تاکید استاندار تهران بر جبران عقب ماندگی تاریخی نظام سلامت در تهران
سایر خبرها
معاون استاندار همدان: خدمت به مردم سیاست محوری دولت در نظام اسلامی است
افزایی نداریم بر این اساس سیاست دولت و نظام نیز تعامل همه جانبه است و برهمین اساس برنامه سه ساله استان به همت استاندار و محوریت استانداری تدوین شده است. آزادبخت اظهار داشت: فرمانداران باید از ظرفیت های موجود به ویژه همفکری و همراهی ائمه جمعه و نمایندگان مجلس برای پیشبرد اهداف و کارها در راستای خدمت بهینه به مردم به خوبی استفاده کنند و در هر شهرستان با حفظ جایگاه مثلت خدمتگذاری فرماندار
توجه به نسل آینده از نان شب هم واجب تر است/ هیچ دانش آموزی در استان از آموزش محروم نمانده است
لازم را داشته باشند. مشکل تامین گوشی و تبلت دانش آموزان تا پایان ماه جاری مرتفع گردد خدابخش مرادی نافچی معاون سیاسی امنیتی استاندار در این جلسه به لزوم هدایت نذورات به سمت تامین تبلت و گوشی برای دانش آموزان تاکید کرد و اظهار داشت: تاثیر شیوع کرونا بر معیشت، سلامت، اقتصاد و زندگی مردم به ویژه در چهار دهک پایین جامعه بیشتر بوده و از طریق کمک های مومنانه که راهبردی از سوی رهبر
استاندار گیلان بر ضرورت تعیین تکلیف سریع معادن راکد استان تاکید کرد
معادن موجود استان تأکید و تصریح کرد: حمایت از بخش خصوصی در راستای تقویت ظرفیت های اشتغال و نیز تسهیل امور بهره برداران معادن و همکاری با آنان در چارچوب قانون باید مورد توجه فرمانداران و رئیسان شهرستانی باشد. نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر ضرورت افزایش سطح تعاملات اجتماعی و تعامل با جوامع محلی از سوی بهره برداران معادن، اظهار کرد: باید از ظرفیت های قانونی در راستای عمران و آبادانی
استاندار:ورود به ادارات چهارمحال و بختیاری مستلزم ارائه کارت ملی است
خوبی که دارد در دنیا بی نظیر است. عباسی افزود: تاکنون 145 پایگاه سلامت محور در قالب این طرح در استان فعال شده است و طبق پیش بینی ها این تعداد پایگاه به یک هزار و 200 مورد افزایش می یابد. وی تصریح کرد: فرمانداران در اجرای هرچه بهتر این طرح با ارائه امکانات و تجهیزاتی که در شهرستان ها اختیار دارند به نحو شایسته ای همکاری کنند. به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به
محدودیت های تردد در چهارمحال و بختیاری تا هفته آینده تمدید شد
جانبه فرمانداران برای اجرای این طرح مهم تصریح کرد: بیش از 1200 پایگاه برای اجرای این طرح در قالب تیم های مشترک از پایگاه های مقاومت بسیج، مراکز بهداشت هر شهر یا روستا، هلال احمر، نهادهای حمایتی و ... سازماندهی شده اند. وی خاطرنشان کرد: این انسجامی که در اجرای این طرح بین همه دستگاه های استانی ایجاد شده اتفاق ارزشمندی است و باید حداکثر استفاده از این رویداد بی سابقه را در جهت مقابله موثر با
"طرح شهید سلیمانی" با هدف بیماریابی/ تست سریع و قرنطینه مبتلایان به کرونا در استان تهران اجرایی می شود
گزارشات خوبی ارائه کردند، طرح بررسی و ارزیابی شده و در جهت تامین اهداف آن باید حرکت کنیم؛ هدف اصلی طرح بهره گیری از ظرفیت ها و مشارکت ها در شناسایی افراد بیمار و قرنطینه آنها است؛ از اینرو باید در کنار آن توسعه خدمات سرپایی و مراکز بستری را مورد توجه قرار دهیم. استاندار تهران افزود: سیر نزولی پذیرش بیمارستانی را شاهد هستیم که این موضوع باید تداوم پیدا کند، درست نیست که همه جا را تعطیل کنیم
محسنی بندپی: وجود خانه بهداشت به ازای هر 3300 نفر در تهران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه فرمانداران استان تهران و فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به تعداد خانه های بهداشت در استان تهران اظهار داشت در کشور به ازای هر 1100 نفر یک خانه بهداشت وجود دارد در حالی که در تهران به ازای هر 3300 نفر یک خانه بهداشت وجود دارد، علاوه بر این در کشور به ازای هر 10 هزار نفر
