در نقاط مختلف استان بوشهر شاهد بوده ایم. وی با تقدیر از خدمات دانشگاه علوم پزشکی در عرصه درمان، نظارت، بازرسی و پیشگیری اضافه کرد: علاوه بر درمان در عرصه پیشگیری، نظارت و بازرسی خدمات زیادی عرضه
آمار افراد مبتلا به کرونا در شهرستان در حال افزایش است
فاصله گذاری اجتماعی توجه کنند و اگر همه ما عزم و جدیت خود را در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا به کار گیریم، به طور قطع این بیماری مهار خواهد شد. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر با اشاره به سیر صعودی ابتلا به کرونا در این شهرستان به حضور گسترده مردم در خیابان ها و رعایت نکردن استفاده از ماسک و رعایت نکردن فاصله گذاری فیزیکی هشدار داد. محمد سعید سریری افزود: هم اکنون 15 بیمار روانسری در مراکز درمانی بستری هستند که 9 مورد آن کرونای مثبت اعلام شده است .
فرماندار بوکان: عادی انگاری باعث افزایش دوباره مبتلایان کرونا شده است
/> مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان نیز در این جلسه گفت: از هفته گذشته تاکنون تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان از هشت نفر به بیش از 30 نفر رسیده و این آمار برای شهرستان نگران کننده است. محمد عباسی ادامه داد: هم اکنون وضعیت شهرستان به نسبت دیگر شهرستان های استان بهتر است ولی اگر تعداد افراد فعلی افزایش پیدا کنند وضعیت ما نیز نگران کننده خواهد شد. وی با بیان اینکه مردم
تشکیل جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان سمیرم با ...
جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان سمیرم با حضور محمدرضاعسگریان فرماندار، اعضای ستاد پیشگیری از بیماری کرونا و اصحاب رسانه شهرستان در روز شنبه، مورخ 5مهرماه 1399 در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. ✍️ به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، در ابتدای جلسه علیرضا فخری زاده معاون فرماندار ضمن تقدیر ویژه از تمامی کادر بهداشت و درمان گفت: کادر بهداشت و درمان در این روزهای سخت
مردم توان خرید اقلام بهداشتی را ندارند
تعداد نمونه گیری ها چهارده هزار و 632 نفر بوده که از این تعداد بیماران شناسایی شده 3 هزار و 450 نفر و بهبودیافتگان 2 هزار و 668 نفر بوده اند.رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد بیان کرد: تاکنون 17 نفر از زندانیان این شهرستان نیز به کرونا مبتلا شده اند که بیماری از طریق 2 نفر از پرسنل این مرکز که به کرونا مبتلا شده بودند به زندانیان منتقل شده است. روزانه تیم های بهداشت و درمان استان به مراکز
در پی افزایش مجدد ابتلای مردم شهرستان آران و بیدگل به ویروس کرونا؛ نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا به ...
را بهترین راهکار مق ابله با ویروس کرونا عنوان و خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی صحیح به مردم برای چگونگی مراقبت از خود و رعایت اصول بهداشتی بسیار مهم است . فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست از اعمال برخی محددیت ها برای کاهش شیوع این ویروس و سلامتی شهروندان خبر داد و افزود: با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی کاشان مبنی بر روند افزایشی بیماران مبتلا به کووید 19 و به منظور عملیاتی نمودن
کاخ سفید ؛ آدرس تمام جنایات علیه مردم ایران
: اگر کسی یک بار مبتلا شد و بهبود یافت، نباید فکر کند دیگر تمام شد و مبتلا نمی شود و دیگر مشکلی نیست و برای یک سال من در امان هستم. چنین امنیت و امانی به کسی داده نمی شود و باید مراقبت ها را همچنان ادامه بدهند؛ لذا ما امروز خدمت مردم عزیز و بزرگوار ایران اعلام می کنیم که ناچاریم مقررات و نظارت ها را تشدید کنیم . رئیس جمهوری گفت: به این فرد مبتلا گفته می شود با کسی رفت وآمد نکند؛ ولی این فرد بعد از
کرونا و حرکت رو به پیش در شهرستان های فارس
؛ بنابراین از عموم مردم استان می خواهیم با پایبندی به اصول بهداشتی شامل استفاده از ماسک، پرهیز از تجمعات، حفظ فاصله فیزیکی و شست و شوی منظم دست ها، از سلامت خود و اطرافیانشان در برابر این بیماری محافظت کنند. علی اکبری معاون درمان دانشگاه نیز گزارشی از وضعیت بیمارستان های مرجع رسیدگی به بیماران کروناویروس در استان فارس، ظرفیت تخت های بیمارستان و خدمات بخش هاید عادی و مراقبت ویژه ارائه کرد
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / شنبه 5 مهر 99
اپیدمی کووید19 نظام سلامت را یاری کنند. وخیم تر شدن وضعیت اصفهان از شیوع ویروس کرونا افزایش چشمگیر تعداد بیماران مبتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در روزهای اخیر در اصفهان باعث شد تا وضعیت استان بحرانی و فوق حاد درآید و از تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان ها خبر دهند، نکته مهم این که برای دورشدن از این شرایط چه راهکاری باید اتخاذ کرد تا این ویروس لجام گسیخته مهار شود. از
اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید
برای شهروندان، بار سنگینی را نیز بر سیستم سلامت آذربایجان شرقی تحمیل می کند، به گونه ای که ضریب اشغال تخت های بیمارستانی در بخش های ویژه کرونا در استان از 20 درصد به حدود 80 درصد رسیده و بیش از یک هزار و 500 نفر از مدافعان سلامت این خطه به دلیل تماس با بیماران تاکنون به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد شماری نیز آسمانی شده اند. آذربایجان شرقی سومین استان از نظر میزان ابتلا به کرونا