شرایط نگران کننده ای بر بیمارستان رفسنجان حاکم شده است
سایر منابع:
سایر خبرها
افزایش تیم های پزشکی مستقر و نمونه گیران کرونا در رفسنجان
هم محدود است بیش از یک حد امکان بستری وجود ندارد البته امید را به مردم بدهیم که اقدامات خیلی خوبی در سطح دانشگاه برای افزایش ظرفیت درمانی شهرستان با همکاری وزارت بهداشت، مس و خیران انجام شده که در آینده تخت های آی سی یو و ظرفیت اکسیژن را افزایش می دهیم. وی ابرازداشت: در حوزه سرپایی مرکز منتخب کریم آباد با یک پزشک خدمات ارائه می شد که در یک ماه گذشته علاوه بر اینکه مرکز دو شیفت شد و
دانشجومعلمان کرمانی خواستار رسیدگی به وضعیت قانون تعیین تکلیف حق التدریسی ها شدند
، محروم نخواهند شد. رونوشت: جناب آقای محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و داور در مجلس شورای اسلامی جناب آقای حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی جناب آقای منصور شکراللهی نماینده مردم کهنوج، منوجان، فاریاب، رودبار جنوب و قلعه گنج در مجلس شورای اسلامی جناب آقای ذبیح الله اعظمی ساردویی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای
حمایت واشنگتن از اسرائیل راهبرد واحد همه احزاب در آمریکاست/ترامپ تضمینی برای تکیه بن سلمان بر تخت ...
دست می داد، مسئله دیگر موضوع ایران ستیزی ترامپ بود که برای کشور های مرتجع منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار بود. وی با اشاره به فشار های بی سابقه دونالد ترامپ بر ایران گفت: با این حساب این کشور ها در شرایط فعلی نگران آن هستند که کاهش میزان حمایت آمریکا از آن ها به حداقل برسد و ایران ستیزی نیز در دولت جدید آمریکا کاهش یابد. *وجود ترامپ تضمینی برای تکیه بن سلمان بر تخت پادشاهی
لزوم تسریع در راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری
به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، شیوا قاسمی پور نماینده مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان های فجر و بوعلی مریوان ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه کادر درمان و بهداشت به ویژه در این ایام که شرایط شهرستان فوق حاد است، بر لزوم تامین تجهیزات و پرداخت معوقات کارکنان زحمت کش این خط مقدم تاکید کرد. نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمبود دستگاه اکسیژن ساز و کمبود
کرونا و خستگی کادر درمان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک ؛ حدود نه ماه از شیوع ویروس کرونا درکشور می گذرد و مدافعان سلامت با تمام توان مقابل این ویروس ایستاده اند. مطمئنا کادر درمان به تنهایی نمی توانند کرونا را شکست دهند و برای ادامه مبارزه به همکاری مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیازدارند. بنا به گفته مسوولان بهداشت و درمان کشور، موج سوم کرونا در بسیاری از شهرهای کشور آغاز شده و آنچه نگران
نظر یک نماینده مجلس درباره تعطیلی 2 هفته ای کل کشور
حاضر با روند صعودی مبتلایان و فوتی های ناشی از ابتلا به این ویروس مواجه باشیم. وی افزود: اگر این روند ادامه پیدا کند، کادر درمان و پزشکی دچار فرسایش می شوند و با کمبود تخت مواجه خواهیم شد. کما اینکه در حال حاضر هم با کمبود تخت مواجه هستیم. رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس،اظهار داشت:با توجه به نگرانی هایی که وجود دارد شاید صدمه تعطیلی 2 هفته ای کل کشور کمتر از شرایط فعلی باشد
تکمیل ظرفیت بیمارستان بم برای بیماران کرونایی
46 تخت پر است و فقط 4 تخت خالی داریم و اگر بیماران کرونا افزایش پیدا کنند با مشکلات زیادی روبه رو خواهیم شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی بم تصریح کرد: متاسفانه از ابتدا ماه آبان تا کنون 33 نفر از کادر درمان دچار بیماری کرونا شده اند که این امر باعث فرسایش و افزایش فشار روحی و جسمی به همکاران خط مقدم مبارزه با کرونا شده است. او از مردم خواهش کرد نکات بهداشتی ،فاصله اجتماعی و عدم