تمامی مهمانسراهای ادارات باید به قرنطینه بیماران کرونایی اختصاص یابد
علما، پایگاه بسیج، رابطین هلال احمر و رسانه ها نقش مهمی را ایفا می کند. معاون استاندار گفت: همچنین با توجه به سکونت بیش از 100 هزار تبعه بیگانه در این استان باید برای شناسایی و بیماریابی این افراد نیز همانند دیگر شهروندان استان مورد توجه قرار گیرند. مرعشی تاکید کرد: به منظور رفع مشکل پزشک و پرستار در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا ضروری است از ظرفیت نیروهای نظامی برخوردار از
پیش بینی ایجاد یک هزار و 200 پایگاه محله محور قرارگاه جهادی سلامت در چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد ، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست قرارگاه جهادی سلامت و محله محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در راستای اجرای هرچه بهتر طرح قرارگاه جهادی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و مهار ویروس کرونا ، فرمانداران شهرستان های 10 گانه، امکانات و تجهیزات لازم را در اختیار پایگاه های این طرح قرار دهند. او افزود: این طرح
به آسیب دیدگان از بارش های خوزستان تسهیلات ارزان قیمت داده می شود
. استاندار خوزستان افزود: بعد از این تماس دکتر نوبخت سریعا دستورات لازم را به بنیاد مسکن کشور ابلاغ کرد که منازل آسیب دیده را بررسی و تعیین خسارات کنند تا از محل ماده 12 با مجوز دولت هم مساعدت و هم وام و تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت در اختیار آسیب دیدگان قرار گیرد. وی اضافه کرد: همچنین فرمانداران اهواز و بندرماهشهر موظف هستند با هماهنگی بنیاد مسکن استان سریعا شرایط را مهیا
اعلام جزییات محدودیت های کرونایی هفته آینده
اجتماعی و اقتصادی توجهی نداشته باشیم. واقعیت این است که اول سلامت بعد دیگر ضرورت ها مورد توجه قرار گیرد. امیدورایم با یک برنامه کامل بتوانیم وضعیت بیماری را ساماندهی کرده و محدودیت ها و مشکلات مردم را کاهش دهیم. استاندار تهران: مترو و اتوبوس دو گلوگاه اصلی شیوع بیماری در تهران دکتر انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران نیز در این نشست با اشاره به تفاوت وضعیت تهران با سایر استان
استاندار آذربایجان شرقی خواستار تجهیز بیمارستان های استان شد
تعدادی از مراکز درمانی استان، گفت: در حال حاضر شهرستان های شبستر، هشترود، ملکان و کلیبر نیز به این دستگاه نیاز دارند. پورمحمدی با گلایه از عدم انجام تعهدات یکی از شرکت ها در نصب دستگاه های اکسیژن ساز در استان، از وزیر بهداشت پیگیری این موضوع را خواستار شد. استاندار آذربایجان شرقی همچنین با قدردانی از تلاش های مدافعان سلامت و مسئولان حوزه بهداشت و درمان در مقابله با بیماری
بمب ساعتی ویروس کرونا در تهران
وی ادامه داد: با نگاه سلامت محور امروز فرصت استثنایی برای شهرستان های استان تهران فراهم شده است تا با نگاهی عمیق تر نسبت به تامین زیرساخت ها اقدام شود. این موضوع در جلسه ای با حضور وزیر کشور نیز مورد تاکید قرار گرفت تا اصول کلی مشترک متناسب با شرایط هر یک از شهرستان ها تحقق پذیر شود. بی تردید باید نتیجه کار در طرح شهید سلیمانی مورد توجه فرمانداران قرار گیرد و با توجه به شرایط محلی و بافت بومی
هشتمین جلسه طرح کنترلی کرونا ویروس شهرستان رباط کریم / مشترک با استان و با حضور استاندار
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، نظام ملکشاهی در این جلسه که با حضور استاندار و فرمانداران برگزار گردید بیان کرد: موضوع اصلی سلامت مردم است و هرگونه سخت گیری فقط برای قطع زنجیره انتقال است. نماینده عالی دولت در این جلسه گزارش مختصری و کاملی از مهمترین عملکرد قرارگاه عملیاتی طرح جامع و هوشمند کرونا ویروس این شهرستان ازتاریخ 1399/9/1تا1399/9/10را ارائه نمود.
