سایر منابع:
سایر خبرها
43 واحد متخلف اجرای مصوبات ستاد کرونا در اردبیل پلمب شد
واحدهای صنفی شهرستان انجام شده است. فرماندار اردبیل اضافه کرد: در سه روز گذشته، علاوه بر پلمب 43 واحد متخلف، 100 واحد نیز به علت عدم تمکین در اجرای طرح مصوب ستاد ملی کرونا تعطیل و 33 واحد صنفی هم به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا به تعزیرات حکومتی معرفی شده است. به گزارش ایرنا، دکتر محمدرضا خلفی زاده رییس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل چند روز پیش اعلام کرد که
اصناف تالش 620 بار بازرسی شدند
اصناف متخلف، در مرحله اول به صورت تذکر و اخطار کتبی و در صورت تکرار تخلف، جریمه نقدی و پلمب خواهد بود. رئیس اتاق اصناف تالش ادامه داد: بیش از 9 هزار واحد تجاری در این شهرستان فعال است و به 700 واحد تجاری فاقد پروانه کسب، اخطار دریافت پروانه داده ایم و در صورت بی توجهی، پلمب خواهند شد. شیوع بیماری کرونا بیش از 200 کشور جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار مقابله با آن، رعایت
معدوم سازی گوشت فاسد در لامرد
مشکوک را به شبکه بهداشت و درمان یا اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند. وی افزود: کارشناسان واحد بهداشت محیط همراه با ادارات مرتبط، به صورت مستمر بر فعالیت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و فروش فرآورده های گوشتی، نظارت دارند.
90 درصد اصناف تایباد پروتکل های مقابله با کرونا را رعایت می کنند
: با اجرا و اعمال محدودیتهای جدید در تایباد تاکنون با 200 واحد صنفی متخلف برخورد شده که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده اند. سیاح با اشاره به بازدید از نانوایی های این شهرستان و تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در این واحدها ادامه داد: نظارت بر اماکن تجمع مردم بیشتر شده تا از شیوع و گسترش کرونا جلوگیری شود. وی گفت: طی 2 هفته گذشته روند ابتلا به بیماری کووید 19 در این
پلمب غذاخوری ها و دستگیری متخلف محیط زیست در تالش
سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران بهداشت با قدرت و بدون اغماض از سلامت مردم دفاع می کنند و روز گذشته پنج واحد عرضه غذا و خوراکی را در تالش به علت بی توجهی به پروتکل های بهداشتی تعطیل کردند. دکتر بختیار حیدرنیا از مردم و اصناف تالش خواست، برای حفاظت از سلامت فردی و اجتماعی در برابر ویروس منحوس کرونا، با ماموران بهداشت همکاری و پروتکل های بهداشتی را
فرماندار دیر: نظارت مدیران بر سلامت کارکنان ضروری است
/> فرماندار دیر تاکید کرد: در این مدت 2 هفته مدیران اجرایی نباید هیچ گونه بازدیدی به صورت گروهی از پروژه ها داشته باشند و هرگونه اجتماع، ختم اموات، عروسی در این مدت تعطیل و درصورت تخلف برخورد قضایی خواهد شد. وی در ارتباط با توزیع روغن خوراکی گفت: واحدهای صنفی برای خرید روغن با اتاق اصناف همکاری کنند تا در نقاط بیشتری روغن توزیع شود. معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: از
فرماندار چالوس: 101 واحد صنفی متخلف بهداشتی در چالوس پلمب شد + فیلم
محمد ناصر زندی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در چالوس اظهار داشت: تعداد هزار و 260 بازرسی و 50 واحد صنفی و در مجموع 101 واحد متخلف بهداشتی در این مدت پلمب شده است. وی با اشاره به محدودیت زمانی فعالیت اصناف افزود: از آنجا که پیش از این نسبت به عدم فعالیت اصناف گروه دو پس از ساعت 18 هشدار و تذکر داده شد، برخی از آنها پس از ساعت معین شده فعالیت داشتند و همکاری لازم را نداشته که این امر
روزانه بیش از 10 نفر در بیمارستان های کاشمر بستری می شوند
تعداد همراهی ها به حداقل رسیده است. واحدهای متخلف 15 روز پلمب می شوند در ادامه فرماندار کاشمر با تقدیر از زحمات شبانه روزی کادر بهداشت و درمان گفت: در شرایط کنونی حفظ سلامت مردم از مهم ترین اولویت هاست. مسلم ساقی افزود: از اسفندماه تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز حتی برای شرایط بدبینانه پیش بینی شد و این موجب گردید در این مدت با هیچ کمبودی در شهرستان مواجه نباشیم
پلمب یک گیم نت در شیروان
.... وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می کنیم که تخلفات واحدهای صنفی در شهرستان را به واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت گزارش دهند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان در ادامه گفت: همزمان با هفته دیابت، غربالگری دیابت (تست قند خون رایگان) در مرکز بهداشت شهرستان شیروان توسط واحد بیماری های غیر واگیر جهت همکاران انجام شد. هامی ادامه داد: در این راستا پمفلت های آموزشی نیز بین همکاران مرکز بهداشت توزیع و نکات آموزشی دیابت توضیح داده شد. پایان پیام/ 641 ...
