برخورد اطلاعاتی با اوباش خیابانی
سایر منابع:
سایر خبرها
خیابان گردانی اوباش گرگانی توسط پلیس/ شروع طرح های ضربتی به زودی
به صورت کامل پشتیبان نیروی انتظامی هستیم و از نیروی انتظامی نیز تقاضا داریم هیچ گونه مماشاتی در برخورد با اوباش نداشته باشند. رزاقی نژاد تاکید کرد: پلیس با قدرت و با جدیت در برخورد با اراذل و اوباش و مجرمان خشن وارد عمل شده و به هیچ عنوان با افرادی که با استفاده از سلاح باعث ایجاد ناامنی می شوند مماشات نکرده و با حداکثر ابزارهای قانونی با این افراد برخورد کنند. وی با اشاره به
اجازه خودنمایی به هیچ اوباشی را ندهید/ضرورت به کارگیری ابزارهای دفاعی از سوی مأموران نیروی انتظامی
هم، مقابله جدی با دارندگان و حمل کنندگان سلاح سرد و گرم است، بارها تأکید شده مأموران انتظامی در حین عملیات و گشت، هر کسی را که حامل سلاح است، بدون ملاحظه، دستگیر و بازداشت کنند تا امکان قدرتنمایی برای اراذل و اوباش فراهم نشود. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان افزود: جدیت در این کار در سطح استان مورد انتظار شدید و اکید است و همچنین با توجه به تجویز قانون و با تدابیر لازم، ضرورت
لزوم تغییر قانون بکارگیری سلاح توسط پلیس/ قوانین حوزه برخورد با اراذل بازدارندگی لازم را ندارند
این باعث گستاخی اراذل و اوباش در بسیاری از نقاط کشور شده است. حیدری با بیان اینکه بعضا کلیپ هایی از مقابله پلیس با اراذل و اوباش منتشر می شود، ادامه داد: این نگران کننده است که چرا باید نیروی انتظامی با تجهیزات و افرادکم در مقابل تعدادی قمه به دست و چاقوکش بایستد که بعضا این افراد اسلحه سبک هم به همراه دارند. بنابراین باید این قانون تغییر کرده و قانونی تصویب شود که بازدارنده بوده و قاطع
برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است
دستگاه های ذیربط اعم از مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و وزارت دادگستری نسبت به تقنین قوانین مورد نیاز پلیس و اصلاح قانون به کارگیری سلاح، پلیس را در استقرار نظم و تامین امنیت و آرامش مردم همراهی کنند. سردار اشتری شهادت سرهنگ دوم "علی اکبر رنجبر" جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش را به خانواده او و مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تبریک و تسلیت گفت.
مجلس یازدهم آماده حمایت از جان برکفان نیروهای مسلح/ اصلاح قانون استفاده از سلاح مطالبه به حق ناجا
مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: در تماس تلفنی با برخی فرماندهان ارشد نیروی خدوم انتظامی، درمورد قوانین مربوط به ناجا و بخصوص قانون استفاده از سلاح و لزوم اصلاح و تکمیل آنان تبادل نظر، و تاکید کردم مجلس آماده هر گونه همکاری در این زمینه است. پلیس سمبل اقتدار اجتماعی است و نباید در مقابل اوباش دست او را بست. محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس
تشکر مردم بهمئی از دادستان در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بهمئی
اسلامی. بیشتر بخوانید: حضور میدانی دادستان شهرستان بهمئی در مرحله دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان مردم ولایتمدار شهرستان بهمئی از زحمات و خدمات شجاعانه حضرتعالی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در برخورد قاطع با اراذل و اوباش و جمع آوری سلاح های سرد و گرم شهرستان تقدیر و تشکر می نمایند. این اقدامات شایسته می تواند سبب شود که هم مخلین نظم و امنیت
سردار اشتری: امنیت مردم خط قرمز پلیس است
سردار اشتری با تسلیت شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر به دست اوباش اعلام کرد، امنیت مردم خط قرمز پلیس است و مخلان نظم و امنیت جامعه در برابر پنجه فولادین و مقتدر پلیس توان مقابله ندارند. فرمانده کل انتظامی از مجلس، قوه قضائیه و وزارت دادگستری خواست با اصلاح قانون به کارگیری سلاح و بخشی از آئین دادرسی کیفری، پلیس مقتدر را در استقرار نظم و تأمین امنیت و آرامش مردم یاری کنند.
