دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۴۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
عصر امروز ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۲۲:۴۶

وزیر کشور: برخورد قاطعانه و مستمر با اراذل و اوباش ادامه یابد

به گزارش عصر امروز، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور پیامی شهادت علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز را تسلیت گفت و از سرعت عمل نیروی انتظامی در دستگیری این قاتل شرور قدردانی کرد. وحیدی همچنین خطاب به حسین اشتری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی تاکید کرد که امید است این قاتل خبیث در کمترین زمان ممکن به سزای عمل شرارت بار خود برسد. رئیس شورای امنیت کشور تصریح کرد: برخورد قاطعانه و مستمر با اراذل و اوباش که موجب سلب آرامش، آسایش و امنیت مردم شریف می شوند، ادامه یابد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)