سکته قلبی هم حریف عشق معلمی نشد
این روزها تصویر معلمی که بر روی تخت بیمارستان است، کتابی در دست دارد و تدریس می کند در فضای مجازی دست به دست می شود، مهدی بخشنده فر معلم پایه دوم ابتدایی شهرستان بویین زهرا به دلیل پشت سر گذاشتن سکته قلبی در بستر بیماری است اما تدریس به دانش آموزان را کنار نگذاشته و به صورت مجازی در کنار دانش آموزان است. بخشنده فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: چهارشنبه 7 آبان ماه اواسط تدریس بود که
تخصیص 2 میلیارد ریال اعتبار به حوزه بهداشت و درمان سنقر و کلیایی
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، جلسه مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان از جمله وضعیت بیماری کرونا در سنقروکلیایی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، همچنین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، مدیران تجهیزات پزشکی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و کادر تخصصی بهداشت و درمان شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد. غلامرضا
پوشش بیمه ای تمام داروهای مورد نیاز در درمان کرونا
محور کردن نظام سلامت است که از سال گذشته با همت همکارانم در معاونت بهداشت و سایر معاونت های وزارت بهداشت شروع شده است و امروز با تکیه بر 20 میلیون سفیر سلامت در خانواده ها، با تکیه بر محله محوری و استفاده از ظرفیت بسیج، روحانیت معزز، ائمه جماعات، خیّرین محلی، سازمان های مردم نهاد، هلال احمر و همه آنهایی که به عرصه آمدند، گام های جدیدی برداشتیم. وی تاکید کرد: در طرح محله محور و خانواده
داروهای کرونا تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند/ اخبار خوشی در زمینه واکسن کرونا در راه است
معوقات نیز در قالب مطالبات پزشکان، پرستاران، بیمارستان ها بر اساس فرمان رهبری معظم انقلاب، رییس جمهور و دکتر نوبخت وزارت بهداشت جان تازه گرفت. به گفته او در سازمان های مردم نهاد، بسیج مساجد و محلات و .. با توصیه مقام معظم رهبری با شعار هر خانه یک پایگاه سلامت به جریان افتاد. امروز با تکیه بر 20 میلیون سفیر سلامت در خانواده، روحانیت، خیرین محلی، هلال احمر، بسیج و ... گام های موثر در
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خارجه: نتانیاهو و بن سلمان نگران تر از ترامپ هستند!/ بن سلمان نگران به جریان افتادن پرونده خاشقچی است مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت امور خارجه گفت: نتانیاهو و بن سلمان از ترامپ نگران تر هستند. /// عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: زمینه گفتگو در مورد برجام وجود دارد/ طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها سیاست نظام است عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست
تمام داروهای کرونا تحت پوشش بیمه قرار گرفت/ خبرهای خوبی در راه است
کرد: قطعا با افزایش تولیدات، تولید و توزیع انبوه این داروها را در کشور شاهد خواهیم بود و این خبر خوش را هم به مردم می دهیم که آماده پیش خرید واکسن کرونا از این مجموعه ها شده ایم و تا ماه های آینده خبرهای خوشی به مردم ایران خواهیم داد. وزیر بهداشت با اشاره به اضافه کردن تخت بیمارستانی و دستگاه اکسیژن ساز در تمام استان های کشور گفت: تا دو هفته آینده هیچ شهری مشکل کمبود اکسیژن نخواهد داشت
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: آماده همکاری با وزارت بهداشت برای رفع محرومیت های بخش درمان استان ها ...
