سایر منابع:
سایر خبرها
مسمومان الکلی در قشم به 17 نفر رسید
به گزارش بولتن نیوز ، دکتر فاطمه نوروزیان روز دوشنبه افزود: حال 2 نفر از این افراد وخیم است و با سطح هوشیاری سه در کما به سر می برند. وی ادامه داد: 13نفر از مسموم شدگان تاکنون دیالیز و سه نفر مرخص شده اند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان سن این افراد را بین 17تا 57 سال اعلام کرد که همگی با علائم تاری دید، سرگیجه، تهوع و استفراغ و تنگی نفس شدید به بیمارستان مراجعه کرده اند
2نفر از مسموم شدگان مشروب الکلی در قشم جان خود را از دست دادند
دکتر فاطمه نوروزیان روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود : از روز جمعه هفته گذشته تا کنون 20 بر اثر مسمومیت ناشی از از مصرف مشروب الکلی دست ساز در قشم به بیمارستان مراجعه کرده اند. وی ادامه داد: یکی دیگر از بیماران نیز با سطح هوشیاری پایین و حال وخیم در آی سی یو به سر می برد. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین از انتقال یکی از مسموم شدگان به بیمارستان خلیج فارس بندرعباس خبر داد. به گفته این مسوول همه مسموم شدگان مشروب الکلی بین 17 تا 57 سال سن دارند. ...
2 نفر از مسمومان الکلی قشم جان باختند
مصرف مشروب دست ساز در جزیره قشم به مراکز درمانی و بیمارستانی قشم مراجعه کرده بودند که هم اکنون 8 نفر از آنان در بیمارستان بستری هستند. وی افزود: حال یکی دیگر از مسمومان نیز وخیم است و در وضعیت کما بسر می برد و 2 نفر نیز دیالیزی شده اند. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان ساخت: مسموم شدگان بین 17 تا 57 سال سن دارند. کد خبر 5107955
مرگ 2 نفر به دلیل مصرف مشروب الکلی دست ساز در قشم
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از روز جمعه هفته گذشته (5دی) تاکنون 20 نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروب الکلی دست ساز به بیمارستان های پیامبر اعظم (ص) قشم و خلیج فارس بندرعباس مراجعه کرده اند که از این تعداد 2 نفر جان خود را از دست داده اند. مسمومیت 9 نفر به دلیل مصرف مشروب الکلی دست ساز در قشم نوروزیان افزود: 8 بیمار همچنان بستری هستند که حال یک نفر از آن ها وخیم است. او گفت: 10 بیمار نیز پس از دریافت اقدامات درمانی از بیمارستان مرخص شدند. انتهای پیام/ ...
یک تبعه خارجی به قربانیان مشروب الکلی دست ساز در قشم اضافه شد
دکتر فاطمه نوروزیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین یک زن 27ساله هم به عنوان فوت مشکوک بر اثر مصرف مشروب الکلی ثبت شده است. وی مجموع مسموم شدگانی که به بیمارستان مراجعه کرده اند را 21نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد 2نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) بستری هستند.
عاملان تولید و توزیع مشروب مسموم در قشم دستگیر شدند
به گزارش روز سه شنبه پلیس هرمزگان سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری افزود: در پی اعلام مسمومیت تعدادی از شهروندان قشمی و بندرعباسی و فوت تاکنون سه نفر از نصیرن بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز، بلافاصله پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی قشم به محل بستری افراد در بیمارستان شهرستان اعزام شدند و مشاهده کردند تعدادی از شهروندان به دلیل
111 زنجانی بر اثر استشاق گاز منواکسیدکربن مسموم شدند
دکتر اصغر جعفری روز سه شنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع فوتی های ناشی از مسمومیت گاز منواکسیدکربن در این استان 2 نفر مرد و یک نفر زن بودند. وی اضافه کرد: قاتل خاموش، بیشتر با آغاز فصل سرد سال جان افراد را می گیرد که این اتفاق ناخوشایند به دلیل سهل انگاری و بی توجهی به نکات ایمنی در استفاده از وسایل گاز سوز و بی اطلاعی از علائم گاز گرفتگی از جمله سردرد، بی حالی، سرگیجه و
توزیع مشروب الکلی مسموم / دستگیری 9 نفر از عاملان مسمومیت
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار غلارضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: در پی اعلام مسمومیت تعدادی از شهروندان قشمی و بندرعباسی و فوت تاکنون سه نفر از آنان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس امنیت عمومی قشم با تشکیل اکیپی به محل بستری افراد در بیمارستان شهرستان اعزام و مشاهده کردند
مشروبات الکلی دست ساز در قشم جان 2 نفر را گرفت
بستری است. بیشتر بخوانید: مسمومیت براثر مصرف مشروب دست ساز در قشم مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از این شمارمراجعه کننده، دو نفر در حال دیالیز و 2 نفر نیز فوت کرده اند و 10 نفر هم پس از دریافت اقدامات درمانی، ترخیص شده اند. نوروزیان بازه سنی مصرف کنندگان را 17 تا 57 سال عنوان کرد و افزود: افراد فوت شده نیز 30 و 39 سال سن داشتند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تاکید به عدم مصرف مشروبات الکلی گفت: افراد در صورت مصرف و بروز علائمی همچون تاری دید، سرگیجه، تهوع، استفراغ و تنگی نفس هرچه سریع تر به مراکز درمانی مراجعه کنند. ...
