سایر منابع:
سایر خبرها
فوت یک نفر و بستری 26 بیمار جدید کرونا طی شبانه روز گذشته در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی در تشریح آخرین وضعیت موارد مثبت بستری و فوت ناشی از کرونا در استان کرمان اظهار کرد: تعداد موارد قطعی ابتلا به کووید 19 در استان 191 مورد است که در بیمارستان های حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان 119 نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان 14 نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 14 نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم 12 نفر و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان 32 نفر
فوت 2 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته استان همدان / ثبت 2 مورد جدید در شبانه روز گذشته در نهاوند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ، محمد طاهری گفت: که با شناسایی هفت بیمار جدید مبتلا به کووید 19 طی 24 ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان های این استان به 9 هزار و 843 نفر رسید. وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته 256 مورد بوده که از این تعداد 47 نفر در بخش عادی و 9
آمار فوت روزانه کرونا در استان به 1 نفر رسید
طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی کرمان در 24 ساعت گذشته 26 بیمار جدید کرونایی در استان بستری شدند. بر این اساس تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان به 15625 نفر رسید. هم اکنون 191 نفر به دلیل ابتلای قطعی به کرونا در بیمارستان های استان بستری اند. از 26 مورد جدید بستری 15 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بستری اند. همچنین 1 مورد در حوزه
تلفات کرونا در کرمان کاهش یافت
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: خوشبختانه در شبانه روز اخیر تنها یک نفر دراثر ابتلا به کرونا در استان کرمان فوت شد. او تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان های استان کرمان را 191 مورد، شامل: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان 119 نفر، در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان 14 نفر، در حوزه
روز بدون فوتی کرونا در استان بوشهر /موارد مثبت به 17600 نفر رسید
سعید کشمیری با بیان این خبر اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 24 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند. وی افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 15 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 8 مورد مثبت قطعی بوده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا
9 بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد
بر موارد سرپایی، تست 9 مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید 19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: هم اکنون 84 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 60 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات هستند. وی تاکید کرد
نتایج مثبت کاهش دورهمی ها در اردبیل؛ ترس این روزهای ما آلودگی دوباره محافل است
است گفت: در صورت بی توجهی به این مسائل وضعیت بحرانی باز هم استان را احاطه خواهد کرد که به همین منظور انتظار داریم توجه به موارد توصیه شده و جلوگیری از دورهمی های شبانه مورد توجه واقع شود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: شهرستان های اردبیل و مشگین شهر همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارند و بقیه شهرستان ها وارد وضعیت زرد شده اند که انتظار می رود با رعایت مداوم مردم در آینده ای
رشد آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و بهمئی بودند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد 21560 نفر بهبود یافته گزارش شده است. یزدان پناه تصریح کرد: افزایش شمار مبتلایان به کرونای استان نتیجه کم توجهی به دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا است که علاوه بر به خطر انداختن سلامت فرد، سلامت سایر
80 بیمار در بخش های کرونایی استان بوشهر بستری هستند
حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 3 مورد مثبت قطعی بوده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه استان بوشهر یک روز دیگر را بدون فوت کرونا ثبت کرد. کشمیری با بیان اینکه هم اکنون 25 مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر 11 مورد از آن ها با کمک دستگاه تنفس می کنند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کل موارد مثبت
شمار فوتی های کرونا درچهارمحال و بختیاری به 721 نفر رسید
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی شهر فردا ، مجید شیرانی با اشاره به آمار جدید بیماری کرونا در استان در چهاردهمین روز از دیماه سال 99 عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته 104 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 34 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند. وی گفت: طی 24 ساعت گذشته علاوه بر موارد
9 بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد
بر موارد سرپایی، تست 9 مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید 19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: هم اکنون 84 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 60 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات هستند. وی تاکید کرد
افزایش مجدد تعداد مراجعه بیماران مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد ، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از افزایش تعداد مراجعه بیماران مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا به مراکز درمانی این استان در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: امید است این روند تداوم نداشته باشد. او افزود: طی 24 ساعت گذشته 200 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی
کرمانشاه یک روز دیگر بدون فوتی کرونا را پشت سر گذاشت
مهدی محمدی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: در شبانه روز گذشته 9 مورد بیمار مثبت بستری و 44 بیمار مثبت سرپایی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند. وی اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 43 بیمار جدید با علایم بیماری کووید 19 بستری و 38 نفر هم از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند. رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان گفت: هم اکنون 174 بیمار کووید 19 در مراکز
آخرین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا 17 دی 99
به گزارش خبرگزاری برنا ، هاشمی شهری افزود: در 24 ساعت گذشته و تا ظهر امروز ، تعداد موارد مثبت آزمایشگاهی بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان 59 نفر افزایش داشته است . وی افزود :با فوت 3 هم استانی در 24 ساعت گذشته ، مجموع فوتی ها به هزار و 115 نفر رسید . وی افزود تعداد افراد بستری فعلا در بیمارستانها 130 نفر است که نتیجه ازمایش 48 نفر مثبت کرونا شده است. وی عادی انگاری اوضاع را توسط مردم بسیار خطر ناک دانست و افزود با کوچکترین سهل انگاری وضعیت شکننده استان از زرد تغییر خواهد کرد. کرونا در سیستان و بلوچستان آمار ابتلا به کرونا ...
