سایر منابع:
سایر خبرها
تجهیز بیمارستان نیشابور با 15 سری کامل ICU ودستگاه اکسیژن ساز
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی ؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در سفر به نیشابور در اول آبان ماه برای تحویل این تجهزیات قول مساعد دادکه هم اکنون شاهد وصول و تحویل این تجهیزات هستیم. دکتر محسن عظیمی نژادافزود:ازامروزمی توانیم به 60 بیمار نیازمند بخش مراقبت های ویژه خدمات ارائه دهیم این در حالیست که تعداد تخت بخش مراقبت های
ارائه گزارش رئیس بیمارستان لار از اجرای 5 پروژه به خبرنگاران
درگیری فیزیکی با پزشکان و پرستاران دیده نشده است که نشان از فرهنگ مردم است. والی پور به فعال بودن 10 تخت در بخش NICU یا نوزادان اشاره و از اضافه شدن 5 تخت جدید خبر داد و افزود: در حال حاضر 15 تخت در بخش ICU بزرگسالان وجود دارد و در آینده نزدیک نیز 10 تخت ویژه NICU یا همان بخش اطفال افزوده می شود. به گفته رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با بهره برداری از 5 پروژه در حال اجرا، تعداد تخت های این بیمارستان از 240 تختخواب به 340 تخت افزایش پیدا می کند. عکاس: ابوذر بیغرض ف 110 ...
کرونا نفس کادر درمان را به شماره انداخته است
به بخش عفونی بیمارستان سری بزنید چهره های خسته مان را می بینید. اما با همه این سختی ها کادر درمان برای درمان بیماران کرونایی تلاش می کنند. ابراهیمی از پزشکان بیمارستان حضرت رسول فردوس گفت: در حال حاضر ضریب اشغال تخت در بیمارستان به صد در صد رسیده است و تمام تخت های آن اشغال است. او افزود: از شروع همه گیری کرونا 26 نفر از پرسنل این بیمارستان به کرونا مبتلا شده اند
هیچ بیماری به علت بدهی بر روی تخت بیمارستان های خراسان شمالی نیست
آماده شده است که به آن ها نیاز پیدا نکردیم و تا کنون تعداد تخت ها را مدیریت کرده ایم و از دیگر سو بیماران هم تمایلی به استفاده از تخت های نقاهتگاهی نداشتند. بیانی افزود: تخت های مراقبت های ویژه در این استان را از 52 تخت به 102 تخت افزایش داده ایم و در بیمارستان امام حسن نیز چهار بخش مراقبت های ویژه تجهیز شده داریم که البته هنوز به بخش مراقبت های ویژه تجهیز شده نیاز نشده است در عین حال آماده هستیم تا ای سی یوی 5 و 6 را هم به محض نیاز راه اندازی کنیم. خراسان شمالی با دارا بودن 863 هزار نفر جمعیت از ابتدای مرداد ماه امسال در وضعیت قرمز قرار دارد. ...
محدودیت های سخت کرونایی در شهرضا؛ قرنطینه 2 هفته ای در انتظار این شهرستان
بیمارستان بستری هستند. تنهایی با بیان اینکه تعداد زیادی از پرستاران مریض شدند و در یک هفته نزدیک 30 نفر از پرسنل بهداشت و درمان در مرخصی استعلاجی کرونا هستند، تصریح کرد: ریزش های درمانی بسیار است و از شهرستان های مجاور پرستار گرفته ایم. وی با بیان اینکه ثابت شده بر اثر تغییرات ژنتیکی ویروس 10 برابر مسری تر شده است، افزود: با یک ویروس وحشی روبه رو هستیم و بعضی از افراد این شرایط را
اهدای خون از مصادیق کمک مومنانه است/ مردم در اهدای خون یاری گر کادر درمان باشند
مطلوبی است و تاکنون جوابگوی نیاز استان بوده است و نیازی به شبکه خونی کشور پیدا نشده اما چنانچه کاهش حضور اهداکنندگان تداوم پیدا کند ممکن است این وضعیت تغییر کند. وی افزود: در 6 ماهه نخست امسال در حدود 13 هزار نفر برای اهدای خون به پایگاه های استان مراجعه کردند. هاشمی تصریح کرد:بیش از 90 درصد اهداکنندگان خون، اهداکنندگان دائمی هستند و کاهش تعداد مراجعات ناشی از کاهش اهداکنندگان
