تنها 30 درصد اصناف مهاباد فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کنند
سایر منابع:
سایر خبرها
فرماندار مهاباد از همکاری اصناف در اجرای محدودیت ها قدردانی کرد
متخلفان نخواهیم داد. فرماندار مهاباد اظهار داشت: علاوه بر محدود شدن فعالیت اصناف، کارکنان نهادهای دولتی نیز در این مدت با توجه به وضعیت قرمز و یا نارنجی شهرستان به ترتیب با دو سوم و یک سوم ظرفیت حضور خواهند داشت. شجاعی ابراز امیدواری کرد که با مشارکت و همدلی همه اقشار مردم امکان مهار شیوع بیماری کرونا وجود داشته و با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری
90 درصد اصناف تایباد پروتکل های مقابله با کرونا را رعایت می کنند
شهرستان افزایش یافته و نسبت به هفته های قبل افزایش چند برابری داشته است. فرماندار تایباد روند رو به افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهر تایباد را نتیجه جدی نگرفتن بیماری کووید 19 ، کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده نکردن از ماسک، برگزاری برخی مراسم جمعی و رعایت نکردن فاصله اجتماعی دانست و از شهروندان خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از
هدیه سرخ برای نجات زندگی / در این روز های کرونایی بیماران خونی با کمبود خون مواجه هستند
در حال حاضر یکی از بهترین روش های درمان مبتلایان به کرونا استفاده از پلاسمای بهبود یافتگان است و سازمان انتقال خون اهدای پلاسمای بهبود یافتگان را در دستور کار دارد. بشیر حاجی بیگی سخنگوی سازمان انتقال خون ایران افزود: بهترین زمان برای اهدای پلاسما بهبودیافتگان حداقل 14 و ترجیحا 28 روز بعد از بهبودی است تا در این فاصله زمانی مطمئن شویم که آن ها دیگر ناقل نیستند و می توان بدون
شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی دقت بیشتری داشته باشند
با کمک مردم استان بتوانیم شیوع این بیماری را کاهش دهیم. حبیب زاده خاطر نشان کرد: روند شیوع در استان همچنان افزایشی هست و سفر و تجمع خانوادگی همچنان عامل شیوع بیماری کرونا است و امیدواریم تجمع های خانوادگی و به ویژه عروسی ها کاهش داشته باشد. وی افزود: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد. پایان پیام/ 365
فرماندار نحوه اعمال محدودیت های مهاباد را تشریح کرد
به زرد تبدیل شود. ایرج شجاعی در پایان با بیان اینکه بیش از 51 درصد دلایل ابتلا به کرونا در مهاباد ناشی از نشست ها و دورهمی های خانوادگی است از شهروندان خواست ضمن رعایت دستورالعمل ها از دروهمی های خانوادگی جدا خودداری نمایند. قاسم امینی رییس مرکز بهداشت شهرستان مهاباد نیز در این جلسه اظهار کرد: برای کنترل ویروس کرونا تنها 3 راه حل واکسن، درمان قطعی و ایمنی جمعی وجود دارد که 2
فرماندار: مهاباد در آستانه ورود به وضعیت قرمز کرونا قرار دارد
کسانیکه دارای حقوق ثابت نیستند به ازای هر نفر یک میلیون ریال به مدت چهار ماه به حساب سرپرستان خانوار پرداخت خواهد شد. رییس مرکز بهداشت و درمان مهاباد هم در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری اصناف و بازاریان در راستای اعمال محدودیت های اجتماعی بیان کرد: هم اکنون خستگی کادر درمانی بیمارستان کاملا مشهود بوده به طوریکه ادامه این روند موجب ناتوانی این نیروها در ارایه خدمات به بیماران خواهد شد
مشکلی در تامین مرغ منجمد در شاهین دژ وجود ندارد
صورت روزانه در پنج فروشگاه سطح شهرستان توزیع خواهد شد و در صورت نیاز و تا ثبات بازار این توزیع در مراحل بعدی نیز ادامه خواهد داشت. رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ اظهار داشت: به فروشندگان مواد غذایی و عرضه کالای اساسی نیز تاکید شده است که به افرادی که پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند خدمات ارایه نشود. نقدی با اشاره به اینکه
ظرفیت پذیرش بخش بیماران کرونایی در اشنویه تکمیل شده است
رسیده است که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد افزایش این آمار خواهیم بود. سرپرست شبکه بهداشت و درمان اشنویه بی دقتی و سهل انگاری برخی مردم را در عمل نکردن به مقررات بهداشتی عامل مهم شیوع ویروس کرونا ذکر کرد و ادامه داد: برای پیشگیری از وضعیت حاد موجود باید همه اقشار شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند. زرزا تاکید کرد: هرچند که میزان استفاده از ماسک طی هفته های اخیر
روزهای سخت مدافعان سلامت در بیمارستان ها/ازحال و روز پرستاران و کادر درمان تا خستگی های شغلی که التیامی ...
