آماده باش کلیه بیمارستان ها و مراکز درمانی در چهارمحال و بختیاری
سایر منابع:
سایر خبرها
آماده باش استان سمنان برای مقابله با موج ششم کرونا
: درمانگاه تامین اجتماعی و کلینیک های بهداشتی و درمانی خصوصی و نظامی برای کمک به حوزه بهداشت و درمان وارد عمل خواهند شد تا دغدغه های مردم در زمینه پزشک برطرف شود. باید تمام برای کمک به حوزه علوم پزشکی و مجموعه بهداشت ودرمان با مدیریت ستاد کرونا وارد عمل شوند. اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان گفت: از روز های اینده برای ارتقای خدمات رسانی به مردم 5 تخت
آماده باش بیمارستان های اصفهان
/> وی از آمادگی پیش از شروع پیک جدید کرونا خبر داد و افزود: بیمارستان ها در آماده باش هستند و تأمین نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی و دپوی دارو انجام شده، البته بستگی دارد شرایط چطور پیش برود، اما مطمئناً به کارکنان حوزه بهداشت و درمان فشار زیادی وارد شده و خواهد شد که می طلبد با رعایت پروتکل های بهداشتی فشار کاری آن ها را زیاد نکنیم. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پاسخ به سؤال
وزیر بهداشت: دیگر نیازی به تست پی سی آر نیست / طی 2 تا 3 هفته آینده به پیک خواهیم رسید
ایسنا: وزیر بهداشت با بیان اینکه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در آمادگی صد درصدی قرار دارند، گفت: امروز دیگر نیازی به تست پی سی آر نیست و اگر شخصی دچار سرماخوردگی می شود احتمال ابتلا به امیکرون وجود دارد. بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح پروژه های درمانی بیمارستان امام حسین (ع) در خصوص پروژه هایی که امروز در این بیمارستان افتتاح شد، اظهار کرد
اعلام آماده باش سراسری به مراکز درمان و قرنطینه هلال احمر در پی پیک ششم
خبرگزاری میزان -به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ پیرحسین کولیوند در جلسه شورای معاونان این جمعیت گفت: به تمام مراکز درمان هلال احمر در سراسر کشور برای ارائه خدمات درمان سرپایی، تزریق و قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا در پیک ششم بیماری، آماده باش اعلام شده است. وی افزود: سازمان جوانان با فراخوان نیرو های جهادی، داوطلب و متخصص خود، زمینه ارائه خدمات تخصصی درمان به مردم را در
سرمایه دانشگاه علوم پزشکی نیروی انسانی و متخصصان حوزه بهداشت، درمان و سلامت هستند
مجموعه و جلب رضایتمندی این عزیزان و در نهایت جلب رضایتمندی مردم و دریافت کنندگان خدمات حوزه سلامت است، که بعنوان توصیه، خواهش و دستور کار به تمامی معاونین، مدیران مجموعه تاکید شده است . سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: اگر چه مبلغ بدهی دانشگاه قابل توجه و زیاد و عمده آن مربوط به کارانه پزشکان و پرسنل است اما برخی از مشکلات و مطالبات با صرف هزینه اندک قابل پیگیری است و وظیفه ما پیگیری
تاکید بر تداوم رعایت پروتکلهای بهداشتی در چهارمحال و بختیاری
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد. دکتر ارسلان خالدی فر اظهار داشت: واکسن کووپارس رازی ساخت دانشمندان جوان ایرانی با قابلیت پیشگیری بالا، آزمایش های بالینی را پشت سر گذاشته و قابل رقابت و مقایسه با انواع نمونه های خارجی است و در حال حاضر این واکسن در دو نوبت تزریق، تعریف شده است. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت
آماده باش بیمارستان های استان یزد
به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد ، نیکوکار درارتباط با خبر 20 گفت:تعداد بستری ها به سرعت در حال بالا رفتن است و قاعدتا تعداد مرگ ومیر هم بالا می رود. وی اضافه کرد:افراد مسن، دارای بیماری زمینه ای و واکسن گریز ها بیشتر در معرض خطر وجودارند و هم اکنون بیمارستان ها و پزشکان وکادر درمان در آماده باش قرار دارند. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزدگفت:اگر سهل انگاری ها ادامه داشته باشد، به
آغاز تزریق واکسن ایرانی کووپارس رازی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر ارسلان خالدی فر در تشریح این خبر اظهار داشت: واکسن کووپارس رازی ساخت دانشمندان جوان ایرانی با قابلیت پیشگیری بالا، آزمایشهای بالینی را پشت سر گذاشته و قابل رقابت و مقایسه با انواع نمونه های خارجی است. وی افزود: در حال حاضر این واکسن در دو نوبت تزریق، تعریف شده است. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و
شمار بستری های کرونایی در البرز به 380 تن رسید
/> سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اجرای محدودیت های وضعیت قرمز رنگ در کرج، تصریح کرد: با توجه به افزایش شمار مراجعه کنندگان کادر درمان استان به حالت آماده باش در آمده است. وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد 380 نفر در مراکز درمانی بستری هستند، که از این تعداد، ابتلای 129 نفر به بیماری کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است. صیادی افزود: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 1
سیر صعودی مبتلایان کرونا/ 235 کرونایی جدید در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی، امروز گفت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش نشد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان یک هزار و 767 نفر می باشد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 222 نفر از
دکتر سعید گل فیروزی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان شد
