مرگ علیرضا رستمی کارگر بیکار شده فولاد زاگرس قروه بر اثر کرونا
سایر منابع:
سایر خبرها
کرونا جان 10 کردستانی دیگر را گرفت
نفر در سقز، 94 نفر در قروه، 74 نفر در کامیاران، 96 نفر در بانه، 73 نفر در دیواندره، 56 نفر در بیجار، 109 نفر در مریوان، 19 نفر در دهگلان و 3 نفر در سروآباد براثر ابتلای به کرونا فوت کرده اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست وشوی مرتب
مرگ 5 بیمار کرونایی دیگر در کردستان
دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون 87 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند. رضاعی از مرگ 5 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 1229 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 488 نفر در سنندج، 223 نفر در سقز، 90 نفر در قروه، 73 نفر در کامیاران، 96 نفر در بانه، 73 نفر در دیواندره، 56 نفر در بیجار، 108
هوای کودکان را بیشتر در ایام کرونا داشته باشیم/ 181بیمار جدید به جمع مبتلایان کرونای کردستان پیوستند
نفر، قروه 55 نفر، بیجار 40 نفر، کامیاران 27 نفر، دیواندره 9 نفر، بانه 36 نفر، دهگلان 6 نفر و سروآباد با 1 نفر مجموع بیماران بستری شده مبتلا به کرونا در کردستان را تشکیل می دهند. وی اذعان کرد: در شبانه روز گذشته 181 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان کردستان شناسایی شده است. رضاعی از مرگ 3 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا
پزشکان و پرستارانی که قربانی کرونا شدند
فرید نیرویی از پزشکان بابلی و دکتر فرید پیروز که هنوز فوت شان تأیید نشده است. کرونا در میان پرستاران هم کم قربانی نداشته، اصلاً اولین کسی که از میان کادر درمان کشور بر اثر کرونا درگذشت، پرستار جوانی بود که فوتش خیلی ها را تحت تأثیر قرار داد یعنی نرجس خانعلی زاده ، پرستار 25 ساله بیمارستان میلاد لاهیجان. غیر از او علی شیخ مرادی ، پرستار بیمارستان قائم رشت، غلامرضا وثوقی کیا پرستار
تبعه پاکستانی در کانال آب شهرری جان باخت
گزارش ایرنا، کانال انتقال آب تصفیه خانه جنوب تهران از شهرری به ورامین سال 1354 طراحی و از سال 1360 با سرپوشیده سازی در مناطق مسکونی به بهره برداری رسیده است ولی گذشت زمان و افزایش جمعیت در روستاها اطراف این کانال باعث شده امروز بخش هایی از آن که در مجاورت مناطق مسکونی بدون حفاظ باقی بماند و جان اهالی و به ویژه کودکان را به خطر بیاندازد. سال گذشته پس از بروز 2 حادثه متفاوت و فوت 2 کودک مسئولان شهرستان ری بخش های مختلفی از حریم این کانال را به خصوص در مناطق مسکونی حفاظ کشی کردند ولی استفاده غیرمجاز از جاده اختصاصی لایروبی کانال هر از چند گاهی موجب اتفاقات تلخ در منطقه می شود. ...
کاهش بیش از 13 هزار واحدی شاخص بورس
آهن گهرزمین، آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی مارون، فولاد هرمزگان و صبا تأمین بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را داشتند و نمادهای پرتراکنش در فرابورس ایران شامل سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، توسعه و عمران استان کرمان، پلیمر آریا ساسول، توسعه مسیر برق گیلان، برق پیوندگستر پارس، پتروشیمی تندگویان و امتیاز تسهیلات مسکن فروردین سال جاری بودند.
خیز خفیف کووید 19 به سوی بحران/کرونا در اردبیل دوباره اوج گرفت
داغدار کرونا تصریح کرد: متأسفانه بعد از تک رقمی شدن آمار فوت شدگان بر اثر ابتلاء به کرونا در اردبیل، در روز گذشته مجدد شاهد رشد این آمار بودیم، به طوری که در 24 ساعت گذشته 10 نفر از مبتلایان به کرونا در اردبیل جان باختند. به گفته این مسئول هم اکنون شهرهای پارس آباد، مشگین شهر و خلخال در وضعیت بحرانی (قرمز)، شهرهای اردبیل، گرمی و بیله سوار در وضعیت پرخطر (نارنجی) و شهرهای نمین، نیر، سرعین
فوت دو کارگر در 40 روز گذشته/ الزام کارفرمایان در مناطق آزاد به اجرای طبقه بندی مشاغل/ صدور 3هزار بیمه ...