موضوع سطح بندی مراکزدرمانی پرداخت و گفت: هدف سطح بندی عدالت است. در این طرح، وضعیت موجود و مطلوب مقایسه می شود و بر اساس مستندات وزارت بهداشت و نقشه راه درمان کشور توزیع خدمات انجام می شود. دکتر منوچهری با تاکید بر اینکه استان لرستان بر اساس آمارهای موجود مستحق افزایش تخت های بستری است، افزود: تا پایان سال جاری 551 تخت به ظرفیت تخت های این بیمارستان افزوده می شود که در مورد استان لرستان 6 تخت آی
کرونا کشنده تر از قبل شده است/ خستگی ها بر تن مدافعان سلامت
خواست تا نسبت به پیگیری اجرایی شدن مصوبات، اهتمام جدی داشته باشند. آخرین وضعیت مناطق مختلف استان در زمینه آمار ابتلا، فرآیند های نمونه گیری در آزمایشگاه های تشخیصی استان، روند پذیرش و بستری بیماران در بخش های عادی و ویژه و علت های مرگ و میر جانباختگان، از دیگر محور های مورد بررسی رئیس دانشگاه در این نشست بود. نظارت ویژه بر مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس و تسریع در فرآیند
تمام امکانات درمانی سپاه در اختیار کادر درمانی قرار می گیرد
به گزارش ایران خبر ، سردار "حسین معروفی" عصر امروز 19 آبان ماه در آئین افتتاح 10 نقاهتگاه در سراسر استان کرمان گفت: ویروس منحوس کرونا دنیا را گرفتار کرده و کادر بهداشت و درمان ایثارگرانه در جبهه جهاد مقدس حضور دارند. وی ادامه داد: کادر بهداشت و درمان با تمام توان و به صورت نفس گیر در این جبهه حضور دارند و اگر ایثار این عزیران نبود تلفات کشور امروز از آنچه که اعلام می شود قطعا بیشتر و
افزایش ظرفیت تخت های بخش ICU بیمارستان شهیدزاده بهبهان
آغاجاری، بهمئی، امیدیه و حتی دیلم و گناوه توضیحاتی ارایه کرد. همچنین مظلومی نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و سپاس از زحمات همه پرسنل بهداشت و درمان که در این شرایط سخت همچنان در ارایه خدمت به بیماران نیازمند درمان همانند روز اول ادای وظیفه می کنند بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در پیگیری امور درمان و ارایه خدمات بیشتر به مردم شهر های بهبهان و آغاجاری در کنار مدیریت و پرسنل دانشکده علوم پزشکی باشیم. انتهای پیام/م
راه اندازی 30 نقاهتگاه با ظرفیت یک هزارتخت در دست اقدام سپاه ثارالله/تصاویر
: 70 تا 80 سوله ورزشی متعلق به سپاه در استان وجود دارد که تصمیم گرفتیم برای فضای پیش یا پس بیمارستاتی مورد استفاده قرار بگیرد که برای این امر30 سوله را تبدیل به نقاهت گاه می کنیم. وی اظهار کرد: امروز 10 نقاهت گاه در کرمان، رفسنجان، جیرفت، بم، شهربابک، زرند، بافت، بردسیر، سیرجان و...با 400 تخت و در 72 ساعت آینده 20 نقاهت گاه با 600 تخت بیمارستانی آماده و تحویل علوم پزشکی می شود.
افتتاح نقاهتگاه های سپاه در شهرستان های کرمان
کرمان، بافت، جیرفت، زرند، رفسنجان، سیرجان، بردسیر، شهربابک و بم به ظرفیت 400 تخت آماده خدمات دهی به مردم عزیز استان است. معروفی بیان داشت: تا 72 ساعت دیگر 20 نقاهتگاه دیگر با ظرفیت 600 تخت در سطح استان آماده می شود و در سطح استان یک هزار تخت نقاهتگاهی آماده تحویل به دانشگاه های علوم پزشکی و یا مراکز بهداشت و درمان شهرستان های استان است. وی تاکید کرد: ما برای غربالگری آمادگی
10 نقاهتگاه برای بیماران کرونایی در استان کرمان افتتاح شد
به گزارش مهر ، سردار حسین معروفی عصر دوشنبه در آئین افتتاح 10 نقاهتگاه در سراسر استان کرمان با اشاره به اینکه ویروس کرونا همه مردم دنیا را گرفتار کرده است، بیان داشت: از زمان شیوع کرونا کادر بهداشت و درمان ایثارگرانه در جبهه جهاد مقدس حضور داشته اند و با تمام توان و به صورت نفس گیر در این جبهه فعالیت می کنند. وی افزود: اگر فداکاری و ایثار کادر بهداشت و درمان نبود امروز شاهد تلفات
فارس من| تعطیلی سرخود بخش کرونای بیمارستان آسیابک زرندیه/ بازگشایی در انتظار مجوز تهران!
