وزیر بهداشت فردا به کرمانشاه سفر می کند
سایر منابع:
سایر خبرها
66 پروژه بهداشتی و درمانی استان کرمانشاه به طور همزمان افتتاح شد
. برای ساخت، تجهیز و راه اندازی این پروژه ها حدود 209 میلیارد تومان هزینه شده و با بهره برداری از آنها حدود 21 هزار و 500 متر مربع فضای بهداشتی و درمانی به زیرساخت های حوزه سلامت در استان کرمانشاه افزوده می شود. مرکز فوق تخصصی آنژیوگرافی، اینترنشنال رادیولوژی مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) کرمانشاه، ساختمان جدید معاونت غذا و دارو، بخش جدید ICU بیمارستان فارابی کرمانشاه با ظرفیت
66 پروژه بهداشتی و درمانی در استان کرمانشاه افتتاح شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ آیین افتتاح همزمان 66 پروژه "ره سلامت" در شهرستان های کرمانشاه، ثلاث باباجانی، صحنه و سنقر و کلیایی افتتاح شد. احداث مرکز فوق تخصصی آنژیوگرافی و اینترنشنال رادیو لوژی مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) و احداث ساختمان معاونت غذا و دارو از جمله پروژه های افتتاح شده در بخش درمانی شهرستان کرمانشاه می باشد و احداث ساختمان اقامتگاه پزشکان متخصص
افتتاح 66 پروژه سلامت و آغاز طرح ملی غربالگری در کرمانشاه
نهمین پویش ره سلامت و 66 پروژه با حضور وزیر بهداشت به صورت ویدیو کنفرانس در کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری افتتاح شد. همچنین رونمایی از برنامه مدیریت و کنترل اپیدمی کووید19 به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه " هر خانه یک پایگاه سلامت" و شرکت در جلسات ستاد استانی و دانشگاهی مدیریت کرونا از جمله برنامه های سفر وزیر بهداشت به کرمانشاه است.
وزیر بهداشت 66 پروژه ره سلامت را در کرمانشاه افتتاح کرد/ نمکی: ایران سربلند از پا نخواهد افتاد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نهمین آئین پویش ره سلامت امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار کرمانشاه و نمایندگان مجلس در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد. در این آئین، 66 پروژه بهداشتی، درمانی استان با اعتباری بالغ بر 2000 میلیارد ریال افتتاح و راه اندازی شد. وزیر بهداشت در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: ایران سربلند با هیچ بلا و آفتی از پا نخواهد
وزیر بهداشت 66 پروژه ره سلامت را در کرمانشاه افتتاح کرد/ نمکی: ایران سربلند از پا نخواهد افتاد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نهمین آئین پویش ره سلامت امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار کرمانشاه و نمایندگان مجلس در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد. در این آئین، 66 پروژه بهداشتی، درمانی استان با اعتباری بالغ بر 2000 میلیارد ریال افتتاح و راه اندازی شد. وزیر بهداشت در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: ایران سربلند با هیچ بلا و آفتی از پا نخواهد
افتتاح 66 پروژه ره سلامت در کرمانشاه
/> در ادامه مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز اظهار داشت: امروز 66 پروژه در استان کرمانشاه افتتاح می شود و تا پایان سال جاری نیز 54 پروژه دیگر هم در حوزه سلامت مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت. وی افزود: مرکز فوق تخصصی آنژیوگرافی و اینترونشال و رادیولوژی بیمارستان امام رضا (ع) یکی از مدرن ترین و مجهزترین مراکز کشور شامل؛ یک دستگاه مدرن ام آی آر 12 تخت ICU، اتاق عمل و کلاس های
66 پروژه ره سلامت افتتاح شد
کرمانشاه نیز در این مراسم، اظهار داشت: امروز 66 پروژه در استان کرمانشاه افتتاح می شود و تا پایان سال جاری نیز 54 پروژه دیگر هم در حوزه سلامت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. او افزود: مرکز فوق تخصصی آنژیوگرافی و اینترونشال و رادیولوژی بیمارستان امام رضا (ع) یکی از مدرن ترین و مجهزترین مراکز کشور شامل؛ یک دستگاه مدرن ام آی آر 12 تخت ICU، اتاق عمل و کلاس های مختلف آموزشی است که برای آن 85
718 میلیارد ریال پروژه سلامت در جنوب استان بوشهر افتتاح شد
