سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۰۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نود فناوری ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۱

ایرانسل اپراتور برتر گروه ام تی ان شد

شرکت ام تی ان ایرانسل در گردهمایی سالانه رهبران گروه ارتباطی ام تی ان، موسوم به GLG 2022، توانست در دو بخش ایجاد زیرساخت های ارتباطات سازمانی و نیز مدیریت ریسک و کنترل های داخلی، در بین شرکت های گروه ام تی ان حائز رتبه برتر شود. به شرکت ام تی ان ایرانسل ، در بخش ایجاد بزرگترین و باارزش ترین زیرساخت های ارتباطات سازمانی ، ایرانسل رتبه نخست را در بین شرکت های عضو گروه ام تی ان به دست آورد و در بخش بیشترین ارتقا در زمینه مدیریت ریسک و کنترل های داخلی نیز ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)