دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۲۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فکر شهر ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۰:۳۹

گزارش نیچر؛ نقش "ناقلان خاموش" در شیوع کووید-19 چقدر است؟

فکرشهر: چه تعدادی از افراد پس از آلوده شدن به "سارس کوو-2"(SARS-CoV-2) بدون علائم هستند و نقش آنها در انتشار کووید-19 چیست؟ این ها مهمترین سوالات از ابتدای همه گیری کروناویروس بوده اند. به گزارش فکرشهر از ایسنا و به نقل از نیچر، اکنون شواهد و یافته ها نشان می دهد که از هر پنج نفر مبتلا به ویروس یک نفر بدون علائم خواهد بود و این افراد به طور قابل توجهی نقش کمتری در انتقال ویروس نسبت به افراد با علائم دارند اما محققان در مورد اینکه آیا این افراد "ناقلان خاموش" این همه گیری هستند اختلاف نظر ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)