پایگاه اورژانس شهری شماره یک کنگان، احداث پانسیون 3 واحدی بیمارستان امام خمینی (ره)، احداث مرکز خدمات جامع سلامت سیراف ، احداث آزمایشگاه مرکز بنک از جمله پروژه های بهره برداری شده شهرستان کنگان در چهار سال گذشته تاکنون بوده است. دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اضافه کرد: احداث خانه بهداشت روستای مغدان ، احداث خانه بهداشت روستای سرمستان، احداث خانه بهداشت روستای لمبدان ، بیمارستان 56
66 پروژه بهداشتی درمانی در کرمانشاه افتتاح شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم نهمین آیین پویش "ره سلامت" که امروز(20 آبان) درسالن دولت استانداری کرمانشاه بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه از شیوع ویروس کرونا چندین ماه گذشته است و بیشترین توان دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با این ویروس صرف شده است اما با تلاش همکاراناز پروژه های عمرانی غافل نشدیم
سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کرمانشاه
مراسم افتتاح 66 پروژه ره سلامت در استان کرمانشاه صبح امروز سه شنبه با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از طریق ویدئو کنفرانس در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد. همچنین در جریان این سفر جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه نیز برگزار شد.
استاندار فارس امشب در لارستان، ره توشه سفر رحیمی از تهران به لارستان چه خواهد بود؟
ابیطالب(ع) روستای هرم پایان بخش سفر مقام عالی دولت به لارستان می باشد. یادآور می شود روز گذشته رحیمی در سفرش به تهران علاوه بر افتتاح طرح های گازرسانی فارس با حضور وزیر نفت، پیگیر تخصیص اعتبار 12٫5 میلیارد تومانی به منطقه ویژه اقتصادی جهرم و حل برخی مشکلات پروژه های صنعتی شیراز شده است. حال باید دید وعده های وی به مردم منطقه در سفرش به لارستان چه خواهد بود؟ آیا ره توشه ای از سفر تهران برای مردم لارستان دارد؟
718 میلیارد ریال پروژه بخش سلامت درجنوب بوشهر بهره برداری شد
به گزارش ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: احداث خانه های بهداشت، پایگاه اورژانس، توسعه مراکز خدمات جامع سلامت، کلینیک دهان و دندان از جمله پروژه های بهداشتی درمانی است که در این مدت به بهره برداری رسیده است. وی بیان کرد: توسعه بخش های اورژانس، آی سی یو، بستری، ام آر آی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، احداث پانسیون 6 واحدی و آزمایشگاه مرکز قدس، بیمارستان 56
افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) در اسلام آباد غرب
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمانشاه ، "هوشنگ بازوند" امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح 66 پروژه بهداشتی و درمانی استان کرمانشاه که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و جمعی از مدیران استان در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه بار سنگین کار درمان مربوط به ویروس کرونا بر دوش کادر پزشکی
اداره پست بندر امام خمینی(ره) به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی پلمپ شد
به گزارش خبرنگار خبر روز از بندر ماهشهر دکتر محمد شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر اظهار کرد: اداره پست بندر امام خمینی(ره) به علت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی بعد از تذکرهای مکرر، با تصمیم و مجوز ستاد مقابله با کرونا شهرستان پلمب شد. وی افزود: برای حفظ سلامت شهروندان در مقابله با ویروس خطرناک کرونا، هیچگونه مماشاتی با ادارات، ارگان ها، سازمان ها و نهاد بخش دولتی و
محله و خانواده؛گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا/ سفر وزیر بهداشت به کرمانشاه
دکتر نمکی در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه، علاوه بر شرکت در نشست های ستاد استانی مدیریت کرونا و نشست اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دستور آغاز گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا با شیوه محله و خانواده محور در کشور و همچنین افتتاح همزمان 66 پروژه حوزه سلامت در این استان را صادر کرد/ عکاس : محمد نسیمی
حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرمانشاه
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، 66 پروژه " ره سلامت" با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتتاح و به بهره برداری رسید. این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان افتتاح شد. سعید نمکی ضمن افتتاح این پروژه ها با گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان زلزله سرپل ذهاب گفت: ایران سربلند هیچ بلایی نمی شناسد و هر آنچه که تخریب شد را می سازیم و در مسیر توسعه حرکت می کنیم اگر
توزیع 20هزار بسته بهداشتی در قالب پویش احسان سلامت
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جواد حبیبی معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام (ره) استان قزوین با اشاره به راه اندازی پویش احسان سلامت گفت: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و نیاز بیش از پیش جامعه به اقلام بهداشتی ، توسط گروه های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قزوین، 20 هزار بسته بهداشتی و ضد عفونی کننده در مناطق قرمز و پر خطر در بین افراد بی بضاعت و کم درآمد
غربالگری رایگان کرونا در کدام مساجد تهران است؟
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، مطابق با بیانات مقام معظم رهبری در جلسه اخیر ستاد ملی کرونا و تذکر ایشان برای لزوم آموزش همگانی درباره راه های شیوع و شیوه های پیشگیری به صورت محله محور با استفاده از ظرفیت مساجد و بسیج، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای غربالگری و تشخیص زودهنگام بیماری کرونا، میز های درمانی را در
وزیر بهداشت وارد کرمانشاه شد
به گزارش ایرنا، براساس برنامه اعلام شده؛ دکتر نمکی فردا (سه شنبه 20 آبان) به صورت ویدئو کنفرانس 66 پروژه ره سلامت را افتتاح و سپس در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه شرکت می کند. وزیر بهداشت در ادامه برنامه سفر یک روزه به کرمانشاه با حضور در جلسه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی آخرین وضعیت اقدامات پیش بینی شده برای کنترل و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا را بررسی خواهد کرد.
نشست علمی بنیادهای سلامت و بهداشت در تعالیم امام رضا(ع) برگزار می شود
نشست علمی بنیادهای سلامت و بهداشت در تعالیم امام رضا(ع) در قالب پیش نشست های کنفرانس ملی امام رضا(ع) و علوم روز به صورت وبینار برگزار می شود. محمود خدادوست؛ عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیرکل طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، حجت الاسلام رضایی اصفهانی؛ عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه، حجت الاسلام سید رضا مودب؛ رئیس دانشکده الهیات دانشگاه قم، حجت الاسلام عباس علی واشیان
وزیر بهداشت به کرمانشاه سفر می کند
دکتر محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: وزیر بهداشت، به استان کرمانشاه سفر کرده و در این سفر 66 پروژه بهداشتی و درمانی استان به بهره برداری می رسد. وی افزود: از جمله مهمترین پروژه های افتتاحی در این سفر افتتاح بخش فوق تخصصی آنژیوگرافی و اینترونشنال رادیولوژی بیمارستان امام رضا(ع) است. مرادی تصریح کرد: همچنین در این
فرماندار: مراکز درمانی پاکدشت با 22 میلیارد تومان اعتبار تجهیز شد
راستای اقدامات پیشگیرانه و از محل اعتبارات ارزش افزوده در اختیار فرمانداری ، مرکز جامع سلامت در مسکن مهر امام رضا با 8 هزار واحد مسکونی و جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفراحداث می شود. وی افزود: این مجتمع مسکونی فاقد هر گونه امکانات بهداشتی و درمانی است. تمهیدی به اعمال محدودیت و برخی ممنوعیت ها در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: با شیوع فزاینده کرونا در هفته های اخیر و بر اساس مصوبات ابلاغی از
2 هزار تخت بیمارستان های برکت در خدمت بیماران کرونایی
سرویس ایران جوان آنلاین: امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در جریان سفر به استان لرستان و در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس 115 شهرک صنعتی خرم آباد گفت: تا کنون هشت بیمارستان برکت تحویل وزارت بهداشت شده است و دو بیمارستان دیگر نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. به گفته این مسئول، 2 هزار عدد از تخت های بیمارستانی کشور که در حال حاضر برای بستری بیماران مبتلا به