دادستان همدان: پلیس اجازه خودنمایی به هیچ اوباشی را نمی دهد
به گزارش ایرنا، حسن خانجانی موقر روز یک شنبه با اشاره به واقعه شهادت یک مامور نیروی انتظامی در شیراز، افزود: با توجه به شهادت یکی از مأموران انتظامی استان فارس، ضرورت برخورد با اراذل و اوباش و مجرمان حرفه ای مورد تاکید است. وی اظهار داشت: لازمه این کار در گام نخست برخورد با دارندگان و حمل کنندگان سلاح سرد و گرم است تا امکان قدرت نمایی برای اراذل و اوباش فراهم نشود. دادستان
حمل سلاح سرد عامل وقوع بسیاری از جرائم خشن است
کرد : پلیس شهرستان جیرفت با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با حاملان سلاح سرد و اراذل و اوباش از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال قبل، رشد 34 درصدی دستگیری و برخورد با چنین مجرمانی را داشته است. فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان گفت: ماموران انتظامی با حمایت دستگاه قضائی برای تامین امنیت و آرامش در سطح جامعه مقتدارانه با مخلان امنیت عمومی برخورد خواهند کرد و اجازه جولان به آنان را نخواهند داد. انتهای پیام
لزوم اصلاح و بازنگری در قانون به کارگیری سلاح توسط نیروی انتظامی
اکنون آنها منتظر اجرای حکم هستند. استفاده از سلاح توسط پلیس برای صیانت از امنیت مردم است کریمی قدوسی با اشاره به اینکه قانون به کارگیری سلاح توسط نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مردم بوده، تصریح کرد: اگر پلیس از سلاح برای امنیت خود هم استفاده کند در حقیقت برای حفظ و صیانت از امنیت و جان مردم است. وی بیان اینکه مجموع قضایای مطرح شده موجب کاهش اقتدار و توان اجرایی نیروی
حمایت قاطع کاربران ایرانی توئیتر از پلیس
به گزارش جهت پرس ، کاربران شبکه های اجتماعی پس از انتشار خبر به شهادت رسیدن یکی از پرسنل نیروی انتظامی توسط اشرار، ضمن مطالبه برخورد قاطع با اوباش، خواستار حمایت از پلیس برای محافظت از جان خود و استفاده از اسلحه در مواقع لزوم شدند.
محکومیت قاتل شهید نیروی انتظامی شیراز نزد افکار عمومی
با اراذل و اوباش را مطرح کردند. مخاطبی در این زمینه، در بخش نظرات خبر شهادت شهید رنجبر در سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی نوشت: با آرزوی رحمت و غفران الهی برای شهید رنجبر، چرا مامور انتظامی نباید در مقابل افراد شروری که او را تهدید به مرگ کرده از اسلحه استفاده کند؟ شهروند دیگری نیز اینگونه به بیان دیدگاه خود پرداخت: به نظر من استفاده نکردن شهید رنجبر از سلاح برای دفاع از خود حتی با وجود
جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره بررسی قانون استفاده از سلاح توسط نیروهای مسلح / احتمال تغییر ...
مجلس آن را مورد بررسی قرار دهیم. جلال زاده ادامه داد: بعد از حادثه تلخ شهادت شهید علی اکبر رنجبر نیز دستور دادم تا اولین جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، به موضوع برخورد سخت و قانونی با اراذل و اوباش و همچنین نگاهی نو به قانون استفاده از سلاح توسط نیروهای مسلح اختصاص پیدا کند. وی تاکید کرد: هرچند که این هفته به دلیل شیوع ویروس امیکرون و ابتلای چندین نفر از نمایندگان، جلسات مجلس
لزوم اصلاح قوانین حمایت از پلیس مقابل اراذل و اوباش
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت؛ محمد صالح جوکار به شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه سرهنگ علی اکبر رنجبر در استان فارس در درگیری با اراذل و اوباش اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار که در راه حفظ نظم و آرامش و امنیت جامعه مظلومانه جان خود را تقدیم انقلاب کرد، بی شک از جایگاه والایی نزد خداوند برخوردار خواهد بود. نماینده مردم یزد در مجلس تأکید کرد: قطعاً در برخورد با اراذل و
دستگیری سریع ضارب مامور انتظامی شیراز، بیانگر اشراف اطلاعاتی است
درگیری با اراذل و اوباش در توییتی از ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی خواست تا در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز درباره قانون استفاده از سلاح برای مامورین ناجا را به مجلس ارائه کنند تا خارج از نوبت مورد بررسی قرار گیرد. روح الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس نیز در توییتی نوشت: پس از شهادت شهید علی اکبر رنجبر ضمن پیگیری از معاونت حقوقی و امور مجلس ناجا از کارشناسان توانمند مرکز
16 شرط استفاده از اسلحه، توان عملیاتی پلیس را زمین گیر می کند/ لزوم بازنگری قانون به کارگیری سلاح توسط ...
