سه شنبه ۰۲ آبانساعت ۱۴:۴۱Oct 2017 24

خبرهای خبرگزاری تابناک 20 اردیبهشت 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1396 
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۰    
بانک های مرکزی تایلند و ژاپن پیمان پولی دوجانبه امضا کردند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۱    
رییس کلانتری 141 شهرگ گلستان از دستگیری یک سارق فراری پس از شلیک پلیس در مدرسه خبر داد. به گزارش ابتکار ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۲:۳۰    
دختری جوان پس از فرار به تهران هنگام ملاقات با خواستگار سابقش در خیابان به طرز مرموزی فوت کرد. به گزارش جوان، روز 17 اردیبهشت ماه امسال کارکنان بیمارستان لقمان تهران ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۰    
آگهی های فریبنده، خودروهای خیالی و قیمت های اغواکننده. این حکایت این روزهای بازار پرتلاطم خودروهای وارداتی است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۸    
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از نشست آسفالت در بزرگراه نواب خبر داد. به گزارش ابتکار ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام دوره های کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای از فردا 24 اردیبهشت به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش آغاز می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۱۵    
یک مهندس برق که زنی بیمار را به عنوان مسافر سوار پرایدش کرده و بدون توجه به التماس های زن، وی را آزار داده بود پنجشنبه پای میز محاکمه ایستاد و ابراز پشیمانی کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۶:۰۹    
برند فولکس واگن اعلام کرد قصد دارد به فروشنده شماره یک خودروهای برقی جهان تبدیل شود و از تسلا موتور سبقت بگیرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۴    
مرکز اطلاع رسانی جنگ روز پنجشنبه نقشه آخرین مواضع و سنگرهای باقیمانده در دست تروریست های داعش در شهر موصل را منتشر کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۷:۵۸    
سرمایه بازار اپل بیش از دو سال قبل از 700 میلیارد دلار عبور کرده بود. به گزارش خبرآنلاین، شرکت اپل نخستین شرکت آمریکایی شد که سرمایه بازارش به بیش از 800 میلیارد دلار رسید. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۷:۴۳    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل، با بیان اینکه ادعای عربستان مبنی بر انتقال سلاح از سوی جمهوری اسلامی ایران به یمن کاملا بی اساس است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۴    
به گزارش خبرگزاری ایرنا و به نقل از ندا موسوی زادگان، شرکت آمریکایی پال (Pall Corperation) اقدام به سرمایه گذاری در صنعت نفت ایران کرد و این در حالی است که اگر این خبر تایید شود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۰    
هنگامی که حسن روحانی در مرداد ماه سال 1392 سکان امور اجرایی کشور را در دست گرفت معتقد بود که دولت دهم خزانه را خالی به وی تحویل داده است. اعتقادی که واکنش دولتمرادن دهم را به همراه داشت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۶:۴۱    
استاندار گلستان در ادامه برنامه سرکشی از خانواده جانباختگان حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۶    
دعوت از هفده کشور عربی برای حضور در عربستان و دیدار با رئیس جمهور آمریکا را باید تلاشی جهت همگرایی میان کشورهای عربی و آمریکا و همراه کردن آنان برای تشکیل ناتوی عربی آمریکایی در راستای مقابله با ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۷    
بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بر جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بدون موضع گیری درباره هیچ کدام از نامزدها تأکید دارد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۵    
قبل از توضیح در مورد ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس باید گفت که راه آهن و مسافرت با قطارها آن هم به دلیل عبور این سیستم حمل و نقل از مکان ها خاص و دست نخورده در سراسر دنیا برای اکثر مردم جذاب و لذت بخش ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۸    
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند سرقت 210 میلیون ریال وجه نقد از بقعه متبرکه "محمدبن جعفر طیار" شهرستان دزفول در کمتر از 48 ساعت خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۶    
روزنامه کیهان نوشت: لیلی رشیدی که از دانش سیاسی بی بهره است، در روزنامه آفتاب یزد، با لحنی سخیف و بی ادبانه به مخالفان حسن روحانی توهین کرد! ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۳    
دبیر کل سازمان ملل متحد با اعلام اینکه جنگ سوریه برنده ای ندارد بر حل سیاسی بحران این کشور و دیگر نزاع های موجود در جهان تاکید کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۵    
آبشار شِوی بزرگ ترین آبشار طبیعی خاورمیانه در رشته کوه های زاگرس در دهستانی به همین نام از توابع شهرستان دزفول در استان خوزستان واقع شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۸    
ظهر دیروز افرادی ناشناس به ستاد حسن روحانی در اختیاریه حمله کردند. به گزارش روزنامه اعتماد، این افراد با شکستن شیشه های ساختمان ستاد، بنرهای نصب شده را نیز پاره کرده اند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۰    
جمهوری اسلامی اطلاعیه دفتر آیت الله مظاهری را منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: با توجه به انتشار پاره ای از اخبار نادرست، به اطلاع عموم مردم آگاه و بزرگوار می رساند: ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۰    