ردیابی هوشمند مبتلایان به کرونا/فقط 20درصد قرنطینه را رعایت کردند
به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا زالی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه فرمانداران استان تهران ویژه اجرای طرح شهید سلیمانی که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران و به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد با شاره به فرصت بسیار خوب فراهم شده برای ارتقا زیرساخت های بهداشتی استان تهران اظهار داشت: در این زمینه ضرورت دارد که فرمانداران استان به زیر ساخت های شبکه بهداشت شهرستان های استان تهران نگاه سلامت محور
آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی با حضور 2880 سفیر سلامت در کهگیلویه و بویراحمد
تقسیم بندی شده است، افزود: این طرح با هفت راهبرد و با حضور 739 تیم حمایتی، نظارتی و مراقبتی در همه نقاط استان اجرا می شود. استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این طرح با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و سپاه فتح و با همکاری فرمانداران اجرا می شود، عنوان کرد: برای اجرای این طرح ، دو هزار و 880 نیروی بسیجی و جمعی از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی استان فعالیت می کنند. وی ابراز
کرمان، پایگاه اصلی ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است
هوشمند و قوی و مبتنی بر تجربه چند ماهه دانست و گفت: فرماندهی عملیات به عهده سپاه است و بنابراین همه دستگاه ها و امکانات باید در اختیار قرار گیرند تا در گام اول که تا پایان ادامه دارد، شاهد کاهش میزان مبتلایان و تلفات باشیم. دکتر زینی وند گفت: تسامح، کم کاری و بی دقتی به این طرح ها جان مردم را فدا می کند، لذا مسئولیت شرعی و اخلاقی و قانونی به عهده داریم، همه امکانات استان و فرمانداران طرح
تعلل کنندگان در اجرای مصوبات قرارگاه ستاد کرونا باید پاسخگو باشند
با اشاره به فضاهای مورد نیاز برای راه اندازی نقاهتگاه ها در سطح استان گفت: اداره کل میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، هلال احمر، ورزش و جوانان، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و دستگاههایی که دارای مهمانسرا هستند مکلفند با اعلام نیاز قرارگاه با فوریت فضاهای مورد نیاز و امکانات خود را در اختیار مدیریت نقاهتگاه ها قرار دهند علاوه بر آن تمامی ادارات نیز باید فضاهای مورد نیاز برای استقرار پایگاه سلامت طرح حاج
تکمیل بیمارستان فردیس تا پایان سال / احداث بیمارستان "سیدالشهداء" تسریع می شود
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی عصر روز سه شنبه در بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سید الشهدا اظهار کرد: استان البرز ملقب به ایران کوچک علی رغم تراکم بالای جمعیت و رشد سریع مهاجرت در زمینه سرانه های بهداشتی و درمانی با ضعف جدی مواجه است. وی ادامه داد: بر این اساس دولت تدبیر و امید از سال 92 تاکنون توجه ویژه ای به این امر داشته و تحت عنوان نظام تحول سلامت، طی
واکنش استاندار البرز به ماجرای بیمارستان کمال شهر
در دستور کار قرار گرفت. شهبازی گفت: تنها بیمارستان یون درمانی خاورمیانه نیز در البرز در حال تکمیل است که با این روند پیش بینی می شود تا پایان دولت مورد بهره برداری قرار گیرد. او افزود: بر این اساس دولت تدبیر و امید از سال 92 تاکنون توجه ویژه ای به این امر داشته و تحت عنوان نظام تحول سلامت، طی این مدت بیش از هزار و 600 تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشت و درمان البرز اضافه شده است. انتهای پیام/د.خ
آیین نامه منع انگ و تبعیض علیه مبتلایان ویروس ایدز ابلاغ می شود
