مراجعه 430 نفر با علائم تنفسی به بیمارستان های جنوب غرب خوزستان
سایر خبرها
باران در خوزستان؛ مراجعه 430 نفر با علائم تنفسی به بیمارستان
این زمینه باعث بروز بحران شد. سلمان زاده ضمن تاکید بر اینکه 80 درصد سلامت مردم متأثر از مؤلفه های مؤثر بر سلامت است، بیان داشت: شهرداری و نهادهای مرتبط با حوزه ی سلامت باید پاسخگوی سلامت مردم باشند. 607 هزار نفر از خدمات 30مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132 خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.
ادامه مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان های خوزستان / خرمشهر، بیشترین آسیب تنفسی پس از باران
دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی نخستین بارندگی های پاییزی در خوزستان از شب گذشته تاکنون یک هزار و 964 بیمار با علائم تنفسی و تنگی نفس به بیمارستان های خوزستان مراجعه کرده اند که یک هزار و 782 نفر از این تعداد به صورت سرپایی درمان شده اند. وی افزود: 158 بیمار نیز به صورت موقت بستری شدند و 24 نفر نیز در بخش ها بستری هستند. رئیس دانشگاه علوم مزشکی
تعداد بیماران تنفسی در خوزستان به یک هزار و 782 نفر رسید
/> بر همین اساس شورای سلامت خوزستان هرس گیاهان کونوکارپوس را به منظور جلوگیری از بروز مشکلات تنفسی مصوب کرده است. ایدنی رییس وقت دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سال 95 اعلام کرده بود که آمار مراجعه بیماران تنفسی به دنبال نخستین بارندگی های پائیزی، با هرس درختان 70 تا 80 درصد کاهش یافته است. با گذشت 6 سال از آغاز تنگی نفس شهروندان همزمان با نخستین باران های پاییزی، هنوز هم میان
باران خوزستان 530 نفر را راهی بیمارستان کرد/ آمار مرتبا در حال افزایش هست
یز بسته شوند. به گفته ابول نژادیان در بارندگی روز یکشنبه 18 آبان ماه تنها چهار نفر به بیمارستان های گلستان و سینا در اهواز مراجعه کردند. رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرده: با توجه به اینگه گرده افشانی درختان کونوکارپوس و علف های هرز در بعد از ظهرو اوایل شب اتفاق می افتد شانس ابتلا بیشتری می شود پس در صورت پیش بینی بارندگی برای عصر و اوایل شب، بهتر است مردم
آبادان و خرمشهر با 24 ابتلای جدید به کرونا
بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند و متاسفانه یک نفر فوتی در خرمشهر داشته ایم، بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان 143 نفر است. 607 هزار نفر از خدمات 30مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132 خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند. خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر
آبادان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد
شکراله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:در 24 ساعت گذشته 24 نفر دیگر مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند که از این تعداد14 نفر مربوط به آبادان و 10 نفر مربوط به خرمشهر هستند. او ادامه داد: دیروز نیز 18 نفر بستری و 22 نفر بهبود و از بیمارستان های جنوب غرب خوزستان ترخیص شده اند .
