سایر منابع:
سایر خبرها
معاون وزیر بهداشت: چهار دستگاه اکسیژن ساز به ایلام اختصاص یافت
به گزارش ایرنا، دکتر قاسم جان بابایی روز دوشنبه در نشست با رییس جمعیت داوطلب هلال احمر کشور و رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، اظهار داشت: عملکرد دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حوزه بهداشت و درمان و خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ها از بسیاری از دانشگاه های علوم پزشکی بزرگ کشور بهتر و
بیمارستان های ایلام نیازمند دستگاه اکسیژن ساز هستند
به گزارش خبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز دوشنبه در دیدار با قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های خستگی ناپذیر کادر بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر استان و کشور در مبارزه با بیماری کرونا ، اظهار کرد: طی هفته گذشته ایلام پیک خطرناکی را پشت سر گذاشته است و تعداد زیادی از هموطنان در این منطقه از کشور مبتلا
گلایه مردم ایلام از وعده های پی درپی وزارت بهداشت/ قول تأمین "اکسیژن ساز" پس از 2ماه محقق می شود؟
را می دید و بعد می گفت "علت افزایش مرگ بیماران کرونایی را باید در خارج از بیمارستان ها جستجو کرد." وزارت بهداشت به وعده 2ماه پیش عمل کند دیگر شهروند ایلامی نیز به معاون وزیر بهداشت توصیه کرد که به جای گل وبلبل جلوه دادن وضعیت ایلام، به وضعیت بیماران کرونایی رسیدگی شود و به وعده 2ماه پیش وزارتخانه برای تأمین دستگاه اکسیژن ساز عمل کند. این شهروند ایلامی یادآور شد
نیازمند تولید محتوای رسانه ها هستیم/مردم مشارکت کنند
در حال ارسال به استان است، همچنین تعدادی ونتیلاتور از وزارت نفت و تعدادی بای پپ از وزارت بهداشت برای استان ارسال شده است. رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در ادامه ادامه داد: امروز در دیدار با معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور قول دادند هم سیلندر و هم دستگاه اکسیژن ساز به استان کمک کنند. وی افزود: با توجه به افزایش بیماران کرونایی با همکاری
جولان ویروس کرونا در ایلام محروم از امکانات
/> وعده های عملی نشده مسئولان علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر 2 هفته پیش به استان ایلام وعده و قول اختصاص یک دستگاه اتوبوس اکسیژن ساز به مردم استان داد ولی تاکنون این وعده عملی نشده است.قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت در سفر چند ماه پیش خود به استان ایلام از اختصاص چند دستگاه سی. تی. اسکن به بیمارستان های استان خبر داده بود ولی متأسفانه این وعده هم عملی نشده
کمک نیروهای داوطلب در بیمارستان های چهارمحال و بختیاری نیاز است
منظور نظارت بر نحوه اجرای پروتکل ها و مصوبات ستاد ملی و استانی و میزان تحقق مصوبات ایجاد می شود. وی افزود: قرارگاه مردمی که از روزهای اول شیوع کرونا فعالیت داشت با همکاری روحانیون، ائمه جمعه، بسیج و سپاه در سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شده است. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هفت استراتژی ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت ابلاغ شده که در سطح کشور، استان، شهرستان
انجمن خیرین شهرستان های سیروان، بدره و ایوان در موضوع کرونا بسیار خوب عمل کردند
ارسال به استان است. استاندار ایلام اظهار داشت: همچنین تعدادی ونتیلاتور از وزارت نفت و تعدادی بای پپ از وزارت بهداشت برای استان ارسال شده است. سلیمانی دشتکی افزود: روز گذشته در دیدار با معاون درمان وزیر بهداشت و رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور قول مساعد داده شد که هم سیلندر و هم دستگاه اکسیژن ساز به ایلام ارسال شود. وی یادآور شد: با توجه به افزایش مبتلایان
100 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری سفیر سلامت خانوار شدند
نیز مسوولان بهداشت بر محله ها نظارت دارند که بررسی کنند میزان رعایت پروتکل بهداشتی در محلات چه میزان است. وی همچنان بر کاهش دورهمی های خانوادگی، تجمع ها و سفرها در شرایط کرونایی تاکید کرد. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا، به کمبودهای موجود در حوزه بیمارستانی اشاره کرد و گفت: تامین دستگاه اکسیژن
افزایش ظرفیت تولید اکسیژن بیمارستان شهرستان طبس
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی ، معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سفر به طبس و بررسی وضع بیمارستان قدیم این شهر گفت: صبح امروز دستگاه اکسیژن ساز جدید وارد طبس شد که کپسول های مورد نیاز نیز خریداری شده و کمبود اکسیژن را در بیمارستان طبس نخواهیم داشت. دهقانی همچنین گفت: پیش بینی می شود بیمارستان قدیم طبس برای درمان بیماران کرونایی در دستور کار بهداشت ودرمان قرار گیرد که ظرفیت بستری 60 تا 70 بیمار را دارد.