/> محمدعلی جلابر عنوان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده توانستیم حوادث کار را طی سال های اخیر در کیش کاهش دهیم، در سال 94 ده مورد حادثه منجر به فوت داشتیم، این میزان در سال 95 به 11 نفر رسید، در سال های 96 ، 97 و 98 نیز به ترتیب به 7، 6 و 5 نفر حین کار جان خود را از دست دادند. وی در ادامه به ثبت قراردادها و حمایت از حقوق کارگران پرداخت و اظهار داشت: ثبت قرارداد کارگران به نوعی
جزئیات تازه از افزایش آمار قربانیان صاعقه در استان فارس
در این ارتباط رئیس اورژانس فارس با اعلام اینکه به دنبال بارش های بهاری و وقوع صاعقه های سهمگین 7 نفر در این استان دچار صاعقه زدگی شده اند گفت: از ابتدای سال تاکنون 2 نفر براثر صاعقه جان خود را از دست داده اند که یک نفر از مصدومان نیز با سطح هوشیاری پائین در بیمارستان بستری است. دکتر محمدجواد مرادیان یکشنبه 12 اردیبهشت محل این حادثه طبیعی را در ارتفاعات شهرستان های داراب، خان زنیان و
3نفر از معلمان شهرستان مانه و سملقان بر اثر کرونا فوت کردند/ایجاد مشکلات روحی و روانی در دانش آموزان تحت ...
به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه و سملقان، محسن روحانی، رئیس اداره آموزش و پرورش مانه و سملقان درنشست خبری گفت: همزمان با شروع بحران کرونابه دلیل شرایط پیش بینی نشده حوزه آموزش و پرورش بیشترسین آسیب را دید و مجبور به فعالیت چندبرابری شد. وی با بیان اینکه در ابتدای شیوع ویروس به دلیل فراهم نبودن زیرساخت های آموزش مجازی، مدارس به صورت حضوری و نیمه حضوری برگزار می شد، افزود: آموزش پرورش
استفاده بی رویه از آب چاه ها؛ چالش جدی برای سفره های زیرزمینی/ چاه های غیرمجاز جان زمین را می گیرند
خاکی و مدیریت آب، به بحران فعلی منجر شده است دست اندازی هایی که البته هنوز هم ادامه دارد همه این بحران ها موجب شده که هشدارهایی برای پایان آب و غیر قابل زندگی شدن ایران داده می شود. خشکسالی های یک دهه اخیر و برداشت بیش از حد و بی رویه از آب چاه ها و سفره های زیر زمینی موجب شده تا دشت های کردستان خصوصا دشتهای دو شهرستان دهگلان و قروه در معرض پدیده فرونشست قرار گیرد و کارشناسان تاکید دارند
کرونا برای دومین بار در کردستان رکورد روزانه مرگ را پشت سر گذاشت
مهلک را رعایت کنند در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود. کرونا از اسفند 1398 تاکنون در کردستان یک هزار و 242 قربانی داشته است که 492 نفر در سنندج، 226 نفر در سقز، 109 نفر در مریوان، 96 نفر در بانه، 94 نفر در قروه، 74 نفر در کامیاران ، 73 نفر در دیواندره، 56 نفر در بیجار، 19 نفر در دهگلان و سه نفر در سروآباد جان خود را از دست داده اند.