درخواست فرماندار ملارد برای اعلام وضعیت قرمز شهرستان
ابلاغی مشاغل 3 و 4 بطور کامل تعطیل هستند خبر داد و گفت : اداره صمت، اتاق اصناف، اداره ورزش و جوانان و نیروی انتظامی نظارت جدی بر اعمال محدودیت ها را خواهند داشت. وی با بیان اینکه هرگونه امکانات زیرساختی لازم در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای افزایش انجام تست قرار خواهد گرفت افزود : محدودیت های بسیار جدی برای نقاطی که به صورت تفرجگاه در شهرستان ملارد تعریف شده اند اعمال خواهد شد.
اصناف متخلف 15 روز پلمپ می شوند/حفظ سلامتی مردم، اصلی ترین اولویت
به گزارش عصر همدان ؛ قدرت الله ولدی، فرماندار ملایر شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت شهرستان ملایر در طرح جدید محدودیت های کرونایی اظهار کرد: شهرستان ملایر بر اساس استانداردها و ارزیابی های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، متأسفانه در جمع شهرهای با وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا قرار گرفت. وی با اشاره به اجرای محدودیت های شهرهای قرمز در ملایر از
18 واحد صنفی متخلف در اردبیل پلمب شد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ، محمدرضا خلفی زاده، رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل گفت: 71 اکیپ نظارتی مقابله با کرونای شهرستان اردبیل بیش از 7500 تذکر چهره به چهره به واحد های متخلف دادند. او افزود: حضور اکیپ های نظارتی در همه اماکن جهت الزام آن ها به اجرای طرح های محدودیت و ممنوعیت فعالیت در حال بازرسی و نظارت های لازم هستند که با هشدار ها و تذکرات
مهر و موم فروشگاه های متخلف در آران و بیدگل
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل گفت: بازرسی ها و مهر و موم شامل حال تمام فروشگاه ها و مغازه ها اعم از نانوایی، قصابی ها، میوه فروشی ها، سوپرمارکتی ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی و سایر خدمات می شود. اسماعیل بایبوردی افزود: پرهیز از اجتماعات به منظور سلامتی شهروندان ضرورت دارد و مردم کماکان از حضور در اجتماعات و دورهمی ها پرهیز و از ماسک استفاده کنند.
33 درصد بیماران کرونایی شهرستان بیماری زمینه ای دیابت دارند
دلیل سهل انگاری در رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهرهای گرگاب، میمه، وزوان و لایبید آمار افزایش پیدا کرد. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه، با بیان اینکه 33 درصد بیماران کرونایی روزهای اخیر شهرستان دارای بیماری دیابت بودند خاطرنشان کرد: بین بیماری های زمینه ای و بیماری کرونا ارتباط خطرناکی دارد بطوریکه اغلب بیماران کرونایی بستری شده روزهای اخیر دارای یکی از بیماری های
پلمب واحد های صنفی متخلف کرونایی در عباس آباد
. فرماندار عباس آباد گفت: 391 مورد تذکر حضوری، 891 مورد بازرسی با نظارت، فرمانداری، بخشداری ها، شهردار یها، صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و بسیج صورت گرفت. بیشتر بخوانید: پلمب 3 هزار واحد صنفی مازندران به علت تخلفات کرونایی او از شهروندان عباس آبادی خواست با رعایت نکات بهداشتی و شیوه نامه های ستاد مبارزه با کرونا به ویژه تعطیلی مغازه ها در ساعات تعیین شده سبب کاهش ابتلا به این بیماری کرونا شوند.