داد: دسترسی به همه خدمات پیشگیری و درمان ایدز از جمله تست های تشخیصی دارو، خدمات پیشگیری و خدمات کاهش آسیب، مراقبت از سلامت روان و توسعه آزمایشگاههای تشخیصی پیشرفته در اختیار بیماران قرار گرفته و در سراسر کشور قابل دسترسی است. وزیر بهداشت گفت: اطمینان داریم آنچه تاکنون انجام داده ایم برای پایان دادن به همه گیری ایدز نه تنها دچار انحراف نشده و به دلیل همه گیری کووید 19 عقب نشینی نکرده
برخی تسامح ها باعث گرفتن جان افراد می شود/همه فرمانداران موظف به اجرای طرح شهید سلیمانی
اختیار فرمانده عملیات این طرح قرار گیرد و انتظار داریم فرمانداران سراسر استان نیز این موضوع را جدی بگیرند و در همین راستا نیز فاز اول طرح شهید سلیمانی در راستانی مقابله با ویروس کرونا تا پایان سال ادامه دارد و باید به گونه ای برنامه ریزی کرده که تلفات و مبتلایان به کووید 19 روز به روز کاهش یابد زیرا این تسامح ها باعث گرفتن جان افراد می شود لذا فرمانداران باید این طرح شیوه محور و خانواده محور را در
آیا استاندار گیلان پیگیر مطالبه مردم از مسئولین استان خواهد شد؟
گیل خبر/ جهانگیر عابد: مدتی قبل ارسلان زارع استاندار گیلان در جشنواره شهید رجایی شفافیت را مهم ترین انتظار مردم از مسئولان عنوان و متذکر شده بود این اصل باید مورد توجه تمامی کارگزاران برای ارتقای عملکرد دستگاهها قرار گیرد. این سخن از حیث کلامی سنجیده و بجاست اما باید دید استاندار گیلان در مقام عمل تا چه حد پیگیر این مطالبه مردمی از مسئولان گیلان بوده است؟ طی چند دهه اخیر قوانین متعددی
تاکید بر تسریع در روند گاز کشی به منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد
، اضافه کرد: اداره کل مربوطه از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداران شهرستان ها در جلسات مرتبط این مسئله را پیگیری کند. او با بیان اینکه شرکت گاز پس از اتمام فرآیند گازکشی و تایید مهندسان نظام مهندسی بحث معافیت مددجویان از حق انشعاب را در اولویت پیگیری قرار دهد، ادامه داد: کمیته امداد چهارمحال و بختیاری لیست مددجویان تحت پوشش که منازل آن ها نیازمند گازکشی است را در اختیار
موج های جدید کرونا در راه است
/> رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: بعد از کرونا بسیاری از خدمات سلامت به اجبار در اختیار کووید 19 قرار گرفته است. این مساله آثار بسیار مخربی بر ابعاد اقتصادی و اجتماعی کشورها گذاشته است. بیکاری و فقر اول سراغ جمعیت های فقیرتر می رود، این همه گیری و آثار سو اقتصادی آن همچنان در حال افزایش است. وی تصریح کرد: باید ابتکارات جدیدی در نظر بگیریم و
98 درصد مبتلایان شناسایی شده ویروس ایدز به دارو دسترسی دارند
خدمات کاهش آسیب، مراقبت از سلامت روان و توسعه آزمایشگاههای تشخیصی پیشرفته در اختیار بیماران قرار گرفته و در سراسر کشور قابل دسترسی است. وزیر بهداشت گفت: اطمینان داریم آنچه تاکنون انجام داده ایم برای پایان دادن به همه گیری ایدز نه تنها دچار انحراف نشده و به دلیل همه گیری کووید 19 عقب نشینی نکرده است بلکه با همه توان قوت جلو می رود و دولت جمهوری اسلامی ذره ای برای پایان این همه گیری دست
استاندار کرمان: طرح مقابله با کرونای شهید سلیمانی در کرمان به طور رسمی آغاز به کار کرد
/> زینی وند با اشاره به اینکه تمام دستگاه ها و فرمانداران باید با بسیج و سپاه در طرح شهید سلیمانی همکاری کنند و زمان پایان آن مشخص نیست گفت: نتیجه اجرای طرح شهید سلیمانی باید کاهش بیماری در استان باشد. وی با بیان اینکه تمام امکانات استان در این طرح بسیج می شود و همه فرمانداران باید اجرای طرح شهید سلیمانی را در اولویت قرار دهند افزود: در این طرح تجمیع اطلاعات بسیار اهمیت دارد و دانشگاه های