،اینستاگرام و برخی نیز در صفحات توییترخود، این اقدام را محکوم کرده از دولت و مجلس خواستار اصلاح قانون استفاده از سلاح توسط نیروهای انتظامی شدند چراکه به گفته سرتیپ پاسدار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس شهید رنجبر پس از دیدن صحنه درگیری و زخمی شدن سرباز وظیفه توسط این اراذل و اوباش اسلحه خود را مسلح کرده و بدون آنکه شلیک کند در راستای حفظ جان مردم و همچنین قوانین موجود به مجرم هشدار داده و به
جلال زاده : برخورد قانونی و سخت با اراذل و اوباش در کمیسیون امنیت ملی مجلس در حال بررسی است
به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حوادث اخیر در برخی شهر ها که منجر به شهادت عوامل خدوم پلیس شد، گفت:کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در اولین نشست هفته آتی خود به بررسی برخورد قانونی و سخت با اراذل و اوباش و نگاهی نو به قانون استفاده از سلاح برای تامین کنندگان امنیت مردم، خواهدپرداخت.
برخورد قاطع با اراذل و اوباش و هنجار شکنان مطالبه شهروندان از پلیس و دستگاه قضاء اجتماعی
کارکنان انتظامی کشور را مورد حمایت قرار داده و به مطالبه شهروندان در برخورد جدی با اراذل و اوباش رسیدگی کنند. قطعا باایجاد تغییرات اساسی در قوانین مجازات واجرای بدون اطاله دادرسی و اعمال قانون مقتدرانه میتواند گامی برای جلوگیری از این رویدادهای تلخ و غمبار باشد.ضمن این که جمع آوری اراذل و اوباش باسابقه و نگهداری آنان در مکانهای خاص که بتواند درس عبرتی برای افراد شرور و بد سابقه باشد از
برخورد جدی با اشرار و اراذل و اوباش/لزوم حمایت های حقوقی و قضائی از پلیس
انتظامی در هشدار به اشرار و اراذل و اوباش اذعان کرد: اگر افرادی بخواهند شرارت کنند بدانند که با قاطعیت با آنها برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم که این افراد به اهداف خود برسند. وی با تاکید بر لزوم حمایت های حقوقی و قضائی از پلیس تصریح کرد: باید هزینه جرم افزایش یابد تا کسانی که مرتکب جرایم می شوند بدانند که براساس قانون با آنها برخورد قاطعی انجام می شود. فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس در اقصی نقاط کشور برای امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند از همراهی و حمایت مردم و مسئولان از پلیس در پی شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر تشکر و قدردانی کرد. انتهای پیام/ ...
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: رئیس مجلس پیگیر اصلاح قانون بکارگیری سلاح است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حادثه اخیر شهادت یکی از مأموران انتظامی استان فارس به دست اشرار و نظر کارشناسان مبنی بر لزوم اصلاح و به روزرسانی قانون به کارگیری سلاح توسط مأموران پلیس، اظهار داشت: این قانون در چند مورد اجازه استفاده از سلاح و شلیک گلوله را به مأموران داده است که به عنوان مثال، اگر مأمور پلیس مطلع باشد که فردی در حال
واکنش پلیس به کلیپ جدید درگیری فرد قمه کش با مامور انتظامی
است اینکه زمان فیلم مربوط به فصل زمستان نیست و قطعا مربوط به تابستان و فصل گرم سال است ضمن اینکه نوع پوشش سرباز حاضر در این صحنه نشان می دهد که هیچ ارتباطی با سربازان انتظامی همدان ندارند. سرهنگ نجفی صالح با بیان اینکه طی 2 سال گذشته هیچ گونه درگیری منجر به هلاکت اشرار در سطح شهرستان همدان نداشته ایم، تاکید کرد: با این وجود پلیس با هرگونه اقدامی که منجر به سلب آسایش و آرامش مردم شود
لزوم رفع خلاء قانونی برای بازدارندگی در مقابل اراذل و اوباش/ تجهیزات نیروی انتظامی متناسب با ماموریت ...
