دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۳۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۸:۰۱

رانندگان اتوبوس در انتظار افزایش نرخ بلیت ها

به گزارش قم پرس، احمدرضا عامری: قیمت های پایین بلیت و افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری باعث شده بسیاری از مالکان، اتوبوس های خود را از چرخه حمل و نقل جاده ای خارج کنند. وی با بیان اینکه کمبود اتوبوس باعث نشده تا مسافرت مردم دچار اختلال شود ادامه داد: 78 درصد جابجایی مسافرانی که از ناوگان عمومی استفاده می کنند با اتوبوس است و بیشترین فشار در شرایط فعلی برای جابجایی مسافر روی دوش رانندگان است و لازم است مسؤولان اقدامی برای رفاه این قشر داشته باشند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)