راستا انجام شود. پرستاران و کادر درمان در بیمارستان های مراغه به عنوان سفید پوشان عرصه سلامت در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا هستند که این روزها فشار کاری زیادی را تحمل می کنند تا از عزیزان ما مراقبت کنند که وظیفه ما در مقابل آنها سنگین است. عدم استفاده برخی از شهروندان از ماسک عصر هنگام برای بررسی وضعیت شهرستان در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی به مرکز
فرماندار شهرستان آران و بیدگل اعلام کرد: پلمپ مغازه هایی که خود مغازه داران ماسک نمی زنند و به مشتریان ...
به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل اعلام کرد: مغازه مغازه دارانی که خودشان ماسک نمی زنند و به مشتریان بدون ماسک خدمت ارائه می دهند، پلمپ می شود. وی افزود: این طرح از امروز پنجشنبه 29 آبان 1399 در سطح شهرستان آران و بیدگل اجرا می شود و این کار توسط تیم بازرسی شبکه بهداشت و درمان این
وضعیت کاشان، همچنان قرمز و در حالت بسیار خطرناک است
همیشگی به شهروندان این است که آنها می توانند با رعایت نکات بهداشتی،استفاده از ماسک و یا گان از بیماری کرونا مصون بمانند وحضور آنان هیچ منعی ندارد. مدیر مرکز بهداشت کاشان اضافه کرد: مقرر شد از شنبه یکم آذر ماه طبق مصوبه کشوری ستاد مدیریت کرونا کشور به غیر از اصناف گروه یک، فعالیت تمامی اصناف گروه دو،سه وچهار به مدت یک هفته متوقف شود. دهقانی همچنین از تقسیم اصناف گروه یک را به دو
گروه انذار ستاد کرونای پردیس از سوم آذر فعال می شود
با اشاره به سایر مصوبات نشست اظهار داشت: اصناف تنها تا ساعت 6 عصر اجازه حضور در واحد صنفی خود را دارند و با متخلفین بی توجه به قانون وضع شده، برخورد قانونی می شود. وی با بیان اینکه در شهرستان پردیس ممنوعیت تردد از ساعت 9 شب تا 4 صبح نداریم ، اظهارداشت: این محدودیت برای شهرستان پردیس اعمال نمی شود اما از شهروندان و اصناف درخواست وانتظار داریم به دستور العمل های ستاد مقابله با کرونا
تعطیلی واحدهای صنفی متخلف در بیضا
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا گفت: 9 واحد متخلف بهداشتی به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا، در بازدید های ضربتی تیم مقابله با کرونای این شهرستان تعطیل شدند این واحدها شامل مرغ فروشی، رستوران ، نمایشگاه خودرو و قصابی بود . وی افزود: شهروندان می توانند تخلفات بهداشتی اصناف را به واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان و یا سامانه 190 اعلام کنند.