از افزایش آمار ابتلا و قربانیان تا اجرای بزرگترین پرفورمنس کرونایی ایران در آبادان
نفر و شادگان 19 نفر) دکتر سلمان زاده عنوان کرد:طی روز گذشته نیز 24 نفر بستری و 9 نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند و متاسفانه یک نفر نیز در آبادان فوت کرده است، بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان 156 نفر است. 607 هزار نفر از خدمات 30مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132 خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان
هر ساعت یک مبتلا، در آبادان و خرمشهر
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان ، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در 24 ساعت گذشته، 24 مورد جدید مثبت مبتلا به کرونا به ثبت رسید که 14 نفر به آبادان و 10 نفر در خرمشهر مثبت قطعی ابتلا به کووید-19 گزارش شده است. از این 24 مورد مثبت جدید، 17 نفر به صورت سرپایی شناسایی شده اند. (آبادان 7 نفر، خرمشهر 10 نفر) دکتر سلمان زاده افزود: طی روز گذشته نیز 18 نفر بستری و 22
آخرین و جدید ترین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا 24 آبان ماه 99
به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکرالله سلمان زاده امروز شنبه 24 آبان ماه 99 در خصوص آخرین آمار ابتلا به بیماری کووید-19 در محدوده فعالیت تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به شناسایی 24 مورد جدید در 24 شبانه روز گذشته، اظهار کرد: از این تعداد 14 نفر مربوط به آبادان و 10 بیمار نیز از خرمشهر گزارش شده است. او گفت: از 24 مورد مثبت جدید، 17 نفر به صورت سرپایی ویزیت شده اند که
ابتلای 274 مورد جدید به کرونا در آذربایجان غربی
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته حدود 274 نفر به خاطر ابتلا به بیماری حاد تنفسی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شده اند. آقازاده اضافه کرد: طبق آخرین آمار، تعداد بستری های ناشی از ابتلا به بیماری حاد تنفسی در آذربایجان غربی به یک هزار و 659 نفر رسیده که از این تعداد 897 نفر مشکوک
ابتلای 274 نفر دیگر به کرونا
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی ، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته حدود 274 نفر به خاطر ابتلا به بیماری حاد تنفسی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شده اند. آقازاده اضافه کرد: طبق آخرین آمار، تعداد بستری های ناشی از ابتلا به بیماری حاد تنفسی در آذربایجان غربی به یک هزار و 659 نفر رسیده که از این
سمیرم بیشترین سهم بارشهای اخیر استان اصفهان را داشت
فعالیت این سامانه بارشی با تأخیر در اصفهان را به نام خود ثبت کرد. قطع شدن برق در ونک سمیرم مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به وزش باد شدید در ونک شهرستان سمیرم گریزی زد و گفت: با شکستن شاخه های درختان، شبکه برق در ونک شهرستان سمیرم به مدت یک ساعت قطع شد. گردنه بیژن مسدود است وی به مسدود شدن گردنه بیژن در مرز پادنای سمیرم با شهرستان سی سخت در استان
کووید 19؛ شایعترین علت بروز سینه پهلو در ماههای گذشته
سلامت نیوز :فوق تخصص ریه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری ویروس COVID-19را شایع ترین علت ایجاد سینه پهلو (پنومونی) در ماههای گذشته عنوان کرد که منجر به بروز موارد شدید بیماری، سندرم زجر تنفسی حاد و درنهایت مرگ بیمار می شود. به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر مریم السادات میرعنایت فوق تخصص ریه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در آستانه فرا رسیدن 12 نوامبر
وداع با نخستین شهید زن مدافع سلامت اصفهان
بستری در بیمارستان های استان اصفهان به 2 هزار و 105 نفر رسیده است که از این تعداد 402 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند و 218 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با ابراز تأسف از اینکه که امروز یکی از بیشترین روزهای ابتلا و حاد بیماری کرونا را در استان اصفهان تجربه کردیم، عنوان کرد: وضعیت استان اصفهان از هشدار هم گذشته و وارد شرایط بسیار
10 شهر خوزستان در وضعیت خیلی پرخطر کرونا قرار دارند
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر فرهاد ابول نژادیان جمعه اظهار داشت: با توجه به اعلام آخرین بررسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وضعیت شهرهای استان از نظر شیوع کرونا، متاسفانه نسبت به هفته گذشته شهرهای قرمز استان افزایش یافته است. وی افزود: در حال حاضر شهرهای مسجدسلیمان، آغاجاری، بهبهان، آبادان، اهواز، رامهرمز، امیدیه، شوشتر، دزفول و
افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان
شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با اشاره به اینکه دیروز 58بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند گفت: از این تعداد 38 نفر مربوط به آبادان ، 16 نفر خرمشهر و 4 نفر شادگان مربوط به شادگان هستند. او ادامه داد: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان های تحت پوشش
افزایش شمار بیماران تنفسی ناشی از اولین باران پاییزی در خوزستان
مردم به ویژه بیماران تنفسی از قرار گرفتن در معرض باران اجتناب کنند و از خانه خارج نشوند. ابول نژادیان افزود: اهواز، خرمشهر، آبادان، شادگان، سوسنگرد و ماهشهر بیشترین آمار مربوط به بیماران تنفسی ناشی از بارندگی را داشته اند. بیشتر بخوانید اولین باران پاییزی 102 خوزستانی را راهی بیمارستان کرد نگران اولین بارندگی پاییزی هستیم طی سال های گذشته، پس از اولین باران
افزایش بیماران تنگی نفس در خوزستان به 1782 نفر
به گزارش خبرنگار مهر ، فرهاد ابول نژادیان در پیامی در شبکه اجتماعی خود نوشت: به دنبال اولین بارندگی های پاییزی در خوزستان و تا صبح روز جمعه یک هزار و 782 بیمار با علائم تنفسی و تنگی نفس به بیمارستان های استان مراجعه کردند. وی همچنین گفت: از این تعداد 158 بیمار بستری شدند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان توصیه کرد: با توجه به تداوم بارش ها توصیه می کنم که مردم به ویژه
آخرین آمار بیماران کرونایی در مازندران| بستری بودن 819 بیمار در بیمارستان ها
کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 155 بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند. موسوی خاطرنشان کرد: تاکید ما به همه شهروندان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است. دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 146 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل
خوزستان باران آمد، 100نفر به بیمارستان رفتند
تنگی نفس اهوازی ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز معرفی و توسط اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز تایید شده است.بر همین اساس شورای سلامت خوزستان هرس گیاهان کونوکارپوس را به منظور جلوگیری از بروز مشکلات تنفسی مصوب کرده است.ایدنی رییس وقت دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سال 95 اعلام کرده بود که آمار مراجعه بیماران تنفسی به دنبال نخستین بارندگی های پائیزی، با هرس درختان 70 تا 80 درصد کاهش
مرکز بیماران تنفسی در آبادان راه اندازی شد
دکترشکرالله سلمان زاده پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیمارانی که علائم تنفسی بعد از بارندگی دارند در آبادان می توانند برای درمان به این مرکز مراجعه کنند. وی افزود:همه بیمارستان های دانشکده علوم پزشکی آبادان در خرمشهر و شادگان بجز بیمارستان طالقانی آماده خدمات رسانی به بیماران حاد تنفسی بعد از نخستین بارش باران در منطقه هستند و دارو، امکانات و تجهیزات لازم برای درمان
آمار بیماران حاد تنفسی ناشی از بارندگی های اخیر جنوب غرب خوزستان تا 22 آبان ماه 99
به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان امروز پنج شنبه 22 آبان ماه 99 آمار کلی بیماران حاد تنفسی ناشی از بارندگی های اخیر شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان را که تا امروز صبح به بیمارستان های جنوب غرب استان خوزستان مراجعه کرده اند، 56 بیمار بستری موقت و 366 بیمار سرپایی اعلام کرد. در همین خصوص جزئیات مراجعین به مراکز درمانی شهرستان های آبادان، خرمشهر و
نخستین باران پاییزی هوای گناوه را تلطیف کرد
هرگونه بحران و حادثه در دسترس باشند و در فرمانداری حضور یابند. شهردار بندرگناوه گفت: ستاد بحران شهرداری باتوجه به شروع فصل بارندگی در منطقه، چندین نشست برگزار کرد و تمهیدات لازم را برای آمادگی در برابر حوادث اندیشیده است. سیدجواد حسینی حقیقی افزود: در این ارتباط هرس درختان، پاکسازی کانال دفع آب های سطحی، فراهم کردن امکانات و تجهیزات و ماشین آلات ، انجام شده است و نیروها در آماده باش
422 بیمار تنفسی در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان ، دکتر سلمان زاده گفت: در پی نخستین بارش باران پاییزی 422 بیمار تنفسی از شب گذشته تا امروز صبح به بیمارستان های جنوب غرب استان خوزستان مراجعه کرده اند. جزئیات آمار بیماران به این شرح است: بیمارستان آیت اله طالقانی: بستری موقت 9 نفر و مراجعه سرپایی 41 نفر بیمارستان شهید بهشتی: بستری موقت19، سرپایی69، بیمارستان 17 شهریور تامین
میزان استفاده از ماسک در جنوب غرب خوزستان اندک است
منزل خارج نشوند و در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند. بیمارستان 220 تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است. کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می کنند. 607 هزار نفر از خدمات 30مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132 خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند. انتهای پیام/ د ...
ورودی آرامستان های الیگودرز بسته شد
به گزارش امید لرستان، حمید کشکولی شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: این تصمیم با توجه به وضعیت فوق بحرانی شیوع کرونا در الیگودرز گرفته شده است و از شهروندان درخواست می شود جهت حفظ سلامت خود از مراجعه به آرامستان ها خودداری نمایند. وی با تاکید بر جریمه 500 هزار تومانی خودروهای ورودی به آرامستان ها افزود: مردم می توانند هرگونه تجمع عمومی یا مراسم عزاداری و عروسی را به شماره