کشف محموله مواد غذایی غیر قابل مصرف در شاهین شهر و میمه
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مسوول گروه مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: این مقدار مواد غذایی در بازرسی از بیش از 500 فروشگاه و واحد صنفی عرضه محصولات غذایی و بهداشتی کشف شده است. بهروز شمس افزود: در این زمینه 24 واحد صنفی متخلف مهرو موم و به مراجع قانونی معرفی شدند. کشف و جمع آوری بیش از چهار هزار و 69 کیلو گرم مواد غذایی غیر
کارگروه نظارت بر بازار و اماکن عمومی شهرستان تشکیل می شود/ مراسمات و تجمعات در کنگان ممنوع است/جریمه یا ...
روستا ، جمع آوری کودکان کار ، رعایت پرتکل های بهداشتی از طرف صنوف ، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در زمینه رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک توسط سمن ها و رسانه ها در فضای مجازی ، تشکیل کارگروه نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی با محوریت شبکه بهداشت و درمان ، ممنوعیت فعالیت دو هفته ای گروه های شغلی 3 و 4 در شهرستان کنگان ، تعطیلی آرامستان ها و پارک ها و بوستان شهری و روستایی ، جلوگیری از برگزاری مراسمات عروسی و تشییع جنازه و برخورد با آرایشگاه ها ، تشریفات و گل فروشی ها و مراکز خدمات دهنده به عروسی ها از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. خبرنگار:صلاح خنافره ...
71 اکیپ نظارت بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا در شهرستان اردبیل تشکیل شده است
بهداشت شهرستان اردبیل اعلام داشت: طی همین مدت نیز 10 امکنه متخلف نیز به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند. خلفی زاده یادآور شد: 16 واحد داروخانه و آزمایشگاه تشخیص طبی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نیز توسط این اکیپ ها مورد بازدید قرار گرفت. پایان پیام/ 365
سخت ترین تجربه کاری کادر درمان در دوران کرونا
/> وی افزود: بیشتر اتحادیه ها در اجرای مصوبه جدید هم همکاری لازم را داشته اند و با توجه به مصوبه ستاد کرونا به اصناف شهرستان توصیه شده است که فعالیت خود را صبح زود آغاز کنند. موسوی افزود: زحمات کادر درمان در طول چند ماه گذشته قابل تقدیر است و در حال حاضر نیازمند همکاری متخصصان در حوزه فرهنگ سازی هستیم. پلمپ 32 واحد صنفی متخلف درعدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مراغه
پلمب واحدهای صنفی متخلف بعد از پایان محدودیت ها آغاز می شود
ی فعالیت مشاغل گروه 3 و 4 ممنوع است و گروه یک و 2 به همان شرط رعایت پروتکل های بهداشتی و درج کدکیوآر اجازه فعالیت دارند. وی تأکید کرد: بیشتر شهرستان های خراسان رضوی وضعیت قرمز دارند که در این وضعیت مشاغل گروه 2 و 3 و 4 فعالیتشان ممنوع است و فقط مشاغل گروه یک آزاد هستند که با رعایت پروتکل های بهداشتی و دریافت کد کیوآر از سامانه وزارت بهداشت که الزامی است، فعالیت کنند، در غیر این صورت متخ
پلمب 2 واحد صنفی متخلف در شهرستان سربیشه
ملایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سربیشه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوا ن از بیرجند ، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، فعالیت کلیه واحد های صنفی به استثنای مشاغل ضروری گروه 1، از تاریخ 20 آبان ماه از ساعت 18:00 به بعد ممنوع اعلام شده است. او با اشاره به همکاری و مشارکت اتحادیه ها و واحد های صنفی شهرستان در اجرای این طرح که
علیه برگزارکنندگان هر مراسم عمومی در کاشمر اعلام جرم می شود
بهداشت و درمان اعلام نظر کنند. او ادامه داد: طی یک هفته گذشته توسط تیم های مشترک، 99 بازدید از اماکن عمومی و مراکز خدمات رسان صورت گرفته و تعداد 952 مورد بازدید از مراکز عرضه که محدودیت حضور تا ساعت 18 داشته اند انجام شده است و در هفته جاری سه واحد صنفی متخلف مهر و موم شده است. وی اضافه کرد: تاکنون 6 هزار و 400 مورد تست پی.سی.آر در شهرستان کاشمر انجام شده که نتیجه چهار هزار
مجازات حبس برای مالکان 2 واحد صنفی متخلف در آمل