اخطار کتبی به 812 واحد صنفی در شهرستان رشت/ 14 واحد صنفی پلمب شدند
آژانس خبری ریحان : علی فتح اللهی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اقدامات فرمانداری در راستای اجرای طرح محدودیت های جدید کرونایی از ساعت 18 و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان رشت ، اظهار کرد: پس از گذشت یک هفته از اجرای این طرح 10 تیم بازرسی در قالب 100 نفر از کارشناسان ادارات بهداشت و درمان، تعزیرات، اصناف، صمت و فرمانداری با همکاری نیروی انتظامی در قالب تیم های ویژه نظارت بر
کاهش بستری شدگان بخش کرونا در مهاباد
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد با اشاره به کاهش شمار بستری های مبتلا به کرونا در این شهرستان گفت: هم اکنون 132 بیمار در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی این شهرستان بستری هستند که در مقایسه با هفته گذشته 50 نفر کمتر است. امیر بهزاد افزود: همکاری شهروندان در اجرای دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و
سرقت تجهیزات بیمارستان موقت مهاباد تکذیب شد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: در پی نشر شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر سرقت اموال بیمارستان موقت توسط تعدادی از اهالی یکی از مناطق فهیم شهرستان مهاباد این مدیریت اخبار منتشر شده را کذب محض دانسته و با همشهریان ساکن در این منطقه ابراز همدردی نموده و اعلام می دارد پخش شایعات هدف دار سعی در خدشه دار کردن همدلی و وحدت
ظرفیت تولید اکسیژن بیمارستان مهاباد 2 برابر شد
درمان مهاباد اظهار داشت: همچنین با کمک یک میلیارد ریالی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی سیستم لوله کشی اکسیژن بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان که نیاز به اصلاح و بازسازی دارد، در دست تعمیر قرار گرفته و لوله های مخصوص برای جایگزینی خریداری شده است. بهزاد بیان کرد: پایانه گازهای طبی که بر روی کنسول های بالای تخت بیمار و کنسول های سقفی قرار دارند، نیز در این بیمارستان دارای مشکل و
توزیع 140 تُن کالای اساسی در مهاباد آغاز شد
و تجارت مهاباد با بیان اینکه این اقلام در 18 منطقه اصلی سطح شهر به مردم عرضه می شود، اضافه کرد: این سهمیه در فروشگاه های واقع در خیابان پلیس، سیدنظام، خیابان طالقانی شرقی، کوی دانش، زمین های شهرداری، باغ شایگان و منطقه صارم بگ با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می گیرد. جهین اظهار داشت: با توجه به شرایط مقابله با کرونا از شهروندان و فروشندگان درخواست می شود فاصله گذاری اجتماعی را به خوبی
بازرسی های بهداشتی ادارات و اصناف چابهار افزایش می یابد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر مهدی میرادی مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار در نشست ستاد کرونا چابهار اظهارداشت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در ماه های اخیر و همچنین افزایش موارد مبتلا و مشکوک در سطح این شهرستان نیاز است به طور جدی تر بر رعایت پروتکل های بهداشتی و شیوه نامه های پیشگیری از کرونا نظارت شود. او افزود: با توجه به تقسیم بندی
تذکر نماینده مهاباد به نمکی درباره لزوم درمان رایگان بیماران کرونایی
بخش جراحی مغز و اعصاب در شهرستان های مرزی و تصادف خیز. لزوم به کارگیری لیسانس های مامایی و پرستاری بعد از اتمام طرح در کادر وزارت بهداشت و درمان با توجه به کمبود نیرو، لزوم ممانعت از استفاده مدیران به مدت 2 دوره در تصدی مدیریت دانشگاه های علوم پزشکی استان ها
جزییات محدودیت های شهرستان پردیس اعلام شد/ منع رفت آمد از پردیس به تهران وجود ندارد
های بازرسی با همکاری نیروی انتظامی، فرمانداری، اصناف و بهداشت و درمان و بررسی عملکرد اصناف اشاره کرد و خاطرنشان شد : با توجه به اینکه شهرستان پردیس بدلیل وجود مناطق فعال تولیدی، کارخانه ها و اصناف مختلف دارای فعالیت بالای اقتصادی است از همه آنها تقاضا داریم بر رعایت نکات و مصوبات کوشا باشند تا مشکلی برای آنها در بازرسی ها بوجود نیاید. رضایی در ادامه گفت: تیم نظارتی یادشده با همکاری
ظرفیت بستری بیمارستان عباسی میاندوآب تکمیل شد
ریاست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی قول تخصیص یک دستگاه ام. آر.آی را برای را برای این شهرستان از وزیر بهداشت گرفته است، اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف اکسیژن در بیماران مبتلا، دومین فاز اکسیژن ساز بیمارستان عباسی این شهرستان نیز به زودی وارد مدار مصرف می شود. وی با درخواست از شهروندان برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شست وشوی مرتب دست ها و رعایت فاصله
180 بازرسی از واحدهای نانوایی اشنویه انجام شد
است ادامه داد: از 125 واحد نانوایی در این شهرستان 80 واحد در مناطق شهری و 45 واحد در مناطق روستایی قرار دارد. رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال محدودیت های جدید بر فعالیت های واحدهای صنفی، اکیپ بازرسی مشترک کارشناسان بهداشت محیط و اتاق اصناف و فرمانداری در این شهرستان تشکیل شده و روزانه بر اجرای این محدودیت ها نظارت می
بازدید میدانی اعضای ستاد مقابله با کرونا از سطح شهرنی ریز
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز، شب گذشته مراد هدایت سرپرست فرمانداری بهمراه فرمانده انتظامی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز ،روسای شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت ،اتاق اصناف و بازرسان بهداشت محیط وتعزیرات شهرستان ضمن بازرسی و نظارت ازروند اجرای محدودیت های ستاد مبارزه با کرونا توسط اصناف و بازاریان بر رعایت موارد بهداشتی جهت قطع زنجیره ی شیوع کرونا بازدید بعمل آوردند.
