دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۳۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۲۳:۳۰

شمار نمایندگان مبتلا به کرونا به 50 نفر رسید

به گزارش جماران؛ محمد رشیدی نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در صفحه رسمی توییترش از ابتلایش به ویروس کرونا خبر داد و نوشت: برای بار سوم مبتلا به کرونا شدم. خیلی مراقبت کنید که این سویه جدید کرونا سرعت ابتلا و سرایتش بالاست. در امان خدا باشی . رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی نیز از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد و گفت: حال عمومی بنده مناسب است و در حال حاضر در منزل بستری هستم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)