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی از واریز شدن حقوق بازنشستگان این سازمان با احتساب افزایش سال 96 از امروز خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۱    
سوریه در 24 ساعت گذشته نیز آبستن حوادث، تحولات و رایزنی های سیاسی و دیپلماتیک زیادی بود. در این میان، یکی از مسائل عمده ای که از روز گذشته تاکنون مورد توجه بوده ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۶    
دولت آمریکا برای کسی که بتواند اطلاعاتی در مورد ابو محمد جولانی، رهبر گروه تروریستی جبه النصره در سوریه بدهد، 10 میلیون دلار جایزه در نظر گرفته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۵:۳۱    
با پیشروی نیروهای عراقی در مناطق مختلف موصل، راهی جز خودکشی برای عناصر داعش باقی نمانده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۴:۳۱    
پایگاه دیلی اکسپرس در گزارشی نوشت که ژاپن استفاده از موشک های کروز توماهاوک BGM-109 در صورت مواجهه با حمله کره شمالی را در نظر دارد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۳:۳۱    
در سال های اخیر شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی رشد چشمگیری در سراسر جهان و به خصوص ایران داشته اند. در این مطلب، محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران را معرفی خواهیم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۱    
با ادامه نگرانی ها در مورد وضعیت ارتش ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ باید هر چه سریعتر نامزد واجد شرایط برای تصدی ستاد ارتش را معرفی کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۱:۰۱    
مجلس ایالتی کالیفرنیا در اقدامی بی سابقه لایحه ای را به منظور لغو قوانین گذشته که به موجب آن طرفداران و اعضا حزب کمونیست اجازه کار در دستگاه های دولتی این کشور را نداشتند،تصویب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۵۶    
چند هفته پیش یکی از ستاره های فوتبال ایران در اتوبان یادگارامام(ره) ماجرایی را تجربه کرد که پای او را به دادگاه باز کرد.داستان خیلی ساده شروع شد؛پیچیدن جلوی یکدیگر و زدن بوق های فراوان.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۳۳    
استاد حقوق اساسی با بیان اینکه نگران کشورم هستم گفت: تجربه شومی از گذشته داریم. در دوره ای اختلاف طبقاتی بالا بود و شان مردم را پایین آوردند. این 96درصد و 4درصد که می گویند حاصل آن دوران است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۲۸    
در پی انتشار خبر کذب بازداشت برخی از معدنچیان معترض و واکنش حضرت آیت الله نورمفیدی در فضای مجازی،دفتر معظم له با صدور بیانیه ای خبرسازی های اخیر که به منظور تخریب چهره برخی کاندیداها در انتخابات صورت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۲۵    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی درامور بین الملل ادعای عربستان مبنی بر انتقال سلاح از سوی جمهوری اسلامی ایران به یمن را کاملا بی اساس دانست.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۱۴    
سخنگوی وزارت کشور گفت: راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا قطعا مجاز نیست.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۶    
مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم روز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه ای در سایت رسمی خود منتشر کرد حسن روحانی را به عنوان نامزد مورد حمایت این مجمع در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۵    
مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) با حضور حضرت امام خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۰    
رئیس ستاد انتخابات کشور از آغاز فعالیت تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از ساعت 24 امروز خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۷    
پاکستان از تشکیل یک کمیسیون مشترک مرزی برای کاهش تحرکات تروریستی در مرز دو کشور خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۶    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: واکنش یک مرجع تقلید به اظهارات اخیر روحانی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۵    
محمدباقر قالیباف گفت: امروز هم که در کشور بحران اقتصادی داریم و محرومین کشور مورد بی مهری قرار گرفته اند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۳    
حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: برخی کاندیداها در دوره های قبل اعلام می کردند که وضعیت اقتصادی کشور نامناسب است و خزانه خالی است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۹    
ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی درباره هزینه های حوزه درمان دولت یازدهم اطلاعیه ای منتشر و تاکید کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۶    
سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، گفت: گزارش معاونت اجرایی و نظارت بر انتخابات از روند نظارت بر امور مربوط به انتخابات در هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات قرائت و گزارش تخلفات انتخاباتی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۵    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بعد از گذشت 4 سال از دولت یازدهم، برخی وزرای این دولت دارایی خود را اعلام نکرده اند چون نمی توانند بگویند از کجا آورده اند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۴    
ابراهیم رییسی گفت: همه معتقدند در این کشور نابودی دشمنان و کنار رفتن سایه جنگ به دلیل حضور مردم است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۳    
