سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
استانداری گلستان ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۴

مشکلی در زمینه گازرسانی در حوزه نمایندگی غرب استان نداریم

عبدالجلال ایری نماینده شهرستانهای کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با علی طالبی سرپرست شرکت گاز استان گلستان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی، در این دیدار صمیمی مهندس طالبی ضمن خوشامدگویی، گزارشی از وضعیت خدمات رسانی و گازرسانی غرب استان ارائه نموده و از پیگیری دکتر ایری در زمینه گازرسانی به حفره های خالی و علمکهای جا افتاده بویژه در شهرستان بندرترکمن تشکر کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)