بیش از 162 هزار مبتلا تاکنون در فارس شناسایی شده اند
445 مورد مثبت قطعی در استان شناسایی شده است. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: متاسفانه چهار هم استانی در روز گذشته، به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، تاکنون آمار جانباختگان کرونا ویروس در فارس به سه هزار و 41 نفر رسیده است. همتی ادامه داد: هم اکنون 511 بیمار مثبت قطعی و دارای علامت کروناویروس در بیمارستان های استان بستری هستند
افزایش شمار قربانیان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به 410 نفر
دکتر پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 156 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 54 بیمار کرونایی قطعی بوده و 17 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند. وی اظهار کرد: امروز نیز جواب 388 نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که 25 درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از
بستری 201 بیمار قطعی کرونا در بیمارستان های کرمان
مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون را 15 هزار و 658 مورد عنوان کرد و موارد جدید بستری در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های استان کرمان را 33 نفر شامل حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان 22 مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان 2 مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 4 مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم 3 مورد و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان 2 مورد برشمرد. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی های قطعی ابتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته را 3 نفر و مجموع فوتی های قطعی ابتلا به کووید 19 از ابتدا تاکنون را 2 هزار و 359 نفر اعلام کرد. انتهای پیام/3388/ب/ ...
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز: نشانه های کرونا را دست کم نگیرید
، اظهار داشت: از ظرفیت های این طرح می توان دستاوردهای چشمگیری به دست آورد، بنابراین باید برای تداوم اجرای آن و قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک تلاش کرد. لطفی، همچنین از مردم استان فارس خواست تا زمان برقراری وضعیت مناسب و رفع خطر این ویروس مهلک در این استان، مجموعه سلامت را با رعایت پروتکل های بهداشتی کمک کنند رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن ارزیابی آمار موارد ابتلا به کووید19
48 بیمار مبتلا به کووید 19 در مراکز درمانی کرمانشاه بستری شدند
مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند. به گزارش ایرنا، تعداد بستری های بیماران کووید 19 در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و 260 نفر رسید و در 24 آبان 24 فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است. رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه در هفته های اخیر سیر بیماری کووید 19 در استان نزولی بوده و تعداد مبتلایان و موارد
79 بیمار در بخش های کرونایی استان بوشهر بستری هستند
به گزارش خبرنگار مهر ، سعید کشمیری بعد از ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 26 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند. وی گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 21 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 6 مورد مثبت قطعی بوده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی
اخبار کرونا در شاهرود؛ شناسایی 62 مورد جدید مبتلا به کووید 19
به گزارش خبرگزاری صداوسیما استان سمنان ، دکتر چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: با شناسایی 62 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در 2 روز اخیر، مجموع مبتلایان قطعی در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه به 5 هزار و 790 نفر رسید. چمن از مردم خواست روند شیوع ابتلا به کرونا هم چنان ادامه دارد و مردم بسیار رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند. کد ویدیو دانلود فیلم
بجز شهرکرد وضعیت سایر شهرستان های چهارمحال و بختیاری زرد است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد ، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این استان به لحاظ تعداد موارد بستری همه شهرستان ها بجز شهرکرد دارای وضعیت زرد هستند. او افزود: در صورتی که روال کاهش موارد ابتلا به کرونا در شهرستان شهرکرد طبق پنج روز گذشته باشد، این شهرستان نیز از هفته آینده وارد وضعیت زرد می شود
کرونا جان 2 نفر دیگر در استان همدان را گرفت
دکتر محمد طاهری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: که با شناسایی هفت بیمار جدید مبتلا به کووید 19 طی 24 ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان های این استان به 9 هزار و 843 نفر رسید. وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته 256 مورد بوده که از این تعداد 47 نفر در
مجموع جانباختگان کرونایی استان به 2355 نفر رسید | بستری 29 بیمار جدید
طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی کرمان در 24 ساعت گذشته 29 بیمار جدید کرونایی در استان بستری شدند. بر این اساس تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان به 15599 نفر رسید. هم اکنون 191 نفر به دلیل ابتلای قطعی به کرونا در بیمارستان های استان بستری اند. از 29 مورد جدید بستری 16 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بستری اند. همچنین 7 مورد در حوزه
10بیمار کرونایی با شرایط بحرانی در چهارمحال و بختیاری بستری هستند
بر موارد سرپایی، تست 4 مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید 19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: هم اکنون 81 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 55 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات هستند. وی گفت
تبریز در وضعیت زرد کرونایی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، درستی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: خوشبختانه استان آذربایجان شرقی از نظر شیوع کرونا در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و موارد مثبت جدید بیماری مرتب در حال کاهش است. او گفت: موارد مثبت بیماری روزانه 200 نفر کمتر شده و موارد فوتی نیز روزانه به 10 نفر رسیده است. او تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان را کمتر از 600 نفر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت تبریز زرد بوده و لازمه تثبیت این وضعیت این است که مردم همچنان هوشیار بوده و به دستورالعمل ها پایبند باشند. انتهای پیام/ ...
بستری 80 بیمار در بخش های کرونایی استان بوشهر/ ثبت روز بدون فوتی
به گزارش خبرنگار مهر ، سعید کشمیری ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 25 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند. وی گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 13 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 3 مورد مثبت قطعی بوده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
بستری 191 بیمار قطعی کرونا در بیمارستان های کرمان
مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون را 15 هزار و 599 نفر و موارد جدید بستری در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان را 29 نفر شامل حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان 16 مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان 2 مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 4 مورد و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان 7 مورد برشمرد. شفیعی تعداد فوتی های قطعی ابتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته را 2 نفر عنوان کرد. انتهای پیام/3388/ب