دفتر مستقل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان ایلام ایجاد شد
/> وی در ادامه از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای سفر به ایلام دعوت کرد و بیان کرد: قبل از سفر ابتدا یک هیئت کارشناسی برای بررسی مسائل و مشکلات در استان حضور یابند تا زمینه یک سفر پرخیر فراهم گردد. استاندار ایلام با اشاره به این مهم که قریب یک پنجم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند، گفت: رسیدگی به مناطق محروم در استان ایلام ظرف چند سال اخیر با ورود قابل تحسین
اشتغال 8 هزار و 100 نفر در ایلام تا پایان سال جاری
سال های حضور در ایلام به نتایج خوبی رسیده و در بنیاد برکت نیز براساس تاکید رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) پرتوان تر از سایر مناطق به استان ایلام ورود کرده ایم. مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ایلام و کرمانشاه گفت: روز گذشته وزیر سابق صمت به منظور بازدید از اراضی به استان ایلام سفر کرده بودند که در این بازدید به صورت ویژه، تسهیلاتی برای سازنده ها اختصاص دادند و پیش پرداخت به
ساخت 4460 واحد مسکونی در استان ایلام
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی شهر فردا ، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با علی اکبر محرابیان رئیس هیئت مدیره مرکز عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار کرد: یک پنجم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی است، حل مشکلات معیشتی مردم استان و رفع محرومیت ها نیازمند توجه بیشتر نهادهای مهم کشور از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است. وی افزود: خوشبختانه امروز شاهد اقدامات بسیار خوبی در
افتتاح نقاهتگاه های سپاه در شهرستان های کرمان
ابتدای ویروس کرونا به دستور مقام معظم رهبری قرارگاه امام رضا(ع) را فعال کردند و در موج اول در اسفند و فرودین به کمک کادر درمان آمدند. وی افزود: در موج سوم به دستور مقام معظم رهبری سپاه، قرارگاه های امام رضا(ع) را به صورت جدی تری آماده کرده است و تمام امکانات سپاه و بسیج را در اختیار مجموعه سلامت کشور برای کمک قرار می دهد. معروفی بیان کرد: در مبارزه با ویروس منحوس کرونا فرماندهی بر
10 نقاهتگاه بیماران کرونایی سپاه ثارالله استان کرمان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سردار حسین معروفی ظهر امروز در آیین افتتاح همزمان 10 نقاهتگاه سپاه ثارالله استان کرمان در سراسر استان کرمان برای بیماران کرونایی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، حجت الاسلام عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان و رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید
28 هزار بسته بهداشتی در پویش احسان سلامت در گلستان توزیع شد/فروش ماسک ارزان و مواد ضدعفونی
به گزارش گلستان ما؛ محمد مهدی سلمان زادهدر گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پویش احسان سلامت ، 28 هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان توزیع می شود. وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) علاوه بر خدمات محرومیت زدایی و اجتماعی، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اقداماتی را برای کمک به اقشار ضعیف و کم برخوردار در دستور کار خود قرار داده است. مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام
پویش احسان سلامت در گلستان اجرا می شود/ توزیع رایگان 28 هزار بسته
به گزارش خبرگزاری مهر ، محمد مهدی سلمان زاده از اجرای پویش احسان سلامت در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح 28 هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان مناطق محروم استان توزیع می شود. وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) علاوه بر خدمات محرومیت زدایی و اجتماعی، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اقداماتی را برای کمک به اقشار ضعیف و کم برخوردار در دستور کار خود قرار داده است.