سایر منابع:
سایر خبرها
حضور همراه اول در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی
اپراتور آشنا شوند. فراهم سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب و کارها و ایجاد پیمان های مشارکتی و زمینه سازی آشنایی آن ها با آخرین فناوری های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات رویکرد اصلی این نمایشگاه عنوان شده است. همچنین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی چشم انداز شبکه سازی فعالان، هم افزایی کسب و کارها ...
ایرانسل در نمایشگاه فناوری محتوای فضای مجازی
محتوای فضای مجازی با رویکرد فراهم سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی، با نگاه توسعه کسب و کارها و ایجاد پیمان های مشارکتی و زمینه سازی آشنایی با آخرین فناوری های فرهنگی، با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات، برنامه ریزی و اجرا شده و اهدافی از جمله حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت ها و ...
برگزاری نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی با حضور ایرانسل
مناسب و پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا به عنوان شبکه آموزش مجازی برای تمام فعالان آموزشی، در نمایشگاه CTEX سال 1401 مشارکت کرده است. نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی با رویکرد فراهم سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی، با نگاه توسعه کسب و کارها و ایجاد پیمان های مشارکتی و زمینه سازی آشنایی با آخرین فناوری های فرهنگی، با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در ...
نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی آغاز به کار کرد
الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت برگزار شده است. فراهم سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب و کارها و ایجاد پیمان های مشارکتی و زمینه سازی آشنایی آن ها با آخرین فناوری های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات رویکرد اصلی این نمایشگاه است. همچنین ...
بازدید مدیرکل ارشاد سمنان از نمایشگاه فناوری های محتوایی فضای مجازی در مصلی تهران
... این نمایشگاه که جلوه ای از هم افزایی 2 نمایشگاه بزرگ و باسابقه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، با هدف حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت برگزار شده است. فراهم سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب و کارها و ایجاد پیمان های مشارکتی و زمینه سازی آشنایی آن ها با آخرین فناوری های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات رویکرد اصلی این نمایشگاه است. ...
نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی افتتاح شد+ فیلم
(CTEX) که جلوه ای از هم افزایی دو نمایشگاه بزرگ و باسابقه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، عصر امروز یکشنبه 16 بهمن 1401 با هدف حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت، در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) تهران افتتاح شد. همچنین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی چشم اندا ...
اسماعیلی: تولید محتوا در فضای مجازی مورد اهتمام وزارت فرهنگ در دوره جدید است
هم افزایی 2 نمایشگاه بزرگ و باسابقه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، با هدف حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت برگزار شده است. فراهم سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب و کارها و ایجاد پیمان های مشارکتی و زمینه سازی آشنایی آن ...
غرفه خبرگزاری دفاع مقدس پاتوق نوجوانان دهه هشتادی/ عشق و ارادت نوجوانان به شهدا و رزمندگان دفاع مقدس+ ...
آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس رویکرد این نمایشگاه فراهم سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب و کارها و ایجاد پیمان های مشارکتی و زمینه سازی آشنایی ایشان با آخرین فناوری های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات است که البته نه از وجه تجاری و اقتصادی بلکه به دلیل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بهره گیری از ...
وزارت ارشاد به دنبال ارتقای تولید محتوا و نظارت در فضای مجازی است
مظروف و محتوایی را مناسب سبک زندگی و حوزه فرهنگ و هنر و آداب و رسوم ما نخواهد داشت. لذا همزمان با اینکه این ظرف و زیرساخت دارد فراهم می شود حتما باید تأکید مکرر کنیم که بالاترین لایه شبکه ملی اطلاعات که لایه محتوا و کاربر است به توسعه محتوای غنی و جذاب برنامه های ملی ما بینجامد. حاجی میرزایی تأکید کرد که بستر شبکه ملی اطلاعات باید مملؤ از محتوای مطلوب و متناسب با فرهنگ و هنر کشور باشد و با شناخت آسیب ها و نقاط ضعف رگولاتوری تقویت شود تا زمینه ساز تولید محتوای بیشتر در فضای مجازی باشد. نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی تا 19 بهمن ادامه خواهد داشت. ...