خاکسپاری بانوی کوهنورد 82 ساله فریدونشهری و چند خبر کوتاه از اصفهان
جمعیت هلال احمر سمیرم ادامه داد: شواهد حاکی از آن است که نامبرده بعد از ظهر جمعه برای گردش در کوه به ارتفاعات اطراف سد کمانه می رود که بنابر اعلام نظر احتمالی کارشناسان اورژانس بر اثر سکته قلبی فوت می کند. موسوی همچنین از تصادف شدید 2 خودروی پژو و سانتافه در جاده سمیرم، یاسوج (محدوده گردنه پشته) و جان باختن راننده سواری پژو در این سانحه خبر داد. وی خاطر نشان کرد: یک مرد، 2 خانم و
21 نفر در سال جدید بر اثر کرونا در این شهرستان جان باختند
به گزارش جام جم آنلاین مازندران حمیدرضا مبشری صبح شنبه در نود و یکمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا از بستری شدن 53 بیمار کرونایی در بیمارستان امام سجاد رامسر خبر داد. وی افزود: ظرفیت بستری در بخش آی سی یو تکمیل شده و روند بستری بیماران کرونایی نسبت به هفته های گذشته کاهشی است. مبشری از فوت 21 نفر در 42 روز اول سال 1400 خبر داد که از این میزان 10 نفر غیر بومی و 11 نفر
تکرار روزهای فوتی دورقمی کرونایی؛ 10بیمار جدید در کردستان قربانی شدند
بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را یک هزار و 242 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد492 نفر در سنندج، 226 نفر در سقز، 94 نفر در قروه، 74 نفر در کامیاران، 96 نفر در بانه، 73 نفر در دیواندره، 56 نفر در بیجار، 109 نفر در مریوان، 19نفر در دهگلان و3 نفر در سروآبادجان باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن
ثبت 10 فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه
موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در استان 10 نفر است که سه مورد مربوط به شهرستان های کرمانشاه و هرسین و 2 مورد مربوط به شهرستان صحنه و یک مورد شهرستان های گیلانغرب و سنقر و کلیایی است. محمدی گفت: مجموع جان باختگان بر اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون، یک هزار و 687 نفر است. وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته 130 بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص 115 نفر از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است. کد خبر 5202134 ...
6 بیمار مبتلا به کرونا در خراسان شمالی جان باختند/ بستری 41 نفر
. هاشمی ادامه داد: روند ابتلاء به کرونا اندکی کاهشی شده است اما همچنان میزان مثبت شدن تست ها بالای 50 درصد است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیان داشت: 85 درصد افراد فوت شده در رده سنی 50 سال به بالا قرار دارند. وی در انتها گفت: همچنان بر استفاده از ماسک و دوری از تجمعات تاکید داریم. کد خبر 5201985
کرونا در شبانه روز گذشته 10 کرمانشاهی دیگر را تسلیم مرگ کرد
مهدی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد در مراکز درمانی شهرستان های کرمانشاه، سنقر و کلیایی، صحنه، هرسین و گیلانغرب فوت کردند. وی اضافه کرد: با احتساب این افراد مجموع جان باختگان استان کرمانشاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و 687 نفر رسید. محمدی اظهار داشت: هم اکنون 746 بیمار مبتلا به کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به
بابک مرادی هافبک استقلال به یاد نادر دست نشان
دست نشان را در دست گرفت تا یاد و خاطره سرمربی سابق خود را زنده کند. مرادی در ملوان شاگرد دست نشان بود و در همان دوره درخششی را از خود نشان داد که مورد توجه فولاد و افشین قطبی قرار گرفت. زنده یاد نادر دست نشان روز 27 فروردین 1400 در اثر بیماری کووید-19 جان خود را در 60 سالگی از دست داد.
ایجاد دو شهرک صنعتی جدید در قروه
/> وی با اشاره به پیگیری اجرای چندین طرح صنعتی بزرگ در منطقه، ادامه داد: با آماده سازی و ایجاد این دو شهرک صنعتی در کنار پروژه عظیم ملی زنجیره فولاد قروه و کارخانه تولید کنستانتره صبانور در پایین دست معدن آهن گلالی، جهش اساسی در سرانه صنعتی شهرستان صورت خواهد گرفت. اوسطی همچنین از پیگیری احیای مجدد کارخانه فولاد زاگرس و برگزاری جلسات متعدد با مدیران ارشد بانک سپه به عنوان بانک عاملی
کرونا جان 10 کردستانی دیگر را گرفت/شناسایی153 بیمار جدید کرونایی طی 24 ساعت گذشته
نفر در کامیاران، 96 نفر در بانه، 73 نفر در دیواندره، 56 نفر در بیجار، 109 نفر در مریوان، 19نفر در دهگلان و 3 نفر در سروآباد براثر ابتلای به کرونا فوت کرده اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست وشوی مرتب دست ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود. انتهای پیام/2330/ ...
تشییع جنازه هایی که قربانی بعدی خود را انتخاب می کنند/ فوت یازده نفر در ده روز اخیر در شهر سوق و ضعف ...
