چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۰:۱۵

تشکیل یک شهرستان جدید در دل بندرعباس

تشکیل 3 شهرستان جدید در استان هرمزگان در دستور کار استانداری قرار گرفت و نخستین شهرستان هم از مرکز بندرعباس ایجاد خواهد شد. احمد نفیسی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان در این باره به همشهری گفت: در بخش مرکزی بندرعباس بیشترین تجمع جمعیتی را داریم و ظرفیت تشکیل 2تا شهرستان به لحاظ جمعیتی در مرکز استان وجود دارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)