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرامرز اکبری مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل گفت:پیرو بازدید و نظارت مستمر کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با مشاهده مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته از خوار بارفروشی متخلف در شهرستان، پس از تنظیم صورت جلسه و معرفی به مراجع قضایی ، شش ماه حبس تعزیری برای متصدی متخلف از سوی مراجع قضایی صادر شد. او افزود: به
اخطار کتبی به 812 واحد صنفی در شهرستان رشت/ 14 واحد صنفی پلمب شدند
آژانس خبری ریحان : علی فتح اللهی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اقدامات فرمانداری در راستای اجرای طرح محدودیت های جدید کرونایی از ساعت 18 و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان رشت ، اظهار کرد: پس از گذشت یک هفته از اجرای این طرح 10 تیم بازرسی در قالب 100 نفر از کارشناسان ادارات بهداشت و درمان، تعزیرات، اصناف، صمت و فرمانداری با همکاری نیروی انتظامی در قالب تیم های ویژه نظارت بر
مشارکت اصناف فسا در اجرای تعطیلی مغازه ها
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، مرادی معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان فسا، با اشاره به محدودیت فعالیت مشاغل از ساعت 18، گفت: بر اساس ارزیابی ها بیش از 70 درصد در اجرای طرح تعطیلی مشارکت کرده اند. او، بیان کرد: بازرسان مراکز بهداشت و درمان، صمت، اتاق اصناف، تعزیرات و نیروی انتظامی بر اجرای این نظارت دارند. معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان فسا
استقبال 98 درصدی کسبه اردبیل از مقررات اعلام شده ستاد کرونا/ پلمب 21 واحد صنفی در اردبیل
دکتر خلفی زاده، رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما ، از تداوم بازرسی های مرکز بهداشت اردبیل چهره به چهره از اماکن و واحدهای صنفی خبرداد و گفت: طی روز گذشته بیش از 8400 تذکر چهره به چهره به واحد های متخلف داده شد. وی افزود:علیرغم تمکین بالای 98 درصدی اماکن هنوز اماکنی هستند که به دلایل مختلف از جمله استیجاری بودن از اجرای داوطلبانه طرح امتناع می
سه هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی بروجرد انجام شد
در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داد: تعطیلی داوطلبانه بسیاری از صنوف شهرستان نشانه فرهنگ و آگاهی مردم از خطر کرونا و حمایت کادر درمان است. وی یادآور شد: بازرسی ها در بسیاری از موارد با تذکر، ارشاد و تعهد همراه بوده و اکیپ گشت مشترک نیروی انتظامی، بهداشت، صمت اتاق اصناف و تشکلهای صنفی در 2 نوبت صبح و عصر بر اجرای پروتکلهای بهداشتی نظارت دارند.
اصناف متخلف دلفان پلمب شدند
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان روز چهارشنبه به ایرنا گفت: پرونده 25 واحد صنفی متخلف این شهرستان به دلیل نقض مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا مبنی بر ممنوعیت فعالیت پس از ساعت 18، به دستگاه های نظارتی ارسال شده است. رضا رضایی افزود: براساس مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا تمام واحدهای صنفی شهرهای استان به جز تامین کنندگان مایحتاج عمومی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز
10 واحد صنفی متخلف در خوی پلمب شد
و پیشگیرانه صورت می گیرد. وی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی با سامانه تلفنی 190 تماس گرفته و گزارش و شکایت خود را مطرح کنند. به گزارش ایرنا، براساس مصوبه ستادکرونا، گشت های سه گانه بازرسی و نظارت، مراکز بهداشت و نیروی انتظامی همه روزه در مراکز مختلف شهرستان حضور و گشت زنی داشته و واحدهای صنفی متخلف را شناسایی و برخورد می کنند.
پلمب 10 واحد صنفی بی توجه به مصوبات ستاد کرونا
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران ؛ فرمانده انتظامی نکا گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در این شهرستان به اجرا در آمد. سرهنگ قاسم عزیزی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی در اجرای این طرح با همکاری ماموران اداره صمت روزانه از واحد های این شهرستان بازدید می کنند. او از پلمب 10 واحد صنفی متخلف به دلیل