شیوع کرونا در سایه رفتار متناقض برخی مسوولان مهاباد
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی هاژه، درحالیکه مسوولان ستاد مقابله با کرونای شهرستان مهاباد بر اعمال محدودیت های کرونایی و تعطیلی بازار تأکید می کنند، توزیع برخی کالا نظیر برنج، مرغ و شکر در مغازه ها ضمن اینکه جان بسیاری از شهروندان را به خطر انداخته موجی از انتقاد را در بین شهروندان و بازاریان درپی داشته است. مسوولان ستاد مقابله با کرونا بر اساس تصمیمات ستاد مرکزی کرونا در استان تعطیلی
فرماندار رشت در ارتباط تصویری با وزیر کشور پیشنهاد داد؛ تدوین بسته های حمایتی ویژه اصناف آسیب دیده از ...
شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان رشت، اظهار داشت: تعداد 100 نفر از کارشناسان ادارات شامل شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات، اصناف، صمت و فرمانداری با همکاری نیروی انتظامی در قالب تیم های ویژه، نظارت بر اجرای این طرح را عهده دار هستند که خوشبختانه با همکاری اصناف زحمتکش، روند اجرای طرح محدودیت زمانی فعالیت اصناف، هر شب نسبت به شب گذشته بهتر بوده است. وی عادی انگاری بیماری کرونا و عدم رعایت
مهاباد از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفت
.../ شمار جان باختگان به 239 نفر افزایش یافت شناسایی 31 بیمار کرونایی جدید در مهاباد آقازاده با اشاره به اینکه موج سوم کرونا بسیار گسترده تر است، افزود: 27 بیمار کرونایی هم در همین مدت جان خود را از دست دادند و 22 نفر هم مربوط به روز های قبل بوده که نتایج آن تازه مشخص شده است. او از مردم خواست با رعایت دستورات بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از سفر های غیرضروری، پرهیز از حضور در مهمانی و تجمعات و شست و شوی منظم دست ها ضمن حفظ سلامت خود تیم های بهداشتی و درمانی را یاری رسانند. انتهای پیام/ ...
تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان سراسر استان همدان
نمایند. افشاری با بیان اینکه خوشبختانه 80 درصد مردم شهرستان به استفاده از ماسک اقدام می کنند اضافه کرد: امیدواریم با رعایت سایر توصیه ها بویژه پایان دادن به رفت و آمدهای خانوادگی شاهد روند کاهشی شیوع بیماری باشیم. ملایر به پاس بیش از 9 ماه تلاش و از خودگذشتگی، با اهدا 16 هدیه و لوح تقدیر از زحمات پرسنل بیمارستان امام حسین (ع)، مهر، دکتر غرضی و شبکه بهداشت و درمان ملایر
فرماندار شهرستان آران و بیدگل در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس ستاد استانی مقابله با کرونا: با خاطیان کرونایی ...
رسانه های جمعی را در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: با خاطیان کرونایی شهرستان آران و بیدگل به جدیت برخورد قانونی می شود. فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی و استفاده از ماسک از سوی شهروندان تاکید کرد و بیان داشت: باید سواد تقویت بهداشت کرونایی و سواد حفظ سلامت و تاب آوری در مقابل بیماری ها را ترویج دهیم. وی
اعمال محدودیت های کرونایی در هندیجان مطلوب نیست/ استفاده از ماسک را جدی بگیریم
داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، گفت: تعدادی از مصوبات ستاد کرونا مبنی بر اعمال محدودیت های کرونایی از جمله؛ خاموشی پارک ها، جلوگیری از تجمع های شبانه جوانان و ممانعت از برگزاری مراسم ختم و عروسی در شهرستان به خوبی انجام نمی شود. او میزان استفاده از ماسک در سطح جامعه را 65 درصد عنوان کرد و افزود: در شرایط