استاندار گلستان از پیگیری علت وقوع حادثه معدن آزادشهر از سوی کمیته حقیقت یاب خبر داد و گفت: پیگیری های لازم برای رفع مشکل مسکن خانواده ها و در لیست شهدا قرار دادن جانباختگان این حادثه نیز انجام می ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۲    
یک نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: در این 12 سالی که از ابلاغ سند چشم انداز 20 ساله می گذرد، نه تنها در تحقق آن موفق نبوده ایم، بلکه در جهت وارونه هم عمل شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۵    
روز سه شنبه، شرکت اپل در صدر شرکت های آمریکایی با 800 میلیارد دلار سرمایه در بازار ایستاد و این در حالی است که این شرکت دو سالی است که از آستانه 700 میلیارد دلار عبور کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
عمده متغیرهای بازار سکه طلا دیروز (سه شنبه) در فاز کاهشی قرار داشت تا سکه در بازار نقدی و آتی نوسان رو به پایینی را تجربه کند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۳    
مصطفی هاشمی طبا با حضور در برنامه پاسخ به سوالات جوانان، مواضع تازه ای درباره دغدغه جوانان داشت. این گفت و گو را به صورت کامل در تابناک تماشا می کنید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
معلم یکی از هنرستان های اردبیل به منظور تنبیه، چهار دانش آموز خود را با شلنگ آب کتک زد که در اثر آن دو نفر از دانش آموزان از ناحیه چشم و دست آسیب دیدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۶    
تیم میزبان به صورت خودکار در جام جهانی حاضر است اما اگر قرار باشد چند کشور میزبانی را بر عهده بگیرند، در این مورد تصمیم جدیدی از سوی فیفا گرفته خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۱    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: واکنش یک مرجع تقلید به اظهارات اخیر روحانی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۰    
تعداد بازدید : 729 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود روزنما
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۶    
وزارت کشور هرگونه دخالت بخشداران یا سایر مقامات محلی برای جهت دهی به آراء روستائیان را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۲    
وی در پاسخ به اینکه برنامه شما برای رفع آسیب ها و تهدیدهای اجتماعی از جمله اعتیاد چیست، پاسخ داد: در کشوری که مرکز ترانزیت مواد مخدر است که توطئه های خارجی نیز به آن دامن می زند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۸    
سالار عقیلی همخوانی ای با ابراهیم کیوو خواننده و نوازنده سوری داشته است. این اجرای متفاوت را در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۶    
جمشید مشایخی، هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر، امروز چهارشنبه 20 فروردین برای چکاپ در بیمارستان آتیه بستری شد. او پیش از این هم به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان مراجعه کرده بود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
بر اثر برخورد شدید یک دستگاه پیکان و یک دستگاه کامیون 4 نفر از سرنشینان پیکان جان باختند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۲    
جمعی از نمایندگان مجلس در نامه ای به لاریجانی خواستار پاسخ گویی روحانی برای امضای سند 2030 شدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۰    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شرور تروریست و عامل اصلی شهادت سه مامور پاسگاه "کهیری" که سابقه 15 سال شرارت داشت، امروز در عملیات غافلگیرانه تکاوران پلیس در ارتفاعات منطقه کهیری به هلاکت رسید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۱۹    
منابع خبری از برپایی صندوق های رای گیری ریاست جمهوری ایران در آمریکا که سه مورد آن در شهر نیویورک است، خبر داده اند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۱۹    
رییس جمهور کشورمان در پیامی به الماس بیک آتامبایف همتای قرقیزستان خود فرا رسیدن بیست و پنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قرقیزستان را تبریک گفت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۲    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه فردا اسامی مدیران کاروان های اعزامی به حج اعلام می شود، گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۲    
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 9 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی تابناک ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۲    
وزیر امور خارجه روسیه که در آمریکا به سر می برد، برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا وارد کاخ سفید شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۹    
منابع خبری روز چهارشنبه گزارش داده اند دولت کوزوو بعد از گرفتن رأی عدم اعتماد از پارلمان سقوط کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۷    
فارس نوشت: سامی نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران اعلام شد.بر این اساس از مجموع 3000 داوطلب ثبت نام کننده، تعداد 2750 نفر برای انتخابات شورای شهر تهران و تجریش تایید صلاحیت شده اند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۶    
سالار عقیلی همخوانی ای با ابراهیم کیوو خواننده و نوازنده سوری داشته است. این اجرای متفاوت را در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۴    
تاکر کارلسون با مارک کوبن میلیارد آمریکایی در مورد دستور جدید ترامپ برای اصلاح ویزای کار اچ 1 بی آمریکا مصاحبه می کند.این دستور باعث کند شدن روند ویزای اچ 1 بی آمریکا می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۶    