بستری شدگان کرونایی مازندران به هزار و 205 بیمار رسید
پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند. وی افزود: طی همین مدت تعداد 182 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 1000 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 201 بیمار با
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمان تا 9 دی 99
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهدی شفیعی عصر سه شنبه 9 دی ماه با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته، 29 بیمار جدید کرونا در بیمارستان های استان بستری شده اند، اظهار داشت: 18 نفر از آن ها از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان (شامل راور، رابر، بافت، بردسیر، کوهبنان، کرمان، شهربابک، زرند، ارزوئیه)، یک نفر از بیماران جدید بستری از حوزه دانشگاه رفسنجان و سه نفر از بستری شدگان از حوزه دانشگاه جیرفت هستند.
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان هرمزگان تا 10 دی 99
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فاطمه نوروزیان اظهار کرد: در 9 دی ماه 99 و برای سومین روز پیاپی، فوتی ناشی از کرونا در هرمزگان نداشته ایم. وی افزود: اکنون 106نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های هرمزگان بستری هستند که 36 نفر از آنان آی سی یو قرار دارند و حال 14 نفر از آنان وخیم است. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شمار کل بیماران فوتی را از ابتدای شیوع کرونا 963 نفر عنوان کرد و بیان داشت: در هرمزگان 702 مورد تست کرونا انجام شده است. آمار کرونایی استان هرمزگان
آمار کرونا در مازندران: 1197 بیمار در بیمارستان ها بستری هستند
ساری (پانا) - با بستری شدن 212 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته، تعداد بستری شدگان در بیمارستان های مازندران به 1197 نفر رسید. طبق اعلام ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران، در 24 ساعت گذشته 182 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 30 نفر در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند که مجموعا
کاهش 70 درصدی تعداد مراجعان و 75 درصدی تعداد بستری شدگان کرونا در البرز
کرج (پانا)-رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در حاشیه همایش ویدئو کنفرانسی بررسی آخرین وضعیت طرح شهید سلیمانی در کنترل کرونا به شیوه محله محور عنوان کرد 70 درصد تعداد مراجعان مبتلا به کرونا و 75 درصد تعداد بستری شدگان در البرز کاهش یافته است. به گزارش دانشگاه علوم پزشکی البرز، با اجرای طرح مدیریت بیماری کرونا به شیوه محله محور شهید سلیمانی، آمار مراجعین، بستری شدگان و فوتی های بیماری کرونا
310 پزشک خانواده در مراکز روستایی به بیمه شدگان خدمات ارایه می کنند
نادر نانبخش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پزشکان در 181 مرکز جامع سلامت در قالب 17 شبکه روستایی فعال بوده و خدمات رسانی می کنند. وی ادامه داد: همچنین 275 مامای خانوار و 82 نفر دندانپزشک نیز در این مراکز سلامت حضور دارند که در حال ارائه خدمت به بیمه شدگان سلامت هستند. مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: این تعداد مراکز جامع سلامت با همکاری شبکه
بستری شدن 24 بیمار کرونایی دربیمارستان های کرمان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: 24 نفر در 24 ساعت گذشته به سبب ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان کرمان بستری شدند. او افزود: 15 نفر از بستری شدگان متعلق به بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان هستند. شفیعی با بیان اینکه 3 نفر از بستری شدگان جدید متعلق به بیمارستان های تابعه علوم
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمان تا 10 دی 99
به گزارش برنا، مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: 24 نفر در 24 ساعت گذشته به سبب ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان کرمان بستری شدند. او افزود: 15 نفر از بستری شدگان متعلق به بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان هستند. شفیعی با بیان اینکه 3 نفر از بستری شدگان جدید متعلق به بیمارستان های تابعه علوم پزشکی سیرجان هستند اظهارداشت: همچنین در هریک از
ثبت 23 بیمار جدید کرونایی در منطقه کاشان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید علیرضا مروجی با اشاره به بستری شدن 10 بیمارجدید مبتلا به ویروس کرونا در منطقه کاشان گفت: این افراد در بیمارستان های شهر کاشان بستری شده و هیچ مورد بستری را در بیمارستان های شهر آران و بیدگل نداشته ایم. وی گفت: حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته در منطقه کاشان 25 و حداکثر سن آنها 89 سال بوده است، مروجی ادامه داد: در حال حاضر 78
بستری هزار و 197 بیمار کرونایی در بیمارستان های مازندران
مازندران در سطح استان بستری شدند. وی افزود: طی همین مدت تعداد 185 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 997 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 202 بیمار با علائم حاد تنفسی