شورای اسلامی با اشاره به اینکه دچار خلاء قانونی در قبال جرائم اراذل و اوباش هستیم، اظهار کرد: در واقع قانون اشد مجازات برای این افراد را پیش بینی نکرده است؛ نهایتا اخلال در نظم عمومی پیش بینی شده یا بر اساس شکایت دستگاه انتظامی یا دادستانی چند ماه زندان در نظر گرفته می شود. وی با بیان اینکه قوه قضائیه باید لایحه جامعی را برای برخورد با اراذل و اوباش و رفع خلاء قانونی در این حوزه و مجازات
قتل وحشیانه مأمور پلیس در شیراز، زنگ خطر برای امنیت جامعه
عاجل از قوای مقننه و قضائیه درخصوص اصلاح قانون به کارگیری سلاح و حمایت قضائی همه جانبه از ماموران جان بر کف پلیس دستور ویژه ای برای استمرار برخورد قاطع و جدی با اراذل و اوباش به فرماندهان انتظامی در سطح کشور صادر کرد. دستور دادستان کل کشور به دادستان ها در پی شهادت مامور نیروی انتظامی دادستان کل کشور هم در پی شهادت مظلومانه مأمور وظیفه شناس شهید علی اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و
ضرورت تغییر قانون استفاده از سلاح و تجهیز لباس ماموران به دوربین
راستا فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن مطالبه جدی و عاجل از قوای مقننه و قضائیه در خصوص اصلاح قانون به کارگیری سلاح و حمایت قضائی همه جانبه از مأموران جان بر کف ناجا، دستور ویژه ای برای استمرار برخورد قاطع و جدی با اراذل و اوباش به فرماندهان انتظامی در سطح کشور صادر کرد. سردار حسین اشتری ضمن تسلیت شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر با بیان این که طی هماهنگی به عمل آمده با دادستان محترم
نمی گذاریم خون این شهید بزرگوار پایمال شود/ مجلس و قوه قضائیه به یاری پلیس بیایند
تسلیم در برابر قانون و مردم نخواهد بود. سردار اشتری اظهار داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است. وی بیان داشت : اقتدار پلیس لازمه امنیت است و ضرورت دارد همه نهادها و دستگاه های ذیربط اعم از مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه و وزارت دادگستری نسبت به تقنین قوانین مورد نیاز پلیس و اصلاح قانون به کارگیری سلاح و بخشی از آیین دادرسی کیفری، و قضات محترم قوه قضائیه با حمایت های جدی قضایی، و صدا و سیما با حمایت رسانه ای پلیس مقتدر را در استقرار نظم و تامین امنیت و آرامش مردم همراهی و یاری نمایند. ...
پیکر شهید رنجبر در شیراز تشییع شد
تاز قاچاقچیان و اراذل و اوباش گرفته شود. روح الله نجابت، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در پی شهادت شهید "علی اکبر رنجبر" بر لزوم تهیه پیش نویس اصلاح قانون به کارگیری سلاح و استفاده ازکارشناسان توانمند مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در این زمینه با همکاری معاونت حقوقی وامورمجلس فرماندهی انتظامی کل کشور تاکید کرد.
اقتضائات حضور پلیس در جامعه
نوشت: شهادت مظلومانه مامور وظیفه شناس شهید رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش، دردناک و جانکاه است؛ امنیت جامعه و آسایش مردم جز با فراهم کردن زمینه های اعمال اقتدار و قاطعیت پلیس تامین نخواهد شد.وی ادامه داد: ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی، در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز "قانون استفاده از سلاح" برای ماموران شجاع و جان بر کف نیروی انتظامی را به مجلس ارائه کنند تا خارج از نوبت در دستور رسیدگی و
اصلاح قانون به کارگیری سلاح در نوبت بررسی صحن علنی مجلس است
استفاده از سلاح برای تامین کنندگان امنیت مردم خواهدپرداخت. رئیس مرکز پژوهش های مجلس در نامه ای به دفتر حقوقی این مرکز، خواسته پیش نویس اصلاح قانون استفاده از سلاح توسط پلیس را تدوین کنند تا برای بررسی قانونی، به مجلس فرستاده شود. نگاهداری گفته شهادت نیروهای حافظ امنیت کشور به علت ابهام های قانون استفاده از سلاح غیر قابل قبول است. به گفته کارشناسان ضعف ها و ابهامات قانون فعلی استفاده از سلاح سبب شده تا در برخی موارد پلیس نتواند اقتدار لازم را در برخورد با اراذل و اوباش داشته باشد و این باعث گستاخ تر شدن آن ها در تعرض به حقوق مردم شده است. ...
قانون به کارگیری سلاح باید با هدف افزایش “اختیارات پلیس” بازنگری شود
مورد توجه قرار دهند.” حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضائی مجلس هم در واکنش به شهادت ناجوانمردانه یک مأمور پلیس به دست اوباش و درباره ضرورت اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط مأموران پلیس به تسنیم گفت: “واقعاً تا این حد نباید دست نیروی انتظامی بسته باشد تا جایی که سر و رگ مأمور را بزنند!” این گفته ها و اظهارنظرهای سه نفر از مسؤلان ذیربط درباره استفاده مأموران انتظامی از