صندوق سرمایه گذاری مشترک، نوعی از سرمایه گذاری است که بر مبنای آن پول سرمایه گذاران خرد جمع آوری می شود و توسط صندوق در حوزه های مختلف سرمایه گذاری می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۱    
فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از دستگیری کلاهبرداری که تحت پوشش مؤسسات خیریه مبلغ 240 میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۶    
روسیه در چارچوب ادامه برنامه حمایت مالی از افزایش جمعیت در این کشور، در حال بررسی اعمال جریمه مالیاتی برای خانواده هایی است که فرزند نداشتن یا کم فرزندی را انتخاب می کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۱    
کرملین از گفتگوی تلفنی ولادیمیر پوتین و نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد. به گزارش تسنیم به نقل از روسیاالیوم ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۸    
فرمانده کل سپاه گفت: امروز مردم ما خرسندند که شهرهای موشکی پشتوانه و ضامن امنیت شهرک های صنعتی در کشور است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۰    
بدنبال سخنان اخیر آقای روحانی در همدان و کرمانشاه احمد توکلی طی نامه ای به روحانی به وی هشدار داد.ضرر این سخنان ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۸    
دفتر آیت الله حسین مظاهری با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: این مرجع تقلید در خصوص هیچیک از نامزدهای ریاست جمهوری نظری نداشته و ندارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۹    
ستاد انتخابات رسانه ملی اعلام کرد بنا بر مصوبه کمیسیون بررسی تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، زمان پخش برخی از برنامه های نامزدها تغییر کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۸    
گواهینامه رانندگی ایران در 85 کشور دارای اعتبار است. به گزارش ایسنا، یکی از سوال های ایرانیانی که به خارج از کشور سفر می کنند این است که گواهینامه رانندگی ایران مورد پذیرش در دیگر کشورها است یا ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۴    
بخشی از جامعه بریتانیا علاقه ای به مباحث سیاسی و شنیدن اظهارات سیاستمداران ندارند. این گفتگو با هدف جذب این بخش از جامعه انجام شده بود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۲    
وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه تقسیم جامعه به 96 و 4 درصد کارشناسی شده نیست، عنوان کرد: امیدوار بودم مناظرات بتواند راه حلی برای مسائل اقتصادی باشد، ولی متاسفانه این طور نبود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۹    
ایران به سایر مسلمانان اجازه می دهد وارد مسجد شوند و فعالیت های مذهبی خود را از جمله مشارکت در نمازجماعت، نمازجمعه و دیگر مناسبت ها و اعیاد دینی انجام دهند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۹    
بهنازجعفری، بهاره رهنما، لیلی رشیدی، امیر جعفری، ریما رامین فر و طناز طباطبایی به انتشار استیکرهای دروغین واکنش نشان دادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۶    
کودک سه ساله ای به دست عموی خود به قتل رسید. به گزارش خبرآنلاین، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیروان، سرهنگ ابوالقاسم ایمان پور ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۵    
عضو هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری گفت: متأسفانه در هفته های طی سفرهای استانی متوجه شدیم در برخی روستاها شایعه کرده اند که اگر مردم به آقای روحانی رأی ندهند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۴    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:2 باند بزرگ مواد مخدر منهدم و شرور معروف منطقه کهیری به هلاکت رسید. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۹    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: علت اصلی مسمومیت دانشجویان دانشگاه یزد استفاده از چرخ گوشت آلوده برای تهیه آب طالبی بود و خوشبختانه تمامی دانشجویان مرخص شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۹    
یک مقام ارشد کردهای سوریه از تصمیم آمریکا برای ارسال تسلیحات نظامی برای جنگجویان کرد استقبال کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
در سال های اخیر و با گسترش فضای مجازی و ظهور شبکه های گسترده مجازی، تا حدودی از میزان این کاغذپاره ها در خیابان های کشور کم شده است، به طوری که با وجود آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۶    
دو خرید تازه تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور در ساختمان این باشگاه رسما قرارداد خود را امضا کرده و پیراهن این تیم را در دست گرفتند تا حرف و حدیث ها دراین باره خاتمه یابد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۵    
20ردیبهشت(10 May) مصادف با روز جهانی پرندگان مهاجر، رویدادی بین المللی است که در آن بر اهمیت وجود پرندگان مهاجر برای حفظ تعادل زمین، اکوسیستم و انسان تأکید شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۹    
برنج سرخ شده با بادنجان یک غذای خوشمزه است که هم ساده آماده می شود و هم غذای گیاهی است که در عین سالم بودن تنوعی خوبی به برنامه غذایی خانواده شما می بخشد. طرز تهیه این غذا را در تابناک فرا می گیرید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۹    
5G نسل در حال توسعه سیستم های مخابرات بی سیم است که اپراتورها روی تولید آن کار می کنند. با افزایش وسایلی که نیاز به اتصال به اینترنت دارند ...