برگزیدگان رویداد کتاب بازی و جام قهرمانان بازی ها تقدیر می شوند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،محمدصادق دهنادی مدیر ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در گفت و گو با خبرگزاری مهر، با اشاره به جشنواره کتاب بازی گفت: برخی از افراد موضوع بازی های رایانه ای را تهدید محور می دانند؛ چراکه بر این تصور هستند که بازی ها سبب دور شدن کودکان و نوجوانان از مطالعه کتاب می شوند. از طرفی گروهی دیگر معتقدند که دوره کتاب تمام شده و کودکان و ...
برگزاری جشنواره ریتکس با هدف حمایت از پژوهش های کاربردی
نشان کرد: جوایز برگزیدگان جشنواره در قالب بسته های حمایتی بلاعوض، تسهیلات و خدمات توانمندسازی، نمونه سازی و تجاری سازی اعطا خواهد شد. وی تسهیل برگزیدگان برای ورود به زیست بوم نوآوری را از دیگر تسهیلات اعطایی این پارک به برترین های این رویداد نام برد و افزود: نگاه ما به دانش آموختگان دانشگاهی به عنوان کارآفرینان و نیروی انسانی کارآمد آینده زیست بوم فناوری و نوآوری کشور است و برگزاری جشنواره هایی نظیر ریتکس، در راستای شناخت و ورود آن ها به اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور است. ...
هشتمین جایزه جهانی اربعین برگزیدگان خود را شناخت
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اختتامیه هشتمین دوره جایزه جهانی اربعین امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مهمانان و برگزیدگان داخلی و خارجی در حسینیه الزهرا برگزار شد. بیانیه هئیت داوران این دوره از جایزۀ جهانی به این شرح است: عاشورا و راهپیمایی عظیم اربعین، لبیک انسان آزاده امروز به ندای هَل مِن ناصِر امام حسین علیه السلام است. کربلا ...
بازی سازان ایرانی سالم ترین بازی ساز جهان هستند
موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت برگزار شده است.فراهم سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب و کارها و ایجاد پیمان های مشارکتی و زمینه سازی آشنایی آن ها با آخرین فناوری های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات رویکرد اصلی این نمایشگاه است. همچنین مرکز توسع ...
در حوزه فضای مجازی به شدت نیازمند توسعه سواد رسانه ای هستیم/ حوزه فضای مجازی را فرصت می دانم
. اسماعیلی گفت: تصمیم گرفتیم حوزه تولید محتوا را از یک بخش فرعی و مقداری دور از نقش آفرینی لازم توسعه داده و در قالب یک سازمان درآوریم. طرح آماده است و رئیس جمهور و دولت هم موافق جدی این کار هستند و دست ما را برای این گونه کنشگری باز گذاشته اند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تولید محتوا مورد انتقاد جدی است. در حوزه فضای مجازی به شدت نیازمند توسعه سواد رسانه ای هستیم. هر چقدر ...
فراخوان جشنواره حمایت از پژوهش های کاربردی منتشر شد
....retechs.ir موجود است، اقدام به ثبت طرح پژوهشی خود کنند. اهداف این جشنواره پیوند نظام مند پژوهش های علمی و زیست بوم فناوری و نوآوری کشور، فرهنگ سازی و ترویج گفتمان پژوهش های مسأله محور ، ایجاد بستر تسهیلگری پژوهش های علمی کشور در جهت مهارت افزایی و تحقق کسب وکارهای دانش بنیان، ایجاد پویایی پژوهشی در توسعه نسل های نوین دانشگاهی هم جوار پارک های فناوری است. همچنین توجه کلان ...
حضور همراه اول در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی
بازدیدکنندگان می توانند با آخرین دستاوردهای خدمات محتوایی این اپراتور آشنا شوند. فراهم سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب و کارها و ایجاد پیمان های مشارکتی و زمینه سازی آشنایی آن ها با آخرین فناوری های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات رویکرد اصلی این نمایشگاه عنوان شده است. همچنین ...