به گزارش خبرگزاری دانا به نقل از ایسنا، چند هفته ای بود که صحبت هایی پیرامون تغییر در راس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و جایگزینی گزینه ای جدی به جای دکتر عبدالرضا فاضل در صدر اخبار رسانه های محلی و نقل محافل استان شده بود و هر روز نامی جدی به عنوان جایگزین وی مطرح می شد. هرچند نام تعدادی از افراد از همان ابتدا پای ثابت این اخبار بود اما ساعاتی پیش بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش
در موج ششم کرونا از مدارس ضربه می خوریم
فریدون رحمانی در تشریح آخرین وضعیت بیمارستان های چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تخت های بستری مراکز درمانی استان پراکنده هستند و امکان دارد در موج سنگین کرونا پاسخگوی نیاز نباشند، در حال حاضر 1755 تخت بیمارستانی و 174 تخت ویژه در مراکز درمانی دولتی، دانشگاهی، بخش خصوصی و تامین اجتماعی در استان وجود دارد. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: در سویه اُمیکرون میزان درگیری کودکان
آمار کرونا چهارمحال و بختیاری 17 بهمن ماه؛ بدون فوتی و 235 ابتلای جدید
داد: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری کووید _19 در استان گزارش نشد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان 1767 نفر می باشد. رئیس مرکز بهداشت استان، اظهار کرد: اکنون 6 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند. سرپرست معاونت بهداشتی
جایگاه استان در نظام سلامت باید ارتقا یابد
شاخص های مطلوب حوزه بهداشت و درمان، در سطح وزارتخانه و نیز در استان از طریق سازمان های مرتبط از جمله برنامه و بودجه، تلاش خواهیم کرد. گفتنی است، در این آیین از فعالیت ها و خدمات دکتر کمالی به عنوان مدیر پیشین امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه تقدیر و محمد چاهی به عنوان سرپرست جدید این مدیریت معرفی شد. انتهای پیام وبگردی دانشگاه علوم پزشکی سلامت تکریم و معارفه منابع و برنامه ریزی
وزیر بهداشت: دیگر نیازی به تست پی سی آر نیست
مراجعه کنند. گفتنی است، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از پروژه های عمرانی و درمانی بیمارستان امام حسین (ع) بازدید کرد. به گزارش وبدا، در این بازدید مجهزترین و دقیق ترین دستگاه شتاب دهنده خطی و رادیوتراپی میکروسکوپی (X9)، 21 تخت مراقبت ویژه، دومین سی تی اسکن بیمارستان و ساختمان مهدکودک بیمارستان به بهره برداری رسید.
شمارش معکوس راه اندازی مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی
. مراحل عقد قرارداد و پذیرش هفت هسته و 6 واحد فناور جدید در حال انجام است و به زودی این تعداد هسته و واحد فناور جذب مراکز رشد این دانشگاه می شوند. ضمن آنکه اکنون تعداد هسته های فناور این واحد دانشگاهی به 28 هسته فناور رسیده است. راه اندازی نخستین مرکز رشد فناوری سلامت به عنوان تنها مرکز رشد دارای موافقت اصولی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان از دیگر اقدامات مهم واحد شهرکرد
95 درصد مبتلایان به اُمیکرون در استان سمنان سرپایی درمان شدند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : -رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان گفت: 95 درصد مبتلایان مثبت قطعی به سویه اُمیکرون کرونا در استان به صورت سرپایی درمان و پنج درصد مبتلایان در مراکز درمانی بستری شدند. کامران قدس روز یکشنبه به رسانه ها بیان کرد: وضعیت کرونا در استان سمنان مطلوب نیست و با توجه به شیوع سریع و سرعت بالای انتقال سویه امیکرون احتمال
اعمال محدویت های کرونایی جدید در چهارمحال و بختیاری / مدارس شهرکرد یک هفته تعطیل شود
یم با انجام اقدامات مورد نیاز سرعت ابتلا به این سویه جدید را در استان کاهش دهیم، اکنون شاهد عادی انگاری در بین مردم هستیم که باید با فرهنگ سازی و آموزش جامعه، نسبت به تبعات پیک ششم حساس شود. وی با بیان اینکه واکسیناسیون گسترده باعث کاهش مرگ و میر و بستری در پیک جدید می شود، عنوان کرد: باید مردم نسبت به ویژگی های سویه اُمیکرون از جمله سرعت انتقال بالا و تاثیر آن بر کودکان و نوجوانان آگاه
بستری 42 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری
29 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد. هم اکنون 145 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 103 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند. مراجعه 529 بیمار با علائم مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری
افزایش 20 برابری بستری کرونایی در بیمارستان های چهارمحال و بختیاری
رسیده ایم. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: در حال حاضر 147 بیمار مثبت و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری هستند، همچنین هفت بیمار بدحال در بخش های ویژه در استان بستری شده اند، باتوجه به ویژگی های سویه اُمیکرون باید اقدامات وسیعی در جلوگیری از شیوع این سویه انجام شود. وی واکسیناسیون را از مهم ترین اقدامات در راستای افزایش مقاومت افراد در ابتلا به
اعلام آماده باش به مراکز بهداشتی کشور با ورود به موج ششم کرونا
کلیه ارائه دهندگان خدمات بهداشتی، درمانی و تامین اقلام ضد عفونی کننده استاندارد از دیگر مصوبات ابلاغی به معاونت های بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی کشور است. دکتر حیدری بیان داشت: همچنین ارائه خدمات غیرحضوری برای بیماران و گروه های پرخطر مبتنی بر درخواست برای تمام مراجعین، ابلاغ مصوبات ستاد ملی کرونا به کلیه واحدهای تابعه، تاکید بر واکسیناسیون دوز سوم همکاران کادر بهداشت و درمان و لغو پایش های حضوری به مدت دو هفته به جز پایش و نظارت های اجرایی برنامه موج ششم و اعزام تیم واکنش سریع به معاونت های بهداشت دانشگاه ها ابلاغ شده است. ...