ریه های استان ایلام در حال آسیب دیدن است
کرونا در شهرستان ها و اصحاب رسانه در بحث کرونا قابل تقدیر است. وی بیان داشت : اختصاص اعتبارات به بخش بهداشت و درمان استان ایلام به منظور تقویت زیر ساخت های درمانی با توجه به اینکه مشکلاتی در برخی شهرستان های تازه تاسیس وجوددارد که مشکلاتی برای مردم به وجود آمده است. سبزی اظهار داشت :برخی بیمارستان های استان با مشکلاتی و کمبود های ازجمله نیاز دستگاه اکسیژن ساز کانتینری، دستگاه
اعتبار بیمارستان خوسف در کمیسیون بودجه وزارت بهداشت پیگیری می شود/ پیگیری ساخت بیمارستان شمال شهر بیرجند
به گزارش خاورستان ، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیگیری بخش درمان استان و به ویژه حوزه انتخابیه روز گذشته با دکتر تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفت وگو کرد. خسروی با اشاره به مصوبات این جلسه عنوان کرد: یکی از درخواست ها بحث نبود بیمارستان و مرکز درمانی در شمال شهر بیرجند بود که در این دیدار
کمبود پزشک متخصص در نیشابور/متخصصان عفونی به کمک بیماران کرونایی بیایند
دستگاه اکسیژن ساز قطع و به جای آن از کپسول های اکسیژن رسانی برای تنفس دادن به بیماران استفاده شده است. عظیمی نژاد گفت: تاکنون برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی در نیشابور بیش از 200 کپسول بزرگ اکسیژن، یک دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری و همچنین یک تانکر اکسیژن به ظرفیت 10 تن خریداری و نصب شده و در حال خریداری دستگاه دوم اکسیژن ساز نیز هستیم. وی ادامه داد: طی رایزنی با
از ابتدای شیوع کرونا تا تاریخ 22 آبان 2415 مبتلا به کرونا در شرق استان کرمان / بیشترین مبتلا به کرونا از ...
به گزارش طلوع ارگ، صبح امروز 27 آبان نشست خبری دکتر اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم، دکتر رئیسی معاون درمان، دکتر نصری معاون بهداشتی و دکتر رجایی معاون توسعه و برنامه ریزی دانشگاه در خصوص شیوع کرونا و موضوعات مربوطه در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد. دکتر مازیار اویسی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بم در خصوص آخرین آمار کرونا در حوزه شرق استان کرمان گفت: از شروع بیماری تا تاریخ
ظرفیت تولید اکسیژن بیمارستان مهاباد 2 برابر شد
همجوار و احتیاج بیماران به دستگاه اکسیژن ساز این دستگاه می توانند کمک بسیار خوبی به بیمارستان و درمان بیماران کرونایی نماید. بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان های قدیمی آذربایجان غربی است که هم اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با 301 تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می کند. مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، 67 خانه بهداشت روستایی، 18 مرکز سلامت روستایی و شهری، 11 پایگاه سلامت و بیش از 200 مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است. ...
اهداء 13 دستگاه ونتیلاتور به علوم پزشکی استان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ؛ مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به به افزایش تعداد بیماران کرونا در استان گفت: در حال حاضر تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور و مراکز درمانی در استان با کمبود دستگاه اکسیژن ساز و دستگاه های تنفس مصنوعی مواجه هستند. او در ادامه افزود: خوشبختانه با زحمات مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و پیگیری های که در وزارت نفت
پاسخ دفتر معاون اول رییس جمهور به درخواست بسیج دانشجویی
سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی دستور دادند با توجه به ابهامات طرح شده پیرامون نحوه هزینه کرد یک میلیارد یورو برداشت شده با مجوز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای کرونا گزارش دقیقی از میزان سهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سهم سایر دستگاه ها و مبالغ پرداختی به هر کدام تهیه و ارسال گردد. براساس پاسخ های دریافت شده دو دستگاه فوق الذکر موارد زیر جهت شفافیت موضوع و تنویر افکار
سه دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان شوط اهدا شد
ها بیمارستان قدرت مجددی گرفت. به گفته سرپرست شبکه بهداشت و درمان شوط بیمارستان شوط از اولین روز همه گیری به دنبال تهیه انواع لوازم بوده و در کنار کمک های خیرین توانسته گام های اساسی در سرکوب کردن این بیماری بردارد که امید داریم در ادامه شاهد راه اندازی آی سی یو نیز در این شهرستان باشیم. به گفته دکتر رضائیه دستگاه ونتیلاتور از نیازهای مبرم این بیمارستان بود که با این اقدام ارزشمند بخشی از نیاز بیمارستان برطرف شد. انتهای پیام
ایلام نیازمند نگاه ویژه مسئولین در ارسال تجهیزات درمانی
ظرفیت ها و پتانسیل و عملکرد آنان قرار گرفته ایم، خاطر نشان کرد: حضور کادر درمان و پزشکی بر بالین بیمار به عنوان یکی از اصلی ترین مولفه ها به شمار می رود که خوشبختانه تیم های پزشکی و درمانی در مراکز درمانی استان ایلام در این زمینه در بالاترین سطح از آمادگی و خدمات دهی قرار دارند. وی افزود: برای رفع دغدغه های مربوط به دستگاه های اکسیژن ساز در استان ایلام، با کمک وزارت بهداشت چهار دستگاه
دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان های ایلام تامین می شود/ مراجعه دیگر هنگام علت عمده فوت های ناشی از ...
سرابله و دره شهر، تصریح کرد: کمتر از از دو هفته مشکل اکسیژن ساز استان را برای حل مشکل اکسیژه مورد نیاز بیماران مرتفع خواهیم کرد. وی افزود: همچنین 4 دستگاه سی. تی. اسکن برای 4 شهرستان فاقد این وسیله حیاتی در نظر گرفته شده که انشاءالله تا قبل از عید تحویل استان داده خواهد شد. معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تجهیزات خوبی برای استان در حوزه بهداشت و درمان
همراهی مردم برای اجرای محدودیت های کرونا ضروری است
قدرت الله ولدی روز دوشنبه در نشست مشترک ویدئو کنفرانس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور افزود: روند صعودی تعداد مبتلایان به بیماری کووید 19 و افزایش شمار مرگ و میر این بیماری نگران کننده است. وی بیان کرد: طبق تاکید فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا و زیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مردم باید ضمن
اوج گیری دوباره کرونا در جنوب استان فارس
نفر ذکر کرد و گفت: تغییر شرایط موجود و بیم اوج گیری و افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان متولیان امر و کادر خسته بهداشت و درمان را نگران و مضطرب ساخته است. رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به ضرورت بیمار یابی فعال و افزایش میزان تست ها نیز گفت: وزارت بهداشت بیشتر به دنبال انجام تست های هوشمندانه و هدفمند است. وی ابراز داشت: در اوایل ورود این ویروس و شرایط
خدمات دهی به بیماران کرونایی در بیمارستان های ایلام مطلوب است
سن، بیماری های زمینه ای، میزان شدت بدحالی بیماران و مراجعه دیرهنگام آنان به مراکز درمانی از عوامل افزایش دهنده میزان مرگ و میر در بین بیماران مبتلا به کرونا هستند. معاون درمان وزارت بهداشت اضافه کرد: تعداد 4 دستگاه اکسیژن ساز به استان ایلام اختصاص یافته و در ادامه نیز تلاش خواهیم کرد که تعدادی دستگاه اکسیژن ساز و دستگاه های کمک تنفسی برای استفاده بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی
با حضور نیروهای بسیجی، طرح محله محور شهید قاسم سلیمانی آغاز می شود
سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اجرای طرح محله محور شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: طرح مشترکی در کشور مورد توافق وزارت بهداشت و سازمان بسیج قرار گرفت و تعهدنامه ای در همین راستا بین وزارت بهداشت و سازمان بسیج ایجاد گردید. وی با اشاره به هدف این طرح گفت: با توجه به شیوع مجدد بیماری کووید 19 هدف
استاندار ایلام: بیماران کرونایی به دلیل تکمیل ظرفیت بیمارستان ها در منازل بستری هستند
استفاده این بیماران است که متأسفانه امکان تهیه آن به سختی میسر است. استاندار ایلام خاطرنشان کرد: امروز در سفر معاون درمان وزارت بهداشت: ضرورت تهیه دستگاه های اکسیژن ساز خانگی را اعلام کرده ایم. امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکل برطرف شود. استاندار ایلام نیاز فوری شهرستان های دره شهر، سرابله، مهران، دهلران و آبدانان به دستگاه اکسیژن ساز را اعلام کرد و خواستار آن شد که در اختصاص این دستگاه ها تسریع شود. انتهای پیام/180/س
لزوم اختصاص تجهیزات پزشکی به بیمارستان های ایلام/ سلامت مردم اولویت اصلی است
زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان استان و تامین دستگاه ها و لوازم حیاتی پزشکی مورد نیاز در استان از جمله دستگاه اکسیژن ساز در مرکز استان و سایر شهرستان های استان، یادآور شد: در مجموع 500 سیلندر اکسیژن را خریداری نموده ایم اما کماکان در این حوزه نیازمند مساعدت ویژه وزارت بهداشت هستیم. سلیمانی دشتکی بیان کرد: برای تامین تجهیزات حوزه بهداشت و درمان استان تلاش های خوبی انجام شده و در این زمینه
عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان “عباسی” میاندوآب آغاز شد
و حتی خصوصی یکی از راه های جذب متخصصان و ماندگاری نصیرن در شهرستان هاست، افزود: این طرح نیز یکی از راه های ماندگاری متخصصان حوزه درمانی و تکمیل فضای های درمانی استاندارد در میاندوآب به شمار می رود که با زیربنای 20 هزار متر مربع از اقدامات خوب وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی است. وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پایگاه فوریت های پزشکی این شهرستان در محور میاندوآب