حضور همراه اول در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی
آخرین دستاوردهای خدمات محتوایی این اپراتور آشنا شوند. فراهم سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب و کارها و ایجاد پیمان های مشارکتی و زمینه سازی آشنایی آن ها با آخرین فناوری های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات رویکرد اصلی این نمایشگاه عنوان شده است. همچنین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در ...
حضور همراه اول در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی
نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی صبح امروز با حضور همراه اول در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی(CTEX) که جلوه ای از هم افزایی دو نمایشگاه بزرگ و باسابقه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، صبح امروز یکشنبه 16 بهمن 1401 با هدف حمایت از توسعه کسب ...
حضور همراه اول در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی
فعال داشته که بازدیدکنندگان می توانند با آخرین دستاورد های خدمات محتوایی این اپراتور آشنا شوند. فراهم سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب و کار ها و ایجاد پیمان های مشارکتی و زمینه سازی آشنایی آن ها با آخرین فناوری های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات رویکرد اصلی این نمایشگاه عنوان شده است. ...
حضور همراه اول در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی
، در این نمایشگاه، همراه اول به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید محتوا و سرویس های دیجیتال، با سرویس ها، پلتفرم ها و اپلیکیشن هایی نظیر شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) ، زیست بوم مجازی درسا ، سرویس اینترنت کودک و نوجوان ، مرورگر بومی ذره بین ، API کنسول و بخش های متاورس ، بازی های رایانه های و انیمیشن کارتونی حضوری فعال داشته که بازدیدکنندگان می توانند با آخرین دستاوردهای خدمات محتوایی این اپراتور آشنا شوند. علاقه مندان می توانند از ساعت 10 تا 18، شانزده تا نوزده بهمن ماه از غرفه همراه اول بازدید کنند. ...
ضرورت دستیابی به تولید محتوای جذاب در شبکه ملی اطلاعات
ای از هم افزایی دو نمایشگاه باسابقه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، با هدف حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت برگزار شده است. فراهم سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب و کارها و ایجاد پیمان های مشارکتی و زمینه سازی ...
سهم ما در بازار تولید محتوا متناسب با داشته هایمان نیست
فناوری های محتوای فضای مجازی CTEX به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، 16 تا 19 بهمن ماه امسال در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه که جلوه ای از هم افزایی 2 نمایشگاه بزرگ و باسابقه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت است. عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: ...
حضور مرکز تبلیغ مجازی حوزه علمیه در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی
یاری خواهد کرد. نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی ctex به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از یکشنبه 16 تا چهارشنبه 19 بهمن در محل مصلی امام خمینی رحمت الله علیه در تهران برگزار می شود.
با حضور وزیر ارشاد: نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی امروز افتتاح می شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی CTEX به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، 16 تا 19 بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا 18 در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار در حال برگزاری است، بر اساس این گزارش: نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی CTEX، امروز ساعت 14 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی تهران به صورت رسمی افتتاح می شود. ...
نمایش پرتال پند در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی
نمایشگاه در چهار حوزه کسب و کارها و تولیدکنندگان محتوا، سکوها (پلتفرم ها) و زیرساخت ها، فناوری های محتوا و خدمات و شتاب دهنده ها و سرمایه گذاران فعالیت دارد. به گفته آرمان پور، حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت ازجمله اهداف این نمایشگاه به شمار می آید. به گزارش ایبنا ؛ نمایشگاه فناوری های محتوای ...
در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی چه خبر است؟
به گزارش خبرنگار ایران اکونومیست، این نمایشگاه عصر روز 16 بهمن ماه 1401 در شبستان مصلای تهران، با حضور محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، مجتبی توانگر (نماینده مجلس و رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی) و محمدامین حاجی هاشمی (مدیر بنیاد ملی بازی های رایانه ای)، گشایش یافت. محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در نشست افتتاحیۀ این نمایشگاه، تنظیم گری ، تولید محتوا و سواد ...