احتمالا استان کرمان هفته آینده یکپارچه قرمز شود/نیروهای مسلح و بیمارستان ها در آماده باش باشند
علی زینی وند ظهر امروز 16 بهمن ماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان به اوج گیری اُمیکرون در استان اشاره کرد و گفت: طبق اعلام وزات بهداشت و درمان ده شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار گرفتند و به شدت این روند رو به رشد است. وی با بیان این مطلب که طرح هوشمند محدودیت های کرونایی با جدیت اجرا شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه اطمینان خاطری که طی این مدت نسبت به کرونا داشتیم اکنون با
آمار کرونا چهارمحال وبختیاری 16 بهمن؛ یک فوتی و 315 ابتلای جدید
/> وی ادامه داد: در این بازه زمانی یک فوت ناشی از ابتلاء به بیماری کووید _19 در استان گزارش شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و 767 نفر رسید. رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: درحال حاضر هفت بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند. سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه
تاخت و تاز کرونا در چهارمحال و بختیاری/ 315 مبتلا و یک فوتی در شبانه روز گذشته
به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی، امروز گفت: طی 24 ساعت گذشته 655 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 42 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند. رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته نتیجه
محکومیت لابراتوار دندانسازی متخلف در شهرکرد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری ،محمدرضا عمرون گفت: با بازدید کارشناسان معاونت درمان از یک لابراتوار دندانسازی در شهرکرد مشخص شد این موسسه از افراد متخصصی استفاده کرده است که مجوز فعالیت برای آن واحد را نداشته اند. وی افزود: همچنین نبود مسئول فنی در موسسه موضوع در کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی استان طرح و پس از احراز تخلف، پرونده برای رسیدگی به این اداره کل ارسال
افزایش 6 برابری مراجعه های بیمارستانی و 3 برابری بستری و فوتی های کرونایی خوزستان طی 24 ساعت
اشغال می شوند بنابراین باید همه بیمارستان ها در حالت آماده باش باشند. سرمست در پایان با بیان اینکه میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی سطح مناسبی ندارد، تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری، در هر جمعی احتمال وجود بیمار وجود دارد بنابراین باید حداقل از ماسک استفاده و از حضور در تجمع های غیرضروری پرهیز شود تا تعداد بیماران کم و خدمات رسانی بهتر شود. لازم به ذکر است که طبق اعلام
بیم و امیدهای آموزش حضوری
بیشتری نسبت به سویه های سابق دارد، در این راستا باید به این نکته توجه کرد که علی رغم سرعت انتشار بالا تاکنون علائم آن نسبت به سویه های قبلی خفیف تر بوده است. نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با پشت سر گذاشتن پیک های پنج گانه کرونا اکنون بخش قابل توجهی از زیرساخت های بهداشتی و درمانی مورد نیاز برای مقابله با اومیکرون در کشور آماده است و اکثر این مراکز آمادگی
محکومیت 25 میلیون ریالی برای لابراتوار دندانسازی متخلف در شهرکرد
باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - محمدرضا عمرون گفت: در پی بازدید کارشناسان معاونت درمان از یک لابراتوار دندانسازی در شهرکرد مشخص شد این موسسه از افراد متخصصی استفاده کرده است که مجوز فعالیت برای آن واحد را نداشته اند. همچنین عدم حضور مسئول فنی در موسسه موضوع در کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی استان طرح و پس از احراز تخلف، پرونده برای رسیدگی به این اداره کل ارسال شده است.
افزایش سه برابری بستری و فوت بیماران کرونایی در خوزستان/ اعلام آماده باش به بیمارستان ها
باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمدحسین سرمست گفت: آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان نسبت به هفته قبل 6 برابر بیشتر شده که این موضوع نگران کننده است و در 24 ساعت گذشته بیش از 6 هزار بیمار به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کردند که نسبت به روز قبل روند افزایشی دارد. به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز اگر در یک شبانه روز 100 نفر بستری داشته باشیم حدود 60 نفر مرخص می