یکی از مهمترین اتفاقات این روزهای زاگرس تلاش های “بنیاد الگن” در روستای الگن شهرستان کهگیلویه است که در دو سال اخیر نه تنها اجازه ندادند بلوط ها آسیب ببینند بلکه با کاشت هزاران بلوط گوشه ای از زخم های عمیق زاگرس را التیام داده و اگر گذری به منطقه حفاظت شده بنیاد الگن در [...] یکی از مهمترین اتفاقات این روزهای زاگرس تلاش های “بنیاد الگن” در روستای الگن شهرستان کهگیلویه است که در دو سال
کارگرانی که پشت سد هزینه های بالای کرونا جان می سپارند/ از وزیر بهداشت گله مند هستیم+فیلم
آیت اسدی با حضور در برنامه گفتگومحور ضلع سوم استودیو خبری ایلنا درباره وضعیت کارگران در شرایط کرونا و نحوه حمایت از آن ها گفت: کرونا به چند دلیل بیشترین آزار را به جامعه کارگری رسانده؛ چراکه وضعیت معیشتی طی سال گذشته به گونه ای بود که کارگران و جامعه حقوق بگیر در برابر کرونا مقاوم نبودند. نماینده کارگران در شورای عالی کار کشور ادامه داد: برای رعایت پروتکل های بهداشتی مصوبات متعددی
راننده وانت کودک 5 ساله را به کام مرگ کشاند
بزرگ افزود: بعد از این حادثه، بلافاصله تیم گشتی و کارشناسی منطقه 22 پلیس راهور تهران بزرگ در موقعیت حادثه حاضر شدند و به بررسی علل و عوامل حادثه پرداختند. به گفته وی، کارشناسان علت این حادثه را عدم توجه کافی به جلو توسط راننده وانت پیکان عنوان کرده اند. این مقام انتظامی از رانندگان خواست حین حرکت تمام حواس و توجه خود را به جلو معطوف دارند و از هرگونه اقدام و حرکاتی که توجه آنها را از رانندگی پرت می کند، جداً خودداری کنند. آمار تصادفات جرحی و فوتی دوچرخه سواران تهرانی در سال گذشته فرار راننده خودرو پس از تصادف مرگبار با عابرپیاده ...
شناسایی 220 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان
ویژه (آی سی یو) بستری هستند. دکتر رضاعی از مرگ 3 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 1232 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 489 نفر در سنندج، 224 نفر در سقز، 91 نفر در قروه، 73 نفر در کامیاران، 96 نفر در بانه، 73 نفر در دیواندره، 56 نفر در بیجار، 108 نفر در مریوان، 19نفر در دهگلان و 3 نفر در سروآباد جان باختند که همه موارد به
وضعیت بحرانی و سیاه کرونا در استان کردستان/ حال 81 بیمار وخیم است
نفر، سقز 85 نفر، مریوان 36 نفر، قروه 50 نفر، بیجار 45 نفر، کامیاران 29 نفر، دیواندره 16 نفر، بانه 46 نفر، دهگلان 5 نفر و سروآباد با 4 نفر جمع بستری شدگان مبتلا به کرونای کردستان را تشکیل می دهند. وی آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان را از ابتدا تا کنون یکهزار و 232 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 489 نفر در سنندج، 224 نفر در سقز، 91 نفر در قروه، 73 نفر در کامیاران، 96 نفر
10 نفر دیگر شبانه روز گذشته در کرمانشاه بر اثر کرونا جان باختند
مهدی محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد در مراکز درمانی شهرستان های کرمانشاه، سنقر و کلیایی، صحنه، هرسین و دالاهو فوت کردند. وی اضافه کرد: با احتساب این افراد مجموع جان باختگان استان کرمانشاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و 677 نفر برسد. محمدی اظهار داشت: هم اکنون 754 بیمار مبتلا به کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز
سقوط مرد خرم آبادی از ارتفاعات روستای زرین آباد
به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمدی در این رابطه گفت : غروب دیروز یک مورد سقوط از بلندی در روستای زرین آباد پل هرو به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گزارش شد که با هماهنگی این مرکز، نجاتگران حاضر در پایگاه رازان بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند. وی افزود : نجاتگران بعد از رسیدن به محل حادثه و طی چند کیلومتر پیاده روی، پیکر بی جان مرد 40 ساله را با کمک افراد محلی آن روستا به پایین آوردند. 46 کد خبر 1510281
مجموع فوتی های کرونا در کرمانشاه به 1677نفر رسید
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مهدی محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد در مراکز درمانی شهرستان های کرمانشاه، سنقر و کلیایی، صحنه، هرسین و دالاهو فوت کردند. وی اضافه کرد: با احتساب این افراد مجموع جان باختگان استان کرمانشاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و 677 نفر برسد. محمدی اظهار داشت: هم اکنون 754 بیمار مبتلا به کووید 19 در مراکز درمانی