بازداشت 15 دختر و پسر در یک پارتی شبانه
صورت تکرار در کنار برخوردهای قضائی با مرتکبان جرم و عاملان این تجمعات با آن ها نیز بشدت برخورد قضائی و املاکشان نیز پلمب خواهد شد، همچنین شهر رودهن از توابع بخش رودهن و شهرستان دماوند و در 40 کیلومتری پایتخت قرار دارد. انفجار کپسول گاز مایع جان سه نفر را گرفت انفجار کپسول گاز مایع در یک منزل مسکونی در منطقه ییلاقی آمل سبب مرگ سه نفر شد. اورژانس 115 دانشگاه علوم
48 ساعت بدون فوتی کرونا در هرمزگان
قلم | qalamna.ir : گروه جامعه:سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ثبت 48 ساعت بدون فوتی کرونا در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه در روزهای هفتم و هشتم دی ماه هیچ مورد فوتی کرونا در استان ثبت نشده است. دکتر فاطمه نوروزیان اظهار داشت: آخرین آمار ثبت شده فوتی کرونا در هرمزگان مربوط به روز شنبه ششم دیماه با 2 مورد است که مجموع فوتی های کووید 19 در استان به 963 نفر رسید.وی شمار مبتلایان بستری
حال 13 بیمار کرونایی در هرمزگان وخیم است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در استان هرمزگان گزارش نشد و شمار جانباختگان همان 963 نفر باقی ماند. نوروزیان افزود: اکنون 112 بیمار بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری اند که از این شمار 34 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) بستری هستند و حال 13 نفر از آن ها نیز وخیم است.
آخرین آمار کرونا در مازندران| بستری شدن هزار و 205 بیمار در بیمارستان ها
های بهداشتی است. دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این باره اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 189 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند. وی افزود: طی همین مدت تعداد 182 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند
طرحی که به برکت سردار سلیمانی ثمره داد/ از کم شدن آمار کرونایی ها تا صفر شدن نقطه قرمز در کشور
بهداشت اکنون هیچ شهر قرمز در کشور وجود ندارد. به گفته مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از 50 درصد از جمعیت گیلان در طی کمتر از سه روز مورد پایش قرار گرفتند، به گونه ای که بیش از سه هزار نفر از بهورزان و مراقبان سلامت و بالغ بر هفت هزار و 500 نفر از بسیجیان برای اجرای ای طرح ساماندهی و آموزش دیدند. آبتین حیدرزاده می گوید پس از گذشت هفته
آخرین آمار کووید 19 در هشتم دی ماه 99؛ روز بدون کرونایی در سمنان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دکتر نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: با شناسایی 11 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در 48 ساعت گذشته، مجموع مبتلایان قطعی در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه به چهار هزار و 176 نفر رسید. به گفته دکتر دانایی، در این مدت 5 نفر نیز مرخص شدند که شمار ترخیص شدگان به 3 هزار و 512 نفر رسید. او هم چنین گفت: در این مدت هم خوشبختانه فوتی در استان سمنان ثبت نشد. رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان هم چنین اعمال محدودیت های جدید را در روند مدیریت بیماری در استان، مطلوب ارزیابی کرد. انتهای پیام / گ ...
مشروب دست ساز | 17 نفر را در قشم مسموم شدند
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: شمار مسمومان مصرف مشروب الکلی دست ساز در جزیره قشم به 17 نفر رسید. دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: تعداد مسموم شدگان مشروب دست ساز در قشم به 17 نفر رسیده است و حال دو نفر نیز وخیم است. همچنین 9 نفر از این افراد تحت دیالیز قرار گرفته اند و گفته می شود یک زن 29 ساله نیز متأثر از مصرف همین مشروبات الکلی دست ساز جان خود را از دست داده
افزایش شمار مسمومیت الکلی در قشم به 17 نفر
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ، دکتر فاطمه نوروزیان گفت: از این شمار 12 نفر در بخش دیالیز و 2 نفر با سطح هوشیاری 3 در بخش مراقبت های ویژه (آی-سی-یو) بیمارستان قشم بستری اند. بیشتر بخوانید: افزایش شمار مسمومیت بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی در بندرلنگه به گفته دکتر نوروزیان، 3 نفر نیز با بهبود وضعیت جسمی شان مرخص شده اند. مصرف مشروبات الکلی دست ساز پنج شنبه هفته قبل موجب مسومیت شماری از افراد شد و بر اساس گفته های سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان میانگین سنی این بیماران دچار مسمومیت 17 تا 57 سال است. ...
اضافه شدن 246 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های مازندران
موضوع نیازمند نظارت بیشتر است تا شاهد بروز شرایط بحرانی در استان مازندران نباشیم. دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این باره اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 210 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند. وی افزود: طی همین مدت تعداد 170 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از