ن امام رضا به دلیل کمبودهایی که دارد از امکان ارائه خدمات مناسب به بیماران کرونا یی و استراحت کادر درمان برخوردار نیست. تاکید وزیر بهداشت بر ممنوعیت تعطیلی بیمارستان شهدای آسیابک است نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این رابطه به خبرنگار فارس می گوید: بحث بیمارستان آسیابک و امام رضا (ع) زرندیه مدتی است که در رسانه ها و بین اهالی زرندیه سر و صدا ایجاد کرده که ه
قصه دنباله دار جدال سپیدپوشان با کرونا
خبرنگار ما با بیان اینکه پرستاران و پزشکان خسته و از نظر روانی به هم ریخته اند، عنوان کرد: نظام درمان در وضعیت آشفته ای به سر می برد و همه اینها در شرایطی است که آمار ابتلا روزبه روز بیشتر می شود. وی تأکید کرد: با سرد شدن هوا شرایط از این هم پیچیده تر می شود و تعطیلی اصناف لازم بود تا برای چند هفته همه جا وضعیت کمی آرام شود. اختصاص 80 درصد تخت های بیمارستانی به کرونا معاون
محرومیت حاشیه شهر رفسنجان از آبادانی
به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی در بازدید روز جمعه از حاشیه شهر و کوچه ها و معابر شهر رفسنجان به همراه مهندس مختاری سرپرست شهرداری رفسنجان اظهار داشت: علی رغم اینکه به مرکز شهر و دو، سه خیابان از نظر زیباسازی، روشنایی و فضای سبز رسیدگی شده متاسفانه حاشیه شهر از این نعمت ها محروم ماندند. نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: متأسفانه محرومیت در اطراف شهر رفسنجان به حدی
گرمای حمایت از محرومین در زمستان بی رحم روزگار/ بخشندگی اگر الگو شود فقیری باقی نمی ماند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان؛ پاییز که می شود همه در تکاپوی خرید و نصب وسایل گرمایشی، تهیه پوشاک و البسه گرم مورد نیاز اهل خانه و....هستند تا فصول سرد را بدون دغدغه به پایان برسانند؛ امّا این تنها یک روی روزگار است؛ در آن روی همین روزگار؛ زندگی، برای برخی به مانند برزخ و خواب های پریشان است . زنان بی سرپرست یا بدسرپرستی که جز خدا هیچ مامنی ندارند و از گریه های پنهان این
شهریاری: ستاد مقابله با کرونا دولتی است نه ملی
قابل توجهی هم جان خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند و همانطور که گفتم کادر درمان و بهداشت کشور دچار یک فرسایش جدی شده که تعطیلی حداقل دو هفته ای تهران و دیگر شهر های آلوده می تواند به کنترل شرایط در حوزه درمانی نیز کمکی کند. شهریاری خاطرنشان کرد: امروز با شرایطی مواجه شدیم که تخت های آی سی یو بیمارستان ها نیز تقریبا پر شده است و دائما مردم با ما تماس می گیرند و از ما کمک می
کمبود تخت ICU در خوزستان برای بستری بیماران کرونایی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، فرهاد سلطانی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: کمبود تخت ICU برای بستری بیماران مبتلا به کرونا در اهواز و دیگر شهرها وجود دارد و در این کلانشهر 5 بیمارستان و در هر کدام از شهر های استان یک بیمارستان، درگیر پذیرش بیماران مبتلا به کرونا هستند. او با بیان اینکه تخت های ICU در بیمارستان رازی و بیمارستان
عمده ترین طرح ناتمام ماسال خروج این شهرستان از بن بست است
حسن محمدیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری مجلس یازدهم را مجلس انقلابی نامیده اند، در این چندماه توانسته ایم در مجلس چند طرح را به قانون تبدیل کنیم. نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی یکی از طرح های مذکور را طرح پرداخت بن کالاهای اساسی به افراد کم درآمد جامعه عنوان کرد و افزود: این طرح با آرای بالا رای
صدای آژیر قرمز کرونایی بلندتر شد/ افزایش تخت های بیمارستانی در کرمانشاه
افزایش تعداد بیماران صدای آژیر قرمز کرونا در استان بلندتر از گذشته شده، کرونا باری دیگر با رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی مانند فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و همچنین نشستن دست ها برنده میدان شده و روسیاهی آن مانده برای افراد بی مسئولیت از جاده های سفر تا آن هایی که می دانند کرونا دارند اما چون علامت ندارند، با مخفی کاری و انکار مردم را درگیر دوا و درمان می کنند. به دلیل