553 نفر از کادر بیمارستان امام (ره) ارومیه به کرونا مبتلا شده اند
ایم. رییس بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه ادامه داد: تاکنون حدود هزار و 800 نفر برای درمان در این بیمارستان بستری شده و حدود 2 هزار نفر نیز خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کرده اند. نصیری گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در آذربایجان غربی، 445 نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شده و 307 نفر نیز جان خود را از دست داده اند. وی افزود: در حال حاضر نیز 166
کنترل کرونا در سرما سخت تر است/ 80 درصد تخت های ویژه تکمیل شد
/> وی به تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان های کرونایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز اشاره کرد و افزود: در دانشگاه علوم پزشکی اهواز یک هزار و 200 تخت بستری عادی و 350 تخت مراقبت های ویژه به منظور مراقبت از بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است که از این تعداد 600 تخت بستری عادی و 280 تخت مراقبت های ویژه اشغال شده است؛ همچنین اکنون 50 درصد از تخت های عادی بستری و 80 درصد از تخت های مراقبت
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / چهارشنبه 28 آبان 99
جدی تر دارند که این داروها از بیمارستان تهیه می شود و به تازگی هم سازمان های بیمه گر جبران هزینه های این بیماری را می پذیرند و در صورت حساب بیمارستان این مهم لحاظ می شود. به گفته این مسؤول، با اقدامات انجام گرفته حداکثر یک هزارو 200 تخت برای این بیماران در نظر گرفته شده که در زمان حاضر مجموع ظرفیت تخت های بیمارستانی استان حدود 2 هزار نفر است. 10 نفر دیگر بر اثر کرونا در قم جان
اعلام جزییات محدودیت کرونایی در خوزستان جمعه آینده
به گزارش آبادان خبر ، غلامرضا شریعتی چهارشنبه شب اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونا در کشور و همزمانی با زمان سنتی پیک سندورم حاد تنفسی که به سیستم درمان فشار زیادی وارد کرده، بناست که سلسله محدودیت جدید و ویژه در کشور اجرایی شود. وی شرایط خوزستان را از لحاظ کرونا نسبت به سایر استان های کشور بهتر و قابل قبول توصیف کرد و افزود: به ویژه در 2 هفته گذشته وضع خوزستان روبه بهبود بوده و
بیشترین دلیل فوتی های کرونا، سن زیاد و نقص ایمنی بدن بیماری بوده است
نیز بصورت سرپایی ویزیت و درمان شدند و در حال حاضر 166 بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند. رئیس بیمارستان امام خمینی ارومیه اظهارکرد: اوج ابتلا به کرونا در همکاران بیمارستان، در موج دوم بیماری بود و در مجموع تا به امروز 335 نفر از گروه پرستاری و در مجموع 553 پرسنل بیمارستان به این بیماری مبتلا شدند و برخی نیز همچنان از عوارض کرونا رنج می برند. وی با اشاره به اینکه، پرسنل
30 تخت بستری به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد اضافه شد
لرستان عنوان کرد: این تخت ها در مجموعه کلینیک قدیم تخصصی بیمارستان آماده شده اند و در صورت نیاز برای خدمات دهی به بیماران کووید 19 از آنان استفاده خواهد شد. پزشکی خاطرنشان کرد: تاکنون 220 تخت در بیمارستان شهدای عشایر فعال بوده که با اضافه شدن این تعداد مجموعا 250 تخت در این بیمارستان برای بستری بیماران وجود دارد. وی بیان کرد: برای راه اندازی 30 تخت جدید برای بستری بیماران، حدود یک میلیارد ریال هزینه شده است. لازم به ذکر است تاکنون بیش از 50 هزار نفر در استان به کرونا مبتلا شده و 996 نفر بر اثر این بیماری فوت کرده اند. انتهای پیام/ ...
ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی زرند به 75 درصد رسید
با ظرفیت 50 تخت و تجهیزات کامل برای شرایط اضطراری، ایجاد پد هلیکوپتر با آخرین استانداردهای روز و نظارت هوا نیروز کرمان و ایجاد اشپزخانه جدید با استانداردهای روز و تجهیرات مدرن و پیشرفته (HACCP) در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان زرند خبر داد و گفت: همچنین دستگاه اکسیژن ساز و دستگاه بی خطر سازی پسماند های بیمارستان و این شهرستان نصب شده است. وی اجرای هتلینگ در بخش های مختلف بیمارستان را
2500 نفر از کارکنان علوم پزشکی همدان به کرونا مبتلا شدند
پرسنل بیمارستانی کوچکترین کم کاری در خدمت رسانی به بیماران نداشتند و کادر بهداشت و درمان با تمام وجود تلاش کردند. حیدری مقدم گفت: استان همدان دارای سه هزار و 210 تخت بیمارستانی است و در صورت بروز شرایط بحرانی بیماری، حتی اگر پنج درصد جمعیت استان به کرونا مبتلا شوند نیازمند 35 هزار تخت بیمارستانی هستیم. وی یکی دیگر از دغدغه های بخش درمان را کمبود دستگاه اکسیژن دانست و افزود: هم
1800 بیمار کرونایی تاکنون در بیمارستان بزرگ دزفول بستری شده اند
که سه هزار و 800 نفر از این تعداد برای درمان در بیمارستان بستری شده اند؛ ضمن اینکه بیش از 80 درصد از این بیماران نیز بهبود یافته اند و ترخیص شده اند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول، جمعیت تحت پوشش این دانشگاه را 428 هزار نفر برشمرد و افزود: 325 هزار نفر توسط پرسنل دانشگاه غربالگری شده اند. قمیشی با اشاره به غربالگری چهار هزار مادر باردار در دزفول، تصریح کرد: در این بین 62
از ابتدای شیوع کرونا تا تاریخ 22 آبان 2415 مبتلا به کرونا در شرق استان کرمان / بیشترین مبتلا به کرونا از ...
/> چند نفر از پرسنل درمان به کرونا مبتلا شده اند؟ دکتر رئیسی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: از زمان شیوع بیماری تا امروز 27 آبان ، تعداد 190 نفر از پرسنل درمان ما متاسفانه به کویید 19 مبتلا شده اند که این امار رو به افزایش است. چه ارگانی مسئولیت برخورد با برگزارکنندگان مراسمات عزا و عروسی و ... دارند؟ دکتر رجایی معاونت توسعه و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی در
گروه های جهادی پشتیبان واقعی کادر درمان/ فشار مشکلات اقتصادی و بیکاری بیش از کروناست
) در تنها بیمارستان شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای کنگره بزرگداشت سرداران و 275 شهید شهرستان ابرکوه با محوریت محرومیت زدایی و تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور جهادگران برای کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت، با هماهنگی مدیریت بیمارستان شیفت ایثار ویژه افراد داوطلب، راه اندازی شد. فرمانده سپاه ابرکوه خاطرنشان کرد: تعداد 30 نفر از خواهران و برادران بسیجی و جهادگر شهرستان در
اضافه شدن 13 دستگاه تنفسی به بیمارستان های کرمانشاه/ همچنان کمبود دستگاه ونتیلاتور داریم
ملی نفت ایران به دانشگاه، در بیمارستان های استان به منظور تجهیز تخت های آی.سی.یو توزیع می شود. محمودرضا مرادی اضافه کرد: با توجه به اوج گیری ویروس کرونا یکی از نیازهای اساسی بیمارستان همین دستگاه های تنفسی است در این مدت تعداد 13 دستگاه اکسیژن ساز نیز به مراکز درمانی استان اضافه شده است. وی ادامه داد: نیاز به اکسیژن پایه اصلی درمان بیماران کرونا یی است همچنان در تهیه دستگاه
افزایش 50 تخت آی سی یو تا 2 ماه آینده در کرمانشاه
تا 2 ماه آینده به تخت های آی سی یو در استان افزوده خواهد شد. مرادی با اشاره به روند صعودی و افزایش موارد بستری کرونا در استان بیان کرد: هم اکنون بیش از نیمی از تخت های آی سی یو در استان کرمانشاه به بیماران کرونا اختصاص دارد. وی خاطر نشان کرد: در این مدت تعداد 13 دستگاه اکسیژن ساز نیز به مراکز درمانی استان اضافه شده است و با توجه به اینکه اکسیژن پایه اصلی درمان بیماران کرونایی است همچنان در تهیه دستگاه های اکسیژن ساز با کمبود مواجه هستیم.
افزایش 50 تخت آی سی یو تا 2 ماه آینده در کرمانشاه
ستان افزوده خواهد شد. مرادی با اشاره به روند صعودی و افزایش موارد بستری کرونا در استان بیان کرد: هم اکنون بیش از نیمی از تخت های آی سی یو در استان کرمانشاه به بیماران کرونا اختصاص دارد. وی خاطر نشان کرد: در این مدت تعداد 13 دستگاه اکسیژن ساز نیز به مراکز درمانی استان اضافه شده است و با توجه به اینکه اکسیژن پایه اصلی درمان بیماران کرونایی است همچنان در تهیه دستگاه های اکسیژن ساز با کمبود مواجه هستیم. کد خبر 5074279
دو ماه صبر کنید؛ معوقات پرسنل بیمارستان امام خمینی پرداخت می شود!
است مجوز تعرفه خصوصی بیمارستان اخذ و مشکلات مالی بیمارستان تا حدودی مرتفع شده است، اظهار کرد: معوقات و سنوات 170 نفر پرسنل بازنشسته قبل پرداخت شده است و معوقات تعداد دیگری از پرسنل هنوز باقی مانده که تا دو ماه آتی تسویه خواهد شد. این مقام مسؤول با اشاره به شرایط کرونا یی و وضعیت اقتصادی کشور، یادآور شد: حفظ و نگهداری بیمارستان در شرایط کنونی دشوار است و بیمارستان امام خمینی علی رغم
متخصص عفونی: کرونا گرایش به رشته های عفونی را کاهش داد
دکتر فریبا کرامت روز سه شنبه در آیین تجلیل از کادر درمان اظهار داشت: شیوع کرونا استقبال رزیدنت های عفونی را کاهش داده و بیشتر رزیدنت ها از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انصراف دادند. وی اضافه کرد: حوزه عفونی جزو رشته های کم استقبال بوده و در صورت تداوم اپیدمی کرونا تا دو سه سال
ظرفیت تولید اکسیژن بیمارستان مهاباد 2 برابر شد
بیماران به دستگاه اکسیژن ساز این دستگاه می توانند کمک بسیار خوبی به بیمارستان و درمان بیماران کرونایی نماید. بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان های قدیمی آذربایجان غربی است که هم اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با 301 تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می کند. مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، 67 خانه بهداشت روستایی، 18 مرکز سلامت روستایی و شهری، 11 پایگاه سلامت و بیش از 200 مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است. ...
درمان گران غیرمجاز کرونا درانتظار برخورد قضایی باشند
بزرگ دزفول ادامه داد: تجهیزات لازم از وزارت بهداشت خریداری شده و اکنون تعداد تخت های آی سی یو برای بیماران کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول به 56 تخت رسیده است. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: بیمارستان بزرگ دزفول سه دستگاه اکسیژن ساز دارد و یک دستگاه دیگر نیز برای جوابگویی به نیاز بیماران کرونایی به زودی نصب می شود. وی افزود: جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول در حال
امیر سرتیپ دوم مؤذنی:
ارتش در 4 شهر استان با 14 ایستگاه غربالگری فعال شد. امیر سرتیپ غلامعلیان افزود: 5 هزار نفر مورد پایش قرار گرفتند و در مراحل اولیه بیماری درمان شده اند. وی اهدای 4 مرحله بسته های بهداشتی را از جمله خدمات ارتش در استان عنوان کرد و گفت: بیمارستان امام حسین(ع) ارتش نیز بعنوان یک بیمارستان معین در استان، 22 درصد از تخت های ای سی یو و 42 درصد از تخت های بستری را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده است. در پایان حسین کامیاب به عنوان رییس بیمارستان امام حسین(ع) معرفی و از خدمات محسن یوسف زاده تقدیر شد. ...
کمبود متخصص و تجهیزات پزشکی جدی ترین معضل مناطق محروم/ نبود جراح قلب دغدغه اصلی مردم کردستان است
96 تخت فعال با بیش از 400 پزشک عمومی و 307 پزشک متخصص در حال ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم هستند. طبق آمار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در حال حاضر در استان کردستان در اکثر رشته های پزشکی متخصصانی در حال ارائه خدمات به مردم هستند ، اما هنگامی که یکی از شهروندان کردستانی به دلیل نبود متخصص قلب و تجهیزات پزشکی جهت جراحی قلب دست و پنجه نرم می کند آن زمان است که می توانید محرومیت را در
افزایش تخت های بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد
تعداد 96 بیمار در بیمارستان میبد بستری هستند و خدمات تشخیصی و درمانی دریافت می کنند، گفت: از این تعداد 18 نفر در بخش مراقبت های ویژه و بقیه در بخش های عادی بستری هستند. فرحزادی افزود: با تجهیزاتی که به همت خیران، مردم و دولت تامین شد تخت های ویژه آی سی یو بیمارستان از هفت تخت به هیجده تخت افزایش یافت و بیماران، دیگر نیاز به اعزام به مرکز استان جهت بستری در بخش مراقبت های ویژه ندارند.
آمادگی سپاه برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی
اعلام نیاز کند بسیجیان را برای کمک رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان های استان فراخوان خواهیم داد. فتاحی در ادامه اشاره ای هم به اختصاص 60 تخت در بیمارستان امام حسین (ع) کرمانشاه به بیماران کرونایی داشت و گفت: این بیمارستان مجهز به امکانات لازم برای درمان بیماران کرونایی است. انتهای پیام/ز