چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اقتصاد تهران ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۷:۳۶

سامانه پنجره واحد گامی بلند برای توسعه دولت الکترونیک است

اقتصادتهران: رییس شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: راه اندازی سامانه پنجره واحد گامی موثر و بلند و نمونه ای موفق برای توسعه دولت الکترونیک محسوب می شود. به گزارش ایرنا، مرتضی بانک در آیین رونمایی از سامانه سرمایه گذاری درگاه خدمات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه هدف اصلی شورای عالی مناطق